Google Website Translator Gadget

luni, 13 februarie 2012


Proiectul HAARP al Pentagonului - tinta biblica sau Armageddon-ul pe pamant?


     
Proiectul HAARP al Pentagonului - tinta biblica sau Armageddon-ul pe pamant?Foto: marketvirtual
Sistemul secret al Pentagonului, denumit HAARP, este capabil sa declanseze schimbari masive ale atmosferei terestre. Tot mai multe voci sustin ca sistemul HAARP este o arma extrem de periculoasa, ce poate provoca dezastre de neimaginat.
Proiectul Pentagonului, numit HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program), poate trimite in ionosfera peste un milliard de wati de unde radio, informeaza Unexplained Mysteries.

Dar ce fel de software foloseste? Si unde sunt asa numitele tinte "de comunicatii si de supraveghere"? Statia de cercetare HAARP, de langa Gakona, Alaska, se presupune ca analizeaza ionosfera, dezvolta tehnologii de imbunatatire a comunicatiilor radio si are scopuri de supraveghere.

Dar statia HAARP a fost acuzata recent pentru o serie de evenimente ingrozitoare, inclusiv pentru dezastre naturale, cum ar fi cutremure sau moartea in masa a pasarilor.

Un ziar militar rus a scris ca aceste teste din ionosfera ar putea "declansa o cascada de electroni, care ar produce inversarea polilor magnetici ai Pamantului". In Parlamentul European si in legislativul statului Alaska au avut loc audieri, invocand probleme ecologice.

Nick Begich, autorul cartii "Ingerii nu se pot juca cu HAARP", a declarat ca programul ar putea declansa cutremure si ar transforma atmosfera, astfel incat "cerul sa arda".

Teoria conspiratiei spune ca diferite guverne cauta sa realizeze arme care ar controla vremea, folosind sisteme HAARP. Controlul vremii, ca si razboiul militar sau economic, reprezinta actiunea prin care se provoaca modificarea vremii impotriva unui inamic.

Puterea sistemului HAARP depinde de gradul de penetrare, unghiul de incidenta, polarizarea undei, precum si de conditiile din ionosfera.

Tensiunile din Orientul Mijlociu si Asia ar putea duce la o escaladare a cursei inarmarilor, care ar avea un potential de incepere a unui razboi nuclear, scria recent The Telegraph.

In acest context, sistemul HAARP poate fi vazut de unii strategi militari ca un factor de descurajare, pentru anumite tari, in vederea prevenirii unui astfel de razboi.

"Si daca zilele acelea n-ar fi fost scurtate, nimeni n-ar scapa; dar, din pricina celor alesi, zilele acelea vor fi scurtate". - Matei 24:22

Cartea "The Script Armageddon" a lui Peter Lemesurier, din 1981, vorbeste despre punerea in scena a unei false actiuni a lui Dumnezeu, cu jucatori care actioneaza dincolo de evenimentele "asteptate". E vorba de o arma care sa puna capat tuturor razboaielor, sa creeze pe Pamant ceva venit din afara acestuia, perceput ca o tehnologie extraterestra sau o actiune a lui Dumnezeu.

22 de comentarii:

  1. TOP GUN
    Cezarica,
    Subiectul mi se pare destul de interesant,sunt un mare devorator de s.f.,paranormal, extrasenzorial ,il ascult cu placere de fiecare data pe generalul Emil Strainu!!!!!
    Si spuneti voi acum ,suntem prea multi pe acest pamant,resurse nu mai sunt,deci oamenii trebuie sa moara din ceva,ca n-or fi nemuritori si vesnic tineri si ferice!!!!!
    Va dati seama, ce plictisitor ar fi?????
    O ZI EXCEPTIONALA SI,SA FITI IUBITI!!!!
    P.S.Adevarul este, ca trebuie sa ne punem nadejdea in Dumnezeu si sa nu ne lasam coplesiti de tot felul de teorii ale conspiratiei!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @TG.........,,sa creeze pe Pamant ceva venit din afara acestuia, perceput ca o tehnologie extraterestra sau o actiune a lui Dumnezeu."....poti sa-ti imaginezi ce implicatii are o asemenea teorie?! SOC si GROAZA!!

