Google Website Translator Gadget

miercuri, 9 martie 2011

MOTIVARE

 Se spune ca niminc nu-i intamplator si inclin sa cred ca asa este.
 Nu a trecut mult timp, de cand am descoperit mirajul internetului si in particular, posibilitatea de a scrie pe blog.
  A  fost o ocazie nemaipomenita, de a putea sa-mi strig frustrarea legat de ceva, care inca nu ar fi trebuit sa fie-:pensionarea. Am facut-o prin bunavointa unui blogher adevarat si inzestrat cu har.De aici si pana la depanarea amintirilor, nu a mai fost decat un pas.Si iarasi , domnul Burcu si prietenii virtuali, cu cate o,, cizma in partile dorsale"plasata cu blandete ,imi dau ghes sa scriu. Ei zic ca le place,eu zic ca niciodata talentul nu m-a dat afar din casa. Si de ce o fac, totusi?
          Evident , ma simt incurajat  si ma bucur ca, prietenilor mei necunoscuti, pare sa le placa. Mai este ceva insa si -pentru mine pare a fi important.
          Colegi de-ai nostrii, mai mult sau mai putin militari, lupta pentru pensii blagoslovite. Ei zic ca lupta pentru dreptul lor,eu zic, ca  mie nu-mi place cum lupta  !
          Societatea civila crunt apasata de nevoi ,ne injura pe toti de-avalma ,ca suntem profitori- nesimtiti si ca fara niste merite aparte, vrem prea multe ! Intamplator, fara sa le dau dreptate absoluta,ma intereseaza opinia civililor fata de armata activa sau in rezerva. Am admis de cand ma stiu ca, o armata rupta de popor,situata undeva deasupra ,ca o casta privilegiata, nu-si are rostul si e sortita esecului, pe timp de pace si mai ales ,in situatie de razboi..
           Asadar, incerc - mai timid,dupa posibilitati,fara a avea pretentia ca sunt inzestrat cu un talent mai aparte in ale scrisului- sa fac un tur de orizont, al vietii mele militare, tintind spre doua obiective:.
           INCERC, sub o forma oarecum mai anecdotica si mai hazlie ,ca ,,Cei care ne hranesc" sa intre putin in atmosfera vietii de militar si poate vor intelege, ca nu a fost si nu-i usor. Chiar daca nu am produs branza,varza ,cuie sau potcoave-si nu ,ca nu am fi putut, ba dimpotriva si chiar poate mai bine, avem si am avut o contributie majora in aceasta societate.    Este de la sine inteles ca, povestirile mele reprezinta un crampei din viata militara adevarata,o picatura  din marele Ocean al vietii militare. Este povestea unui infanterist-dar cati infanteristi nu au povestile lor, mai interesante si mai palpitante? Si cati tanchisti,aviatori ,artileristi cercetasi,parasutisi sau vanatori de munte,marinari sau rachetisti? Am putea spune, ca nici daca am multiplica exponential si nu am acoperi Povestea Vietii Militare                                                                                                                                 Pentru o parte dintre colegi,nu prea multi, pentru care armata a insemnat,mai degraba o oaza de liniste si binefaceri- poate vor intelege si ei, cam cumu-i cu,, viata de militar"  Poate..cine stie....
            Daca voi reusi ? Nu stiu. Cei care citesc, vor confirma sau dimpotriva.
            Peste toate, a mai aparut si asta::  
Admin spunea...
@Tnt-atul, NO! CEZAR este ceva, ce nu suntem niciunul dintre noi! Inca nu am vazut un blogger militar, care sa scrie precum CEZAR! Problema mea este alta: cat poate duce??? cat il tin curelele? Daca face/trece ANUL, ... e clar! Noi am "mosit/nasit", un BLOGGER adevarat, plin de talent! Vom trai si vom vedea! Admin P.S.1.: Acum, un secret: Nu ne aude/vede nimeni, nici macar CEZAR! Trebuie sa-i fim ZILNIC alaturi! Mai o lopata de carbuni, mai o lauda, o smetie cand e cazul, oricum, sa fim mereu alaturi! Nu trebuie scapat din mana/palme! Acelasi P.S.2: Cand ajunge MARE, ne da el o tuica de ... cirese!         ORI ASTA IMPUNE -SUNTETI DE ACORD CU MINE.!!! Multumesc maestre, nu stiu ce sa zic.Imi este teama ca, dezamagirea sa nu fie prea mare !         Va doresc toate cele bune! CZar


18 comentarii:

  1. Anonim22:41

    Cezare...ne leşi...Continuă! Ai auzit? Continuă cu blogul!!! Să ştii că suntem alături de tine-sincer vorbind, chiar dacă mai glumim câteodată şi chiar mai nesărat...Dar tu trebuie să mergi înainte! Chiar dacă nu sunt întru-totul de acord cu unele bazaconii pe care le scoţi din când în când cu L119 noi suntem alături de tine...Scrie măi baiatule tot ceea ce ai suferit ca să ne aducem aminte şi noi ceilalţi de tinereţe...

    da ia ascultă ceva înălţător ce te unge la suflet....mânca-te-ar nenea...
    http://www.youtube.com/watch?v=C9ZRS0F5t34
    Anonimu cunoscut...

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim22:43

    PS şi pune pe blog ceea ce crezi că-ţi place ţie şi nouă..

