Google Website Translator Gadget

luni, 11 iulie 2011

Liceul militar-Ultima frontiera_________________________________By Tiger two

78 de comentarii:

  1. Buna dimineata! Iarasi o zi de foc!
    Tigrii-2, ti-a venit randul! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stelian P
    @tigri2
    Interesant si putin emotionant, cel putin pentru mine. N-am trecut prin experienta LM si sper ca ai si urmare la rindurile astea.
    Felicitari si la mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Tigri 2
    Slava Domnului ca nu ati scris vreo chestie de aia de sa imi vina sa pun ... mainile la ochi cand citesc. Se pare ca "v-am ridicat o minge la fileu", v-am trezit amintiri, v-am atins coardele ascunse ale sufletului, ce mai! v-am provocat si ati raspuns superb provocarii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Czar
    Iti bati joc de autor. Arannjaja si tu textul in pagina ca sa putem citi

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi cer scuze ! am remarcat si eu ca-i ceva ciudat,dar nu am idee de unde vine. Poate caldura!
    Nu puneti promterul pe tex si atunci va merge chiar daca-i in 2 culori! Inca o data scuze si nu fiti asa drastici! Nu-mi bat joc de nimeni,atata stiu si eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. @cezar
    problema e ca daca pui mouse-ul pe text mie imi spune;stergeti comentariul!
    Ia-l cu copy/paste si relipeste-l sau selecteaza si coloreaza in negru ca asa pe albastru il vade net-ul ca pe un link.eventual selectezi apoi click dreapta si apoi "inspect element"

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc tuturor,in special lui Elena pe care o vad cu ochii mintii cum se codea la balurile unde erau si nasturasii prezenti.Numai bine le sa va urmareasca.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca acum este in regula! Probail ca-i cald si pe la G.
    Multam don Corleone!!

    RăspundețiȘtergere
  9. @cezar
    da e OK
    o zi frumoasa @cezar si toti ceilalti!!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Top_GUN- sa te pregatesi ,urmezi peste 3-4zile.In caz contrar pagina o sa stea goala.....!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Avram Iancu
    Nt! Aproape ... incredibil, eu ma orientasem catre Partidul Verde! Mi se parea mai interesant.
    Partea frumoasa e ca, dupa vreo 4 ani (cred), dupa ce am fost repartizata in UM de transmisiuni in Bucuresti, apare dlui in calitate de ... elev la o scoala de ofiteri din Sibiu. Stiti, se faceau activitatile alea de 23 august, cand toata armata se aduna la Bucuresti.
    Iar partea si mai frumoasa e ca, dupa un alt nr. de ani, in timp ce eram membru al unei comisii de control pt o UM subordonata comandamentului, il gasesc pe dlui sef de cadre in acea UM. Adica eu tb sa il controlez. I-am zis colonelului sef de comisie toata povestea, ne-am amuzat si am aplicat .... Codul de procedura civila.

    RăspundețiȘtergere
  12. Vizitele de documentare sau de "orienare profesinală" se desfăşurau, de regulă, în ultima vacanţă de vară, cea dintre anul III şi IV. Din păcate, eu nu m-am bucurat de această "călătorie de studii", deoarece, în 1970 (sunt promoţie 1971), au fost acele inundaţii catastrofale. Banii care trebuiau alocaţi pentru respectiva activitate au fost orientaţi, prin acordul întregii promoţii, către sinistraţi.
    Fiindcă văd că sunt la modă amintirile din acea frumoasă perioadă din viaţa noastră de elevi ai liceului militar, am umblat şi eu la raniţa cu amintiri şi am postat pe blogul personal (batcailie.blogspot.com/) un prim episod din serialul intitulat chiar..."Raniţa cu amintiri".
    După ce vă faceţi norma la Cezar, vă aştept să treceţi şi pe la mine! Nu este vorba de... concurenţă. Doar ca să depănăm împreună amintirile care pot fi comune sau nu...