      Ștergere
  2. O seara frumoasa la caldurica, cu speranta ca nu esti inzapezit. Pa, Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. Javra mare Plano asta ,un fost securist ,a lucrat cu Felix.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a sters identitatea ,apoi mi-am luat-o pe asta de sus-impotriva altui idiot [banuiesc ca este tot plano]-Ionelrahat,si8 acuma daca eu am sters toate postarile lui le-a scos din arhiva si le-a pus pe blog.idiot securist.oricum eu o sa mai ciesc pe bloguri dar sper sa ma lecuiesc si sa ma retrag din disputele cu toti retardatii de pe blogul lui plano.
    iti doresc bafta si sanatate.tigri2

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ionel nu are nimic cu Plano ! Este ofiter de marina(contraamiral),Mangalia sau Tulcea ! Pierde la tescherea peste 1200 si iti dai seama ca-i ofticat!!
      Plano nu stiu ! Si pe mine m-au frapat cunostiintele lui in domeniul militar. Eu il tratez ca pe un simplu blogher. Ii port totusi recunostiinta ,caci pe blogul lui am dus lupte feroce aproape un an. Mai mult,el m-a sprijinit , intarindu-mi punctele de vedere si dandu-mi certitudinea ca nu gresesc ! ASTA NU SE UITA INDIFERENT DE EVOLUTIA ULTERIOARA A LUCRURILOR! O seara super iti doresc!!

      Ștergere
    2. PS. Din cate am inteles eu Plano profeseaza ca avocat! Se pare ca a reprezentat in instanta multi colegi de-ai nostrii care luptau impotriva magariilor de pe 164. De aici probabil documentarea lui in speta militarilor !
      Ce o mai fi pe la sertar , nu stiu si sincer nici nu ma intereseaza!
      Eu i-am promis o ranita cu 2 unitati de foc ,casca masca,o pusca de lemn sa nu faca accidente si o pereche de bocanci sparti si cu 2 numere mai mari. cand ma oftica ii aduc aminte!!!

      Ștergere
    3. @TIGRI2
      asta am patit-o si eu cu marlanul plano:
      am postat cateva articole,le-am sters,si nesimtitul le-a repostat fara ca eu sa-i permit,ca doar eu le stersesem.UN NESIMTIT INTERESAT.asta-i plano!!

      Ștergere
  5. Nu ma bag intre voi ,oricum sper sa ma retrag si sa-mi vad linistit de ale mele,dar ai vazut ca nu neaga ca afost securist,acuma cica este mare avocat,oricum este un personaj dubios si nu te-a ajutat el daca nu te "mirosea'ca ai talent si ai sa-i aduci publicitate si oameni pe blog.
    Atentie ,sa te feresti de copita magarului si de ..prietenia securistului.Bafta multa si sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  6. aveti idee ce inseamna un miliard de wati si cata putere este necesara pt emisie??
    Si nici n-ar face mare lucru "miliardul " ala la nivel planetar
    Hai ca toate blogurile au dat-o pe "apocalipsa" in goana dupa cititori...cand va veni va veni pur si simplu,fara avertismente.
    PS un avertisment va dau eu .ATENTIE LA RIDICOL!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Razboiul Geoclimatic este o realitate!!! Nici rusi nu stau deoparte!!

      Ștergere
  7. @cezar
    plano=elena=dogaru=avocatul diavolului
    sau ce!! n-ai vazut avocati proveniti din securisti??
    Pai astia au fost primii dupa '90 ca aveau studii de "drept"
    Ha,ha asa e!!

    RăspundețiȘtergere
  8. In Bv cel mai vestit este Achim.
    a aparut fix dupa '90 exact dintre colegii lu' plano si acum dupa 20 de ani are tot ce vrea "muschii" lui+catedra la universitate+clienti garla.
    Daca vrei sa-i afli trecutul tipul e mucles(ca si plano) dar lumea stieeee

    RăspundețiȘtergere
  9. hello cezar!
    Participa la BR 2011 - raportul blogosferei romanesti
    Draga cezar,

    Te invitam sa participi la editia a II-a a studiului realizat de refresh.ro, studiu care incearca sa redea starea si tendintele blogosferei romanesti (rezultatele editiei precedente pot fi gasite aici: http://refresh.ro/tag/br-2009/).
    Studii demografice

    Vor fi analizate:

    - profilul bloggerului roman,

    - tipurile de bloguri,

    - subiectele dezbatute si tipurile de content generat,

    - traficul blogurilor,

    - veniturile generate de acestea,

    - investitiile facute in ultimul an si

    - media sociale pe care bloggerii din Romania sunt prezenti.

