Google Website Translator Gadget

vineri, 20 mai 2011

Raspuns scurt,scurt lui don Ica

         Daca memoria nu ma inseala,primele tale postari -articole,au fost raspuns, la unele postari ale mele.
     Acum se pare, ca-i randul meu sa fac acelasi lucru.  Cum nu-mi doream o atare chestie,voi spune ca, nu am chef sa fac aceasta munca, cel putin in momentul de fata.
    Voi raspunde cat voi putea de scurt,la acuzatiile tale. Nu ti-as fi facut ,,onoarea sa te bag in prima pagina" ,dar tinand cont ca am mai fost avertizat sa nu,, excrementez'(expresia iti apartine) pe scarile lustruite ale blogului tau si cum excrementele trebuie sa stea la dospit si la analiza la tine,prefer sa-ti ofer o pagina. Voi ruga eventualii vizitatori sau cititori sa ma scuze
       1. daca esti atat de sigur si fericit ca m-ai gajbit,eu zic sa precizezi exact care comentarii imi apartin!
                   te avertizez ca ai cel putin 3 anonimi care au cazut pe spate de reusitele tale!
       2.nu ma consider idiot. stiu ca id si calculatorul poate fii identificat. mai stiu insa ca de treaba asta se ocupa niste organe specializate ale statului si in anumite imprejurari.. CE TREABA AI TU CU ASTA?
       3.daca totusi ai facut-o ,selecteaza coment. si da-ma in judecata!.eu voi face o plangere- poate  la Goagal sa vedem ce si cum? Contorul ala-i la tine in birou?
        4. pana una alta tu ai spus asta   public      ======================                 ,,   Amice esti idiot! Vorba lui nenea Iancu. Pai iti spun ca te stiu, si tu crezi ca vorbesc la "plesneala". Degeaba ai blogul acela de atata timp! Tu nici acum nu stii ca ID-ul e unic si cat de anonim ai vrea sa pari exista un contor care-ti inregistreaza toate accesarile?! Mai ai tupeul sa te si autoadresezi. Tare frustrat esti baiete! Mi-ai murdarit destul blogul, Cezare! Justifica-i lui Puiac, de ce i-ai copiat comentariul! Mie mi-e mila de tine, serios! Ai mers prea departe!===========================================
        5. Mila imi este si mie de tine-pentru ca ti-ai pierdut complet simtul critic,simntul ridicolului etc. citeste mai atent ce ai postat  si poooate vei intelege. culmea ca au incercat sa te avertizeze...te-au tratat cu seminte neprajite de dovleac ,te-au atentionat la suspante...degeaba!Pacat.
   PS. Blogul ti l-ai murdarit singur,mie poti eventual sa-mi multumesti ca ti-am crescut audienta. aveai nevoie!!
 Czar
                                                                          

17 comentarii:

  1. @cezare cine-i don Ica asta si de ce-ti pierzi timpul"nostru"cu el ,nu-i convine e liber la plimbare dar sa nu ne incerce nervii nostri cu hachitele lui .Pot sa-ti scriu un episod din Intamplari...?tigri2

    RăspundețiȘtergere
  2. Era in primavara de dupaevenimentele din '89,zburam la Cluj.Aveam zbor de noapte,cerul era "ca sticla"stelele luceau una mai frumos ca alta.Inca nu se "racise"tumultul revolutiei,asa ca am fost sfatuiti sa ocolim asezarile,pe cat se poate.Se inoptase de-a binelea si am fost trimis sa execut zbor in "zona"deasupra Padurii Baciu.Cand am primit ordinul in casca parca am simtit un fior rece pe spate -auzisem multe despre aceaste Padure si de fenomenele stranii ce se petrec in zona.Moral eram, cat de cat,pregatit.Urma sa zburam intre 300si 600m.In mijlocul padurii este un lac si istoricii spun ca in acel loc a fost un cimitir neolitic,iar oamenii din zona sustin ca de cate ori se apropie de acea zona au senzatii ca cineva iar urmarii,se aud soapte stranii si se observa siluete printre copaci.Mai merg tziganii si alti cetateni ,din zona,dupa ciuperci-se spune ca si ciupercile au dimensiuni gigantice...Prima constatare la ajungerea la verticala Padurii Baciu a fost o senzatie de disconfort cu usoare deviatii ale indicatorilor magnetici,acele busolelor au inceput "'sa o ia razna".Aveam noroc cu busola giroinductiva[nu a fost influentata].Atunci am coborart ,la verticala lacului ,chiar sub 300m deoarece in lumina lunii se vedea apalacului de parca fierbea,eram curiosi.Lili[copilotul meu-PS]imi spune "Atentie Vio,se involbureaza si se coloreaza apa"Intr-adevar de sub apa se vedeau niste luminite colorate :rosii ,albastre si verzi ,care cresteau ,cresteau ..pana cand ,apa s-a despicat si...tigri2[va urma]