    RăspundețiȘtergere
  13. @Don Corleone
    Sa stiti ca am fost de vreo 2 ori si in scoala Dvs. Prima data, in 1998, la un curs de Drept International Umanitar, cu americanii.
    Ultima data in zilele de 29-30 august 2005, adica in ultimele mele zile de cadru militar, la o convocare cu ofiterii de justitie din MApN. A fost ... ingrozitor de frumos, incep a boci, stric tastatura! Cert este ca era o diferenta enorma intre 1998 si 2005.

    RăspundețiȘtergere
  14. @all
    Stimati colegi, concurenti sau nu,
    Am o problema spinoasa si dureroasa pe care o supun dezbaterii Adunarii Generale a Blogului. Raportat la cele intamplate in ziua de ieri, am recunoscut fata de dl. Stelian P: "Recunosc ca am fost cam afurisita ieri si, sincer, imi pare rau pentru asta ....."
    la care dumnealui a raspuns "Recunosc ca sunt vinovat de postarea de ieri dar ....". Doar atat!

    E nashpa! Ca sa nu zic vorba Führer-ului, citandu-i pe unii ... clasici in viata!
    Imi da cineva un sfat competent? Eu, mai mult de atat, nu am ce face!
    Daca nu rezolv/am "criza existentiala" cat mai repede cu putinta, cred ca va trebui sa va spun ceea ce i-am spus la revenire dlui Avram Iancu, dar de data asta in semn de "bun ramas".

    RăspundețiȘtergere
  15. @Elena-... o fi soarele mai puternic pe la B dcat la T?
    Desi nu sunt prea atent,totusi eu nu am observat ,,Crize din alea....ex..!!
    Fiecare are dreptul sa fie si mai afurisit cand considera. Don Stelian stie cel mai bine asta!!
    Ps. Totusi ti-ai gasit poseta ca m-ai acuzat public ca te-am furat-asta criza!!
    Credeam ca zici ceva despre film ...dar nimic. O zi racoroasa!!

    RăspundețiȘtergere
  16. @ELENA
    Posibil ca Stelica P sa fii primit ca un upercut la barbie, dat precum Bute,remarca referitoare la diferenta de generatie.....

    RăspundețiȘtergere
  17. @Elena,te rog nu mi te mai adresa la persoana a II-a plural,chiar daca am 55 de ani,inca ma simt tanar "mintea"mea hoinareste pe la 16-17 ani.Si apoi aici suntem intre prieteni de blog,suntem egali.O zi buna tuturor.
    @Biliuta ,in curand o sa incerc sa-ti "golesc ""ranita cu amintiri".tigri2

    RăspundețiȘtergere
  18. @Plano10
    Nu am facut altceva decat sa preiau ceea ce Dumnealui a subliniat candva, referitor la mine (inca mai am memorie) - ca se comporta civilizat cu persoanele de sex opus mult mai tinere...
    Nici prin cap nu mi-a trecut sa fac un caz din asta! Din contra, IN PERMANENTA am avut foarte multe de invatat de la cei cu mai multa experienta decat mine!
    Dar nu e asta probleme, sunt convinsa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Stelian P.
    @CEZAR
    Ce ar fi sa-mi spuneti si mie ce raspuns asteptati din partea mea ? Poate ca rezolv eu problema. Sincer, nu vad la ora asta nici o problema.

    Plano 10
    Incerci sa bagi zizanie dar degeaba. Diferenta de generatie eu am invocat-o asa ca e greu tot eu s-o incasez. De ce nu citesti tu cu atentie inainte de a posta ? Sau te temi si tu de tradare, ai vreun semnal de la profesorul tau ?

    RăspundețiȘtergere
  20. @Elena
    Eu cred ca nu ar trebui sa puneti atat de mult suflet.Puteti sa luati totul de la capat ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic?"?
    DE FAPT NICI NU S-A INTAMPLAT.
    Sunt sigur ca dvs +Stelian P puteti face o echipa buna pe orice blog(in sensul aducerii de argumente si contraargumente,din care eu mai putin pregatit sa pot trage niste concluzii)
    Pe scurt; amandoi sunteti oameni deosebiti pe care e o placere sa-i cunosti,desi mie s-ar putea sa nu mi se imtample niciodata.Asta-i viata!
    Ce mai tura-vura.Bafta,Sanatate si spor in tot ce va doriti!

