Google Website Translator Gadget

joi, 10 martie 2011

Etalonul de..prostie-------continuare.....2

..... deci asa, cum credeti ca traia si muncea EP-ul nostru?
    De trait ,traia  bine ,fara griji fara nevoi..De muncit,muncea asa cum intelegea El ca se face.
 Instructie si antrenament ?Aoleo, o prostie mai mare nici ca putea sa existe prin lumea asta si prin armata in mod cu totul special. Soldatul trebuie sa frece holul pana ies scantei,sa bata un pic de pas de gasca ,sa vada sefii la cate-o sindrofie , cat de instruiti sunt si cam atat. A ,nu, mai trebuia sa execute o problema pentru a fi ,,gata de lupta"
          Sa mearga in permisie,doar atunci cand EP hotara si numai daca putea prezenta ,detaliat, cu ce se va intoarce.....
      Poate facea greseala sa se intoarca cu ..trenul sau autobuzul!!?? Manifesta grave carente in pregatire si trebuia sa mai astepte si sa se mai ..instruiasca...
      Dar am mai spus Ep nu era tocmai prost,prost. El stia ca rezultatele conteaza..acolo pe hartie,ca-n rest vax albina
      Atunci cu spiritul lui de organizare si distribuire al resurselor, planifica; acolo doua pchete si-o palinca,dincolo doar o sticla mai jegoasa , asigurata contra scurgerii cu un glod de stiulete,ca doar era vorba de tactica,un domeniu atat de abstract si complet nefolositor, incat ii provoca nervozitate la gandul ca trebuie sa iroseasca si aici ceva adus tooocmai din fundul Olteniei. La tragere?Ei da.  Acolo, lucru palpabil,glontul si tinta, inamicul nimicit.Merita chiar sa mai si pluseze. Si uite asa, dupa un tur de forta ,EP contabiliza:Planul PL indeplinit pe linie cu Foarte Bine si rar,rar foarte rar cate unBine!!??      
           Aveam un sef BPL ,  un colonel mai de moda veche,dar tare hatru si bun meserias. Ma intalnea  prin curtea unitatii si-mi striga tare:- Ba olteneee.!! _Ordin tov. colonel._ Baaa , iar te-a intrecut X._ Cum asa ?  Ca doar am iesit FB acolo,B acolo si acolo ,S acolo .-Nu se poate  ,ma ratoiam eu gata de o..contradictie cu sefu ,din care,cum era si normal, trebuia sa am totusi grja sa ies al doilea.   Tov. col. cu un zambet larg pe fata : _.Da ba da X(EP)  are FB pe linie !!  - Nu se poate ,zic eu  _Ba uite ca se poate, zice colonelu - nu o sa ajungi prea departe prin armata asta., filosofa el ganditor !!                                                                 
    _Da ,dar ai mei cu B si S lovesc macar trei sferturi din inamic,ai lui nici macar nu apuca sa incarce,zic eu ofticat la culme .  _Bine mai oltene ,o sa am grija ,ca pe tine sa te folosesc cand vine vreo inspectie,sau doamne fereste, daca incepe razboiul TE BAG PE DIRECTIA PRINCIPALA  ...  ha,ha,..._  Multumesc tov. col. sa traiti !!
 _    Auzi  mai ?  _Ordin zic eu ,deja cu ciocul mult mai mic si putin intredeschis.
 -    Circula vorba ca la tine in birou, nu se pote bea nici macar  un pahar cu apa, ca nu ai cana!!
     _Pai , asa-i tov. col. dar pentru dvs. dau ordin si aduce rapid o cana cu APA din conducta subpamanteana din aia rece, rece..
     Daaa -zice colonelul deja nervos. -  Pai.... pentru.... dumneavoastra .. cu ce mai mare placere , zic eu  si ma abtin cu greu sa nu ..plesnesc!!
      _Du-te in p.. matii eu beau apa ,nu? Sa vi cu registru de planificare la control..... face stanga imprejur si pleaca chipurile suparat..( fac o mentiune;injuratura e reala dar de la respectivul o percepeam ca pe o.. mangaiere                   va urma.............................


Etalonul de..prostie-------continuare.....

   Se pare ca un pic, un pic, povestea mea v-a starnit interesul!
      Nici nu m-am indoit ca se va intampla altfel. Fiecare, pe unde ati trecut, v-ati intalnit cu E P
Drept urmare,continuarea va fi musai cu ajutorul vostru. Comentati scurt,intalnirea voastra  cu E P 
    Sper ca odata cu comentariul vostru,inspiratia sa -mi revina si sa continui  povestea devarata.

4 comentarii:

  1. Anonim16:38

    Does your site have a contact page? I'm having a tough
    time locating it but, I'd like to shoot you an email.
    I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great blog and I look forward to seeing it expand over
    time.

    Stop by my webpage :: EarleTNickle

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim19:31

    It's going to be finish of mine day, however before finish I am reading this impressive post to increase my know-how.


    Look at my homepage :: FatimahYWoolever

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim19:52

    I wanted to thank you for this fantastic read!! I definitely loved
    every bit of it. I have you bookmarked to look at new things you post…

    my web site :: GraigBBreakey

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim22:25

    Hi there would you mind letting me know which hosting company you're utilizing?

    I've loaded your blog in 3 different browsers and I must say this blog
    loads a lot faster then most. Can you suggest a good web hosting provider at a fair price?

    Thanks a lot, I appreciate it!

    Visit my website; LoritaUHubl

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!