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit Tigrii-2. ai dreptate cine-i domnul sa ne pierdem timpul cu el si sa ocupe prima pagina? materialul tau-i foarte interesant. drept urmare intra in editia de noapte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce aveti cu @Ica?
    Are un talent deosebit in a povesti.Fara greseli gramaticale, de exprimare sau de scriere pe calculator....

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi (eu) nu am nimic. dupa cum observi este un rasupuns-de aici poti deduce ca el ne-a ,,fript" cu ceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. PS. In rest s-ar mai putea spune ca eu cel putin mor de oftica pt. faptul ca don Ica a avut o cariera fulminanta si de succes astfel:
    proaspat lt. maj.(habar nu am ce specialitate) se gadila pe burta in birou cu coloneii
    -pt. un act de insubordonare clara(cei mai multi s-ar fi ales cu o trecere in rezerva)dar nu don Ica. In sprijinul sau a sarit un medic care l-a scos cu un concediu medical(sa poata studia in liniste),au sarit ..jde generali care i-au dat iertarea cuvenita si binecuvantarea de a se prezenta la examen,examen pe care cu toate depunctarile l-a luat numai cu 10,desi se pare ca nu absolvise niste cursuri obligatorii pt. alti muritori.de retinut ca el avea de fapt solda mai mare dcat profesorii din academie,care oricum au ajuns sa-i manance din palma ca ..buni prieteni etc.etc.
    Mai nou el ne afla imediat Ip asa ca atentie
    Ei bine sunt ofticat,mai ales cand ma gandesc ca el nu a gustat din placerile si frumusetile muncilor in agricultura,mina ,canal etc In rest sunt de acord ca le povestete bine...pe cine mai intereseaza??

    RăspundețiȘtergere
  7. @Danila Parpalacul- da tu ai auziti di ditripalre di persnalitatii? ia amu fi atent la mini sa-ti dau un xamplu pintru capu tau **Ilie de la SCULArie - **Prostu Ion -**Danila A sudatu si amu **Danila Parpelacu!! Vai pacatili mili ca-i mai mult dicat tri. Ghini ca nu s-o deghizat in Trăienel magariu-miu câ ai Doamni, Doamni ci boti i-eş tragi la ţurloai. Sâ vez atinci ci-ar giuca ţonţoroiu nu pi muzîca lu Sofia Vicoveanca

    RăspundețiȘtergere
  8. @cezar,ai vazut ce finut ma "taxeaza"plano:la 22.50,spunand despre perfectiunea lui Ica ,loveste in "greselile mele" este de o subtiliate pe care un muritor ca mine nici n-o observa.Parerea mea despre acet tip de"carcotas"mi-am mai exprimat-o si am promis ca nu ma mai bag in "taratzele'lor dar acuma nu mai rezist ,in fond de ce sa ma enervez de cate ori scriu sau citesc cate ceva "vaia con Dios"telectualilor"inchipuiti.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  9. @tigrii-Ne taxeaza !ma are si pe mine in vizor fii linistit. nu mai stii de cate ori m-au corectat public? sincer eu nici nu ma supar,le-am multumit.stiu ca am un defect,printre altele:nu fac ciorna,scriu direct,apoi incep sa fac corectii.