    RăspundețiȘtergere
  21. Stelian P.
    Scuze. Prima intrebare se adresa doamnei ELENA.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ehhhh.....plano10
    se poate trage apa!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Stelian P.
    Lumeeee, lumeeee !
    Daca nu au reusit sa-i desfiinteze acum ii dau in judecata.
    Mergeti pe blogul SCMD (dar nu dati clic pe reclame),cititi si va cruciti.
    Fuhrer-ul suprem (fara vae victis) da in judecata Curtea Constitutionala pentru incalcarea Constitutiei si ale.......nu mai pot de ris.
    Face toti banii pe caldura asta.

    @tigri2
    Sper ca nu te superi ca deturnez putin atentia de la rindurile tale.

    RăspundețiȘtergere
  24. Stelian P.
    Abia astept sa-i vad pe judecatorii CC chemati la audieri si scosi cu catuse la miini strigind:
    - E facatura politica. Basescu e de vina !

    RăspundețiȘtergere
  25. TOP GUN
    Cezarica,
    Tauras ,tu nu esti atent deloc????? Chiar nu tii seama, de ce te-am rugat eu?????
    Eu nu am amintiri spectaculoase,noi am fost crescuti de bunici,ne cocoloseau foarte tare,cred ca erau mai grijulii decat Stelica cu nepotelul,asa ca eu sunt mai iesit din comun privind buna crestere,deh,educatia bunicilor ,saracii,mereu le reprosam ca avem o educatie de sec 16-17,anacronica cu tupeul si mitocania zilelor noastre!!!!!
    A,la presimtirea ta de mai demult,iti raspund acum: DA,DA,DA,nu a fost o pacaleala,se crease o confuzie asa ca,de ce sa nu ma amuz nitel si eu si sa intru in pielea .....!!!!!! Sa ramana secretul nostru ,s-ar putea sa raman un simplu cititor,fara sa mai inoportunez pe careva,imi voi stabili alte prioritati!
    Daca inchei cu O ZI EXCEPTIONALA,risc sa fiu injurat si sa primesc tot felul de recomandari 'igienice' ciudate, sa incerc
    SA FITI IUBITI!!!
    P.S. LASA-L PE TIGRISOR2 SA PESCUIASCA DORADA REGALA,LASA-L SA AIBA 100 DE COMMENTURI!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. @TOP GUN,daca-i vorba de pescuit ,slabe sperante ,eu inafara de pestii din conserve[italienii au un ton excelent]si cei de la pescarie nu am mai prins.Poate ,pe vremuri,oho,ho...cate o "pestoaica'.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  27. TOP GUN
    TIGRISOR2,SAU VIORELE,
    Mie imi place somonul si cel fumee,e mai trendy flendy,cica are toata gama de omega,face bine la corazon,dar e scump rau,ramai ,fara plombe,daca vezi pretul la hipermarket,cat despre 'pestoaica',eu zic sa-ti iei gandul, daca vrei sa mananci mancarica calda,ciorba de curcan ,sa-ti dea d-na TIGRII 1,ca altfel,te alearga cu parul prin casa......!!!! O si vad,alergandu-te,adio,mancarica calda,adio blanita ingrijita data cu after shave!!!!Cred,ca de la caldura ni se trage!!!!!
    SA FII IUBIT TIGRISOR2!!!!!
    Cezarica,stii sa pastrezi un secret,da?????