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim23:26

    Băi ciumete, tu vrei cumva "nu o lopată de cărbuni" ci o lopată "pe cârcă"? Hai "arme într-reu-nite nu ne fă de râs...să ştie toată pu...mea cum a suferit Armăsa fi-r-ar mama ei a dracului că mi-a mâncat viaţa şi acum sunt invalid...

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim00:15

    ...Da tu dormi ca guşteru nu-i aşe pufulete? Pune mâna şi scrie aici tot ce-am suferit pentru căcatul ĂSTA de pensie pe care acu vor ăştia să ţi-o dea (eu am refuzat-o. Am donat+o la miuzeul Antipa...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei vezi CEZARE ca se poate sa fii si serios?
    Buuunnnn! O luam de la cap! Pentru acum, nota 8.
    Azi, maine.... sa vedem! Hai ca merge!

    RăspundețiȘtergere
  6. CZar, citez:
    _______
    Ei zic ca lupta pentru dreptul lor, eu zic ca mie nu-mi place cum lupta !
    _______
    Omule, dincolo de TALENT in ale povestirii, mai ai si altele ... Tu scrie inainte, noi mai cautam, mai vedem, apoi... ne pronuntam!
    FELICITARI!
    Eu scriu de peste un cu si despre pensionarii militari, dar nu am reusit o SINTEZA mai buna ca a ta, aici enuntata! Felicitari inca o data!
    Enuntul acesta, trebuie pus cu DREPT DE AUTOR!

    RăspundețiȘtergere
  7. CEZAR,
    Si inca ceva: vezi ca facusi ce facusi cu "aranjatul in pagina", de se alese praful de COMENTARII! te rog sa revezi acest aspect, deoarece nu pot fi accesate! Sa verifici de fiecare data ce faci, iar daca nu iese bine, revii la forma initiala! Nu da palme blogului, ca te tabacim noi pe tine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa te ajut, in .... orb!
    Adica sa banuiesc eu, ce ai putea avea tu!
    Fii atent! Sub fiecare "pagina personala", (amintiri, amintiri 2 etc. etc., exista o CASETA : Optiuni de publicare! Click pe ea! Apare o alta caseta mai mare: bifeaza acolo: Comentariile cititorilor: PERMITETI! Sa bifezi pe tote trei,in linie dreapta, de la stanga la dreapta! OK??? Normal ar fi acum, ca in subsol, sa-ti apara comentariile si caseta pentru alte viitoare comentarii! Hai sa faci asta! O sa vad, dupa ce ma scol (din somn), ce ai facut!
    Ce a iesit! Sper sa nu fi ras definitiv comentariile! P.S.: Alta data, inainte de a face inginerii la blog, sa "exporti" blogul intr-un folder My Blog intitulat de tine, de unde la nevoie, poti sa-ti restaurezi exact ce ai avut la momentul exportarii! Altminteri, risti sa mai pierzi din ele pe traseu! Mda....
    Tu dormi acum, visezi frumos,iar eu muncesc, iti dau sfaturi! Buna treaba! Sa fie cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc tuturor! multumesc Admin . se pare ca m-am incurcat in butoane si am pierdut comentariile. Regret astae. cand am verificat a functionat nu stiu ce am facut pe parcurs.

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim10:34

    Iar si-a facut asta blogu varza...

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine daca nu-ti place nu citi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim13:15

    Băi vere, tu ai tăuni la cap? Ţi-am spus să nu mai foieşti subiectele astea pe blog...că parcă ne jucăm de-a v-aţi ascunselea! Ce dracu Cezare e atât de greu de priceput? Întreabă-l pe Burcu sau pe Johanis ăla al tău, vecinu!
    Nu ţi-a zis nimeni rău de conţinutul postărilor, ci doar că le tot brambureşti în fiecare zi PIFANE!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cer scuze celor care lucreaza noaptea. Eu sunt un tip diurn.Noaptea trebuie sa dorm. in plus a doua zi trebuie sa fiu operativ..asa ca scuze daca nu raspund dupa ora 22-23. Oricum eu recomand tuturor :noaptea dormiti,a doua zi s-ar putea sa vedeti lumea mai ..color. Cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim15:18

    @cezar
    ma bagai si io in sama pa la un capitol pa undeva si ma pierdui si cand ma gandesc ca era de super bine ce scrisei ma oftic da mor
    Numa buleftricianu' ne mai scoate din asa dilema

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut Akord ma bucur sa te aud-vaz. ei asta da e impresionanta!
    Si eu am patit-o . am pierdut o multime de comentarii.bine ca nu am lansat o racheta

    RăspundețiȘtergere
  16. @Anonim 23.26- M-asi bucura daca ai mai da cate un semn. Fara suparare daca nu raspund tarziu in noapte. incerc sa mai dorm sa, pot alerga a doua zi. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim18:49

    @cezar
    Las-o mai moale cu multumirile suna-l pe nea Burcu,promite-i cate-n luna si in stele si rezolva naiba dracovenia cu postarile ca o sa-ti pierzi clientii si prin tine si celelalte bloguri partenere si dupa aia n-o sa mai ai cui sa-i multumesti
    Pare rau la tine,luat mai tare,necesar dus rece asa ca rezolva problemele tehnice si dupa aia sa tot razi ca o sa ai timp.Acu la munca....

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim18:52

    @cezar
    da-i lu nea burcu parola de admin a ta si te rezolva.Promite-i tot ce vrea si ceva pe deasupra ca doar traim in romanica si nu trebe sa te tii de cuvant

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!