    RăspundețiȘtergere
  10. TOP GUN,
    Baieti,habar n-am de ce va certati,dar mie imi place ce povesteste tigrisor2,e asa palpitant.
    Va rog reveniti si cu continuarea,sau va place sa ne tineti in suspans????
    O zi excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  11. @PLANO

    Felicitari pentru ca ti-ai mai gasit un prozelit pt. formatiunea politica pe care zici c-o slujesti!
    Te atentionez ca pana acum blogul ti-a fost tinut de aia cum ziceai-caprari!!
    Acestia, fiecare in parte au comandat subunitati unitati sau chiar mari unitati pregatite sa duca lupta in caz de razboi-Aceasta-i de fapt ratiunea de a fii a armatei. Pe langa asta pe carca Lor s-a asezat si economia nationala sub diverse aspecte.Vezi in care ipostaza il gasesti pe cel care te-a dat pe spate cu acuratetea scrisului!! PS.Eu stiu bine ca intr-o unitate gen Brigada Mecanizata se gasesc doar 2(doua) functii)de general comandantul si seful de stat major.Intr-un pasaj, superb" din scrierile amicului tau , acesta ne descrie cu un talent rar intalnit cum capitan fiind a REFUZAT o functie de GENERAL!! Sa inteleg ca a refuzat comanda unei Bg. sau Divizie. Si daca da de ce? in afara de faptul ca asa i-a zis nevasta!!
    23 mai 2011, 11:03

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai ,dar chiar asa era armata de decazuta incat sa nu aiba destui ofiteri superiori[care au trecut prin toate fazele de comanda]pana la a comanda o divizie?Eu am fost coleg de sc.mil. cu Nicu Ceausescu si cu alti fii de granguri ai vremii si niciodata nu s-a pus problema sa se "sara'peste grade si functii-chiar asa naivi ne credeti?

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai acu ceva vreme am intalnit(virtual doamne ajuta)pe cineva tare credincios-religios. Avea pretentia ca lui i s-a aratat Dumnezeu in toata maretia SA!! Cred ca a tras concluzia ca musai el este Alesul si ca trebuie sa ne crestineasca pe toate neamurile proaste de pe blogurile militare!! Toate bune si frumoase,dar la prima intalnire mai serioasa cu dracul ,deghizat in bloger auziti cuvinte de milostenie folosite de prealesul"" Sa nu te excrementezi,mananca din troaca,sa nu mai guitai pe la mine prin curte, idiot,frustrat(pe blogul personal),bou pe zebra,boul dracului(pe blogul unei Doamne),hot,hot mascat etc... Doamne fereste de asemenea farisei!Ptiu drace!

    RăspundețiȘtergere
  14. Plana 10 wrote..
    @I..../Cezar si inca vreo cativa sunt sarea si piperul pe aceste site-uri in care se discuta atat de aplicat.Nu ar trebui sa te superi asa de rau pe ei. Pentru ei bloggeritul este informare, dar si...
    Continue >>
    DĂNILÂ PER PE LEACU wrote...
    Complicitati la ci anumi? Vez tu dragu nieu I....în clipa cân te-i hotărât sâ-ţ tragi blog şî sâ postez pi iel fel di fel di subiecti trebuie sâ fii conştient câ vor fi şî astfel di episoadi,...
    Continue >>
    Sa nu MAI CAUTATI continuarea. Nu i-a placut distinsului domn reactia de condamnare pe care o astepta si drept urmare a...sters tot . a dat cu matura peste opiniile dumneavoastra! asta e.

    RăspundețiȘtergere
  15. Trebuie sa va spun asta;
    Cel mai tare si mai tare mi-a parut rau ca domnul de care vorbeam mai sus a dat cu maturoiu peste opinia,, ucigatoate" a lu Mos alecu!
    Incercati sa Il vizualizati pe mosu ,care dupa toate eforturile inutile ,de a imbarliga oameni nevinovati isi cauta proteza prin buda
    Cum sare el cu proteza in mana o da cu aracet si striga:
    -Da-mi proteza ca sa-l musch pe Cezar!!
    Macar acest comen.. il putea pastra!!

    RăspundețiȘtergere
  16. @cezar,vezi tu ,eu tocmai o relasare cautam ,un schimb de opinii de impresii un sfat ca de la camarad la camaradsi ce am gasit?Galceava ,spilcuiti ,gomosi cu pretentii de literatzi,mistocari de doi bani,etc,Nervi si ironii ieftine,esact de ce nu aveam nevoie dupa o operatie la inima.De aceea am tot zis ca ma retrag ,dar acum am s-o fac -sanatatea inainte de toate ,oricum unii mi-ati produs o impresie buna ,printre care te numeri.Sanatate.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc tigrii-2. ai perfecta dreptate! sincer imi pare rau! Multa sanatate si oricand esti binevenit! Inca odata,multumesc pentru sprijin si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!