    RăspundețiȘtergere
  28. Oho,ho...pe vremea cand se potcovea puricele la picior...si eram si eu tanar se tinea "spartachiada liceelor militare:Campulung,;Breaza,Liceul Militar de muzica[Bucuresti].liceul militar de marina [C-ta] va inchipuiti cine lua loculI[Fane Babanu-C-lung]si ultimul:liceul de muzica.Stiu ca prin '72[?]s-a tinut la noi ,la C-lung iar cei de la Breaza se dadeau"mari"ca au comandant un general,dar nu stiau ca acel general plecase tot de la C-lung.la final am incins si un sport la care eram si eu expert[bataie generala].Noi eram mai antrenati deoarecwe :1.eram mai maciucasi;2.trebuia sa sustinem echipa de fotbal ASA C-lung si pe vremea aia bataile erau in floare.Dupa cativa ani ,eram la aviatie iar ultimul loc la intrecerile sportive ne era rezervat.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  29. @Tigrii-2 Te rog,era asa...Breaza,Campulung....etc

    RăspundețiȘtergere
  30. @cezar noi eram mai buni la handbal,baschet,gimnastica,fotbal ai apoi moldovencele noastre erau cele mai frumoase fete,asa ca locul I era arondat de noi.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  31. Mai sus vorbeam de frumusetile anilor '72,erau moldovencele ,apoi frumusetile anilor '77 au devenit buzoiencele,dovada e consoarta mea ,cu care imi impart viata de 33 de ani,este o frumusete bruneta din aceiasi zona cu frumusetea blonda:Elena Udrea.De fapt eu stimez si iubesc toate femeile[nu ele pe mine].tigri2

    RăspundețiȘtergere
  32. OK T2-sa fie cum zici ,dar eu imi aduc bine aminte ....era Breaza ,Campulung etc

    RăspundețiȘtergere
  33. Desigur Breaza, First,The best,all over the world,all the time,for ever!!!
    T2-respectele mele!!
    But you was all the time "the second"

    RăspundețiȘtergere
  34. @tigrii 2
    Hai c-o dadu-i si pe jengleja din spirit de competitie
    O seara buna T2!

    RăspundețiȘtergere
  35. De fapt ,eu asa imi aduc aminte ca liceul nostru era mai bun,dar nu prea ma pot lauda cu "tinerea ,mea.de minte"ai apoi eu eram bun doar la aruncat cu pietre,la fuga de raspunderi si la injuraturi[fluieraturi],+ceva gimnastica,in rest mate,fizica,chimie.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  36. In fiecare seara la ora 22.00 in difuzoare [la LM]nea Mares de la Sala de Spectacole ne punea melodia Liniste[Stingerea]in italiana...Buona notte a te...amore mio...s-o ascultati din partea mea.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  37. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  38. Anonim spunea...

    Fraţilor din Cilibia
    Şi din toată România,
    Cred probabil, c-aţi aflat
    Cazul ce mi s-a întâmplat
    Vine-un ordin ca ciclonul
    Şi-mi blochează telefonul.
    Trece o lună, o suport,
    Dar fără telefon sunt mort!
    Mi-e tot neamu-ntr-un canon
    Şi mi se prăvale steagu!
    - I’auzi Domnule! – Pribeagu
    Să nu aibă telefon?
    Dar se-ntorc în oseminte
    Toţi strămoşii din morminte
    Iar răzeşii din cortegiu
    Strigă-ntruna: Sacrilegiu!

    Dar cum sunt băiat deştept,
    Nici o clipă nu aştept
    Scrisul meu de-o săptămână
    Îl îndrept direct în mână
    Lui Maioru’ Căpăţână
    Care-i şef şi de bonton
    Comandant la Telefon,
    Şi cu multă-nfrigurare
    Îi scriu oful ce mă doare:
    „Prea distins amfitrion,
    Nu sunt „Von”
    Nu port spadă, nici cordon,
    Nu pot cioc, nici barbişon,
    Nu beau vin fără sifon,
    Nu sunt rudă cu pardon,
    Spiridon,
    Nici cu Doctorul Parhon,
    Nici cu Gala Galaction
    Sunt un simplu Nea Ion
    Umorist autohton
    Cunoscut din Raion
    În Gramont şi-n Malmizon
    Şi-n acest cumplit sezon
    Am un straşnic ghinion
    Căci pe-al Ţărei-ntregi, fronton,
    Numai eu n-am telefon!

