Google Website Translator Gadget

duminică, 4 decembrie 2011

Vangelis - Hymne

11 comentarii:

  1. Bai prietene da drumul si la comentariile anonime daca vrei su nu suferi pierderi colaterale pe blog! Si-asa vad ca te scarpini pe spinare numai cu akord, ca oprea cu boc, sau oprea cu preahotul si preafericitul daniel...

    RăspundețiȘtergere
  2. .....asumati-va raspunderea ! logati-va !
    Rade ..intreaga planeta de ineptiile anonimilor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim21:56

    @cezar
    da cezare,gandeste-te ca poate trebuia sa mergem la lupta cu asemenea nenorociti si culmea sa-ti pui increderea si viata in mainile lor:Si ei??.......si-ar f.te si mama ca sa le fie "bine"
    NISTE NENOROCITI demni de dispret,si HOTI PE DEASUPRA(nenorocitul daca nu mai are ce fura,fura nick-uri pe net)Iti dai seama cum te vindea nenorocitul "la o adica"??
    SI TU IL BAGI IN SEAMA PE ACEST GUNOI??

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim22:00

    @ANO=KKT 19:33
    Nu te osteni deja eu ma scarpin pe spinare cu mata!
    Daca incep sa postez ca "anonim" esti terminat gunoiule!!!
    Dar eu raspund pt ceea ce spun!Intreab-o pe mata:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim22:05

    ce zici merge??Sa sterg si poza??

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim22:06

    sau tu esti cel mai destept?Asa crezi tantalaule?

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim22:07

    tantalaule pus pe furat!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim22:11

    cine-i BOUL DE LA 19:33??
    Gata cu joaca boule .M<-am saturat de jignirile tale de om vandut si fara caracter.De acum vom discuta ALTFEL!!
    akord 75

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim10:38

    TOP GUN
    Cezarica,
    Iti multumes ca n-ai uitat ca te rugasem sa postezi o melodie cu Vangelis!!!!!Nici nu stii cata bucurie mi-ai facut,Doamne ce mult imi plac Vangelis,Smokie si lista e foarte mare!!!!!
    Sa ai parte numai de bucurii si multe cadouri in ghetute!!!!!
    O ZI EXCEPTIONALA SI MULTE CADOURI IN GHETUTE TUTUROR!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim10:43

    TOP GUN
    ER:Multumesc cu' c 'la sfarsit,scuze tastatura privata imi face fite,vai, nu-mi da emotii ca nu stiu sa postez decat din anonimat nu stiu cu OPEN ID,SI ALTE DIN SELECTATI PROFILUL!!!! Pierzi doi musterii,adica eu si Stelica,ce mai tura -vura doua nestemate!!!!!,ca nici Mr.Perfect nu vrea sa-si decline identitatea,sau nu se pricepe ca si mine!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. @TG. Chiar credeai ca am uitat?!!
    Tu si Stelica suntei motivul pentru care isi mai fac de cap si alti anonimi-obscurantisi!(sic)pe aici!! SARBATORI FERICITE !!!

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!