    Am de toate; am palton,
    Am plastron, am baston,
    Am veston, am piston,
    Murături într-un castron,
    Am şi ţuică într-un bidon,
    Am în curte-un lampion,
    Am bomboane într-un carton,
    Trei găini şi un clapon,
    Cinci cutii e bulion,
    Zece plăci de gramofon,
    Anecdote un vagon,
    Spirite un poligon,
    Calambururi un pogon,
    Şi volume-un camion,
    Doar un lucru nu am: Ton!
    Nu am ton la telefon!
    De aceea, cer pardon
    Prea distins amfitrion
    Că lansez acest balon,
    Dar cum ştiu din lume – un zvon
    Că eşti pururi de bonton
    Şi mai eşti la telefon
    Cel mai important pilon
    Şi ţivil,
    Şi cazon,
    Fă-mi şi mier-un mic plocon,
    Înţelege-al meu canon,
    Haide, ajută-l pe Ion,
    Pune mâna pe buton
    Şi repară-mi la maison,
    Telefon!

    Te-oi slăvi după dicton,
    Ca într-un sympozion
    Şi ţi-oi incrusta-n beton
    Versuri de Francois Viillon,
    Ode un batalion
    Şi sonete-un milion!
    Voi bea vin, voi bea cruşon,
    Vin de Rin şi Sauvignon,
    Şi-oi da sfoară din balcon,
    Să se ducă-n lume zvon
    Şi-n Paris şi-n Washington
    Şi-în Saigon,
    Şi-în Dijon
    Şi-în hebron,
    Că de ziua mea plocon
    Mi-ai pus ton, la telefon.
    Te salut cu mult rezon
    Respectuos:
    Pribeagu Ion
    12 iulie 2011, 09:18
    A fost postata la ,,Special Telecom" Eu apreciez ca-i prea ,,frumoasa" si merita sa fie peste tot!!
    multumesc Anonimului!!sper sa se identifice voraba lui T2

    RăspundețiȘtergere
  39. George Bacovia

    Liceu

    Liceu, – cimitir
    Al tinereţii mele -
    Pedanţi profesori
    Şi examene grele…
    Şi azi mă-nfiori
    Liceu, – cimitir
    Al tinereţii mele!Liceu, – cimitir
    Cu lungi coridoare -
    Azi nu mai sunt eu
    Şi mintea mă doare…
    Nimic nu mai vreu -
    Liceu, – cimitir
    Cu lungi coridoare…Liceu, – cimitir
    Al tinereţii mele -
    În lume m-ai dat
    În vâltorile grele,
    Atât de blazat…
    Liceu, – cimitir
    Al tinereţii mele!

    RăspundețiȘtergere
  40. ".... Timp,
    Nu fi hain,
    Sa mai fim liceeni
    Macar putin!
    Nu
    Goni grabit
    Anii de aur ce ne-ai daruit."

    RăspundețiȘtergere
  41. "...Ani de liceu,
    Cu prietenii pe viata,
    Scumpii ani de liceu
    Ti-i vei aminti mereu,
    Ani de liceu,
    Enigmatica prefata
    La romanul ce e doar al meu...
    Ani de liceu,
    Cand in recreatia mare
    Te ascunzi ca sa poti inc-odata repeta,
    Ani de liceu,
    Cand o ora un an iti pare
    Fiindca stiï ca te va asculta..."

    RăspundețiȘtergere
  42. @ CEZAR:

    După cum apare data la postarea anonimului (poezia se cheamă „Aloo, telefoanele!), s-ar părea că aceasta a fost scrisă de Ion Pribeagu, pe 12 iulie 2011, ora 9,18. Imposibil să fie aşa, pentru că Ion Pribeagu, pe numele său adevărat Isac Lazarovici, născut pe meleaguri botoşenene, cu doi ani înainte ca Luceafărul poeziei româneşti să se stingă din viaţă, a murit, la Tel Aviv, în 1971. Pentru că multe din creaţiile sale nu prea erau înghiţite de mai marii vremii, a folosit multe pseudonime, printre care Ion Palavră, Sachi Disperatu, Ivan Turbincă, Ion Vraişte ş.a. Multe din creaţiile sale sunt de actualitate. Pe unele le-am parodiat şi eu. Vezi: „Acelei care a plecat”, „Cerere necenzurată”, „Săraca ţară bogată” de pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  43. @ Avram Iancu:

    A intrat Cezărică pe fir cu poezia "Aloo, telefoanele!", aşa că m-am cam îndepărtat de subiect. Mulţi ani după ce am terminat liceul militar, când auzeam melodia "Linişte", îmi zbura gândul la nea Mareş. Îţi mulţumesc că mi-ai amintit de el. M-am împăcat foarte bine cu el. Când mă pregăteam pentru olimpiada la limba română, ca să am linişte, îmi punea la dispoziţie o cămăruţă a lui de la etaj.

    RăspundețiȘtergere
  44. @Biliuta-multumesc pentru informatii.Pe ale tale le-am vazut si...mi-au placut!!
    Nu stiu cum ai scapat ,,Indrazneste"-de Ion Pribeagu

    RăspundețiȘtergere
  45. Nu am scăpat-o! "Săgeata" este la locul ei, dar, deocamdată, am pus "tolba" în cui. Nici creaţiile mele nu prea sunt înghiţite de unii...

    RăspundețiȘtergere
  46. @cezar ,tu ai postat "mottoul"asta "dubios"?
    @Biliuta.cu Lohan si Bosanceanu din promotia '71 am ajuns colegi mai tarziu[Bosu]era cdt la Buzau la elicoptere.Iar nea Mares stiu ca ii daduse o camaruta cu o pianina inauntru unui coleg Buda [conjudetean de-al meu ]mai mergeam duminica si dupa -amiezile pe acolo.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  47. @all
    Uite ca eu nu le stiam;mea culpa
    Dar va multumesc tuturor sunt splendide!!

    RăspundețiȘtergere
  48. TOP GUN
    Cezarica,
    Asa e cand esti blogger,vrei nu vrei, trebuie sa socializezi cu anumite categorii de oameni,sa administrezi portofoliul cuvintelor si mai ales sa nu ranesti interlocutorii ,grea misie ptr.tine!!!! Tu ai mai multa rabdare si mai mult timp, fiind pensionar si esti cu mult mai intelept datorita varstei,probabil esti cu ceva ani ,mai multi decat mine!!!!! M-am gandit, sa-l rogi tu pe Stelian P sa fie el eroul commenturilor,daca-mi amintesc ,zicea ca are pregatite 2 materiale unul despre telefonie si altul despre unguri!!!!! Daca nu vrea sa-l posteze, ca sa nu se supere cei care sunt juma'-juma' romani,atunci mai posteaza tu ,Tigrisor2 sau altcineva!!!!Iti multumesc ca te-ai gandit la mine, dar lasa pe altcineva sa primeasca aplauze la scena deschisa!!!!!
    SA FITI IUBITI!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  49. Nasturasilor,voi va plangeti de viata de acolo si noi va invidiam ca duceati o viata de barbati adevarati cu multe aventuri si trairi.Colegele noastre de liceu care aveau cate un prieten "nasturas"erau invidiate de celelalte colege.Pacat ca nu eram destupati la minte sa stim unii de altii.Cu stima Cornel.Suceava.

    RăspundețiȘtergere
  50. Ei,mai exageram si noi putin.poate din invidie pe cei ce erau liberi sa faca ce vor sau poate lipsa companiei fetelor in perioada adolescentei.Sa nu crezi ca noi nu am avut clipe fericite,sau nu am trait din plin emotia succesului,ba,dimpotriva am dus o viata activa,intr-o concurenta continua,poate prea activa si ne era drag sa invatam sa facem sport sa ne gandim la "Lenuta"dupa cum spunea proful de "ryskaia,iazika"din anulI,Iurea[fie-i tarana usoara]In plus am invata si trait in cele mai bune conditii ale vremii si imprejmuiti cu cele mai mirifice peisaje.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  51. Aoleu, tigrisor! Te lasam repetent la Русский ЯЗЫК

    RăspundețiȘtergere
  52. Motanel ... "ruskii iazîk"
    русхий яэык
    "Limba" ... in limba rusa este masculin...

    RăspundețiȘtergere
  53. "x=ul" ala trebuia sa fie "k"

    RăspundețiȘtergere
  54. Sa-l lasam in pace pe motanel ... Ne va spune ca de pe atunci era mare "antisovietic" , mare "antirus" , ca prin asta isi manifesta "dispretul si ura" pe care o avea fata de acel popor ...

    RăspundețiȘtergere
  55. Mi-e imi place cum a incheiat Cornel postarea;
    'Cu stima Cornel.Suceava'
    Va raspund la fel d-nule Cornel.
    Cu stima!Eu sint cantemirist,stima e aceeasi.

    RăspundețiȘtergere
  56. @anonimosule,eu la rusa cea mai mare medie am avut-o 5,50 asa ca,te-as ruga sa-mi faci "functia normata redusa "a lui Laplace sau sa-mi demonstrezi forta portanta.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  57. Da in cazul in care X reprezinta N[numarul lui Avogadro] iar Y reprezinta E[numarul de la pantofii lui Matusalem]tigri2

    RăspundețiȘtergere
  58. Si acuma imi amintesc cateva versuri din "jeleznaia doroga":"Dobrii papasa k cemu vabaianii,vi mne pazvolte pri lunom sianii?Pravda emu pokazati.."Imi pare rau dar nu stiu cum sa scriu cu caractere rusesti pe aceasta tastatura.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  59. Versul II era "Umnovo Vania derjati"[uitasem]tigri2

    RăspundețiȘtergere
  60. И сейчас я помню несколько стихов из "jeleznaia дорога" "к cemu vabaianii Dobrii Papas, вы МНК pazvolte lunom sianii части? Правда pokazati эму .." Извините, но я не знаю, как писать символы на русскую tastatura.tigri2
    12 июля 2011, 5:34 вечера
    Аврам Янку сказал ... cam asa T-2!!

    RăspundețiȘtergere
  61. Cpasibo,moi drug ,cezar.Dva tigri

    RăspundețiȘtergere
  62. Don Corleone zicea
    "@Elena
    Eu cred ca nu ar trebui sa puneti atat de mult suflet.Puteti sa luati totul de la capat ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic?"

    Analizand situatia, am ajuns la concluzia ca nici eu, nici dl. Stelian P nu avem o atitudine corecta fata de tigrisor. Mai ales ca acesta din urma il considera pe dl. Stelian P prieten si mege pe InfoMondo "sa-l apere". Cum de cine? De mine, evident!

    Revenind la lucruri serioase:
    Saptamana trecuta "ne-am concurat la greu" si a fost haios. Acum, in concurs e tigrisor si dl. Stelian P si cu mine stam imbufnati si nu postam. Ieri, eu am trisat, ca am postat ca anonim poezii. Uite-asa, am spus-o, da' nu-i corect ce ii facem lui tigrisor si imi pare rau!
    In concluzie,
    Ii propun dlui Stelian P "Restitutio in integrum" (repunerea integrala în situatia anterioara zilei de duminica). Am tradus ca nu cumva sa creada colegii ca ii propun ... altceva.

    ...Bine, si mai maresc caracterele la Arial Narrow 0,00000000000001 la 0,1. Treaca de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  63. La o asa intindere de mana parfumata cu CH-Five,cred ca este imposibil ca don Stelian sa nu raspunda!!

    RăspundețiȘtergere
  64. @Elena,asa sunt eu mai impaciuitor dar totdeauna mi s-a aplicat principiul "daca te bagi intre doi batausi...o iei",o sa incerc sa fiu mai precaut si mai rezervat.S-auzim numai de bine.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  65. @cezare,m-ai pacalit cu o zi,unde este etica si achitatea?Elena 5-8,Stelian 8-11 si eu 11-13?Eu stiam ca orice minune tine trei zile.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  66. Stelian P.
    @ELENA
    Batrin, batrin, dar ceva ma face sa fiu de acord.
    Ramin totusi in vacanta cu postarile.

    RăspundețiȘtergere
  67. @Cezar
    Tu, cand nu ai motiv sa te iei de mine, ma ataci cu Channel 5? Vezi ca toata vara trecuta numai cu asta m-ai atacat. Ce vrei, am si eu, ca orice muiere, nebuniile mele la care nu renunt sub nicio forma!

    RăspundețiȘtergere
  68. @tigrisor
    Korect! Partile dintr-un conflict trebuie sa isi rezolve singure situatia. Suntem adulti, ne descurcam. Eu mi-am capatat titlul "pace mondiala" inca de pe vremea cand eram activa (culmea! Desi mi se spune si "personajul mic si tipacios". Dar eram faceam doar galagie multa, ca eram adepta solutionarii pasnice a conflictelor), fiul meu imi spune de multe ori ca sunt "prea buna pentru lumea asta nebuna". Asta e si asta-s eu!

    RăspundețiȘtergere
  69. @tigrisor
    Nicio discriminare! A interzis cineva sa comentam aici? A indraznit asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  70. @Elena - ce ai soro? Unde te-am atacat(Fie si cu Ch-5) mai bine m-ai scoate cu Tigru ca si el imi striga acum ca l-am furat!! Esti factorul moral...determinant
    @ Tigru-Iertare neica! Elena imi striga pe toate canalele audio-video ca am furat-o!!Nu am mai putut socoti corect ,drept urmare concursul continua ,pana ziceti toti trei odata Stop joc! Apoi numaram.

    RăspundețiȘtergere
  71. @Stelian P
    1. Nu inteleg de ce tot faceti atata caz de varsta! Chiar nu inteleg si din acest motiv nu mai vreau sa vad/aud/citesc cuvantul "batran" si/sau orice alta formulare sinonima!
    2. Ma bucur ca IN SFARSIT am ajuns si noi, dupa un an si ceva, la consens. Dar nu pricep cu ce sunteti de acord. Postarea mea care avea tangenta cu Dumneavostra are 4 alineate; fiecare dintre ele exprima o idee. Sunteti de acord cu toate, sau numai cu una (care?), sau numai cu unele (care)? Sau numai cu al patrulea alineat?
    3. OK. Sa aveti un concediu placut, sa ne "regasim" sanatosi in ... cyberspace.
    4. Postarea Dumneavoastra are 2 fraze care se contrazic (ca sa nu zic anuleaza reciproc). Ati putea trage o concluzie?

    RăspundețiȘtergere
  72. @Czar
    Vezi mai multe postari pe InfoMondo si Plano10, inclusiv cea cu poza mea de la Oradea, dar nu numai!
    Degeaba zici tu ca ramanem toti 3 ca, uite, cineva ne-a parasit!

    RăspundețiȘtergere
  73. @Elena -e vorba de o mica vacanta ,ce naiba!!

    RăspundețiȘtergere
  74. @Cezar
    ALINA MAINE E LA VOI, LA TIMISOARA!

    RăspundețiȘtergere
  75. Eu scriu din dorinta de a comun ica cu fostii mei colegi,militari si ei,fara a emite vreo pretentie .iar cu concurenti de talia lui Elena sau Biliuta nu ma angajez,nici macar nu-mi pot permite sa ridic ochii spre ei din punct de vedere literar.Doar asa sa ne mai amintim de tineretile noastre si poate asa vom mai intineri macar cu sufletul daca nu cu trupul.Cu toate ca ,eu tot sper intr-o descoperire fenomenala in domeniul biologic ,intr-o transbordare a gandirii fiecaruia si chiar a sufletului in alt corp,o transbordare controlata.promit ca am sa dezvolt acest subiect ,asta daca v-ar interesa.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  76. @Avram Iancu
    Ma simt ... "flatarisita" (vorba Coanei Chirita). Dar sa pastram limitele decentei - eu nu ma compar cu Biliuta. Stiu a scrie mai cu haz tampeniile pe care le gandesc, ceea ce place, dar talentul adevarat e la Biliuta.

    LA MULTI ANI COLEGILOR TRANSMISIONISTI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  77. LA MULTI ANI ! TRANSMISIONISTILOR.
    tigri2

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!