    Chestionarul il poti gasi si completa (dureaza maxim 10 minute) la adresa http://bit.ly/xFU4JC.

    Daca doresti sa ajuti la promovarea studiului astfel incat relevanta acestuia iar imaginea a ceea ce s-a intamplat in blogosfera romaneasca in 2011 sa fie cat mai corecta, poti utiliza unul dintre cele trei bannere disponibile pe refresh.ro.
    - 728×90 – http://refresh.ro/wp-content/uploads/2012/02/br-2011-728×90.jpg
    - 300×250 – http://refresh.ro/wp-content/uploads/2012/02/br-2011-300×250.jpg
    - 150×150 – http://refresh.ro/wp-content/uploads/2012/02/br-2011-150×150.jpg

    RăspundețiȘtergere
  10. PS.primit prin e-maill,de la
    ZeList

    RăspundețiȘtergere
  11. Scenarii,scenarii ,ce au in spate vreo afacere murdara de crestere sau scadere de valori[crestere pret petrol-scadere pret pamant]panica urmata de acumulari de alimente ,combustibil, armament=jocuri murdare ale potentatilor vremii.
    Eu as dori un sfat cum scapam de banci ca vad ca daca te prind in mreje te jupoaie ,efectiv-dobanzile cresc,daca intarzai cateva zile te ared cu penalizari si nu poti riposta .iti ia si banii datorati =dobanzi si penalitatile,dar noi cand avem ceva de primit nu ne da nici dracul nici o dobanda sau penalitate,ce facem,cum ii putem gatui???

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Cezare anonimul asta agramat iti murdareste blogul,din ce zona a fost acum 16 ore?Dupa vorbire pare a fi unul POP I un clapon homosexual de prin Maramu'prost gramada ,dar cu pretentii.

    RăspundețiȘtergere
  14. de prin ziare adunate.
    INZAPEZITI IN CARCIUMA


    E opt dimineaţa. La un magazin de pe şoseaua Alexandriei, o femeie cumpără cinci pâini. Nu stă la nicio coadă, totul durează câteva secunde. La 50 de metri mai încolo, într-un bar, aştept vreo cinci minute până apuc să-mi iau o bere, ca să mă integrez în peisaj.

    "Sunt la muncă, sunt prins cu treabă. Prins rău. Du-te tu!", minte, fără remuşcări, un om care iese din bar pentru a vorbi cu nevastă-sa. Întors în lumea lui dragă, bărbatul, care a lucrat de noapte, spune victorios: "Zicea dacă mă duc s-o iau pe fi-mea de la şcoală. Da' nu mă duc". Pune mâna pe sticla goală din faţa sa, o pune atent lângă alta la fel şi mai cere o bere. E opt, fata trebuie să iasă pe la 12-13. Şi el ştie că nu o să ajungă.

    În cârciuma aceasta se întâlnesc tot soiul de navetişti, care ajung în Bucureşti cu maxi-taxiurile, pe drumul naţional ce leagă Alexandria de Capitală. Timp de câteva ore, am vrut să văd care sunt preocupările acestor oameni, cum comentează ei problema oamenilor înzăpeziţi prin Vrancea şi Buzău şi cum au făcut ei faţă zăpezilor. În România modernă, Poiana lui Iocan are pereţi şi tejghea. Fumul îi tai cu drujba, iar baia e de garsonieră confort 3. Dacă era mai mare, erau mai puţine mese.

    "Dă-mi repede 300, că mă doare rău mâna", spune un bărbat la vreo patruzeci de ani, lungan, care şi-a "priponit" lopata la poartă şi a venit să "alimenteze", după cum îi spune proprietarului magazinului. A cerut 300 de mililitri de rachiu, cantitatea care l-ar dezorienta serios pe un om neobişnuit cu băutura. Pentru el, însă, e doar doza normală. Am fost tentat să scriu "doza zilnică", dar cred că aş fi greşit, l-aş fi subestimat. Bea în picioare, cât timp fumează o ţigară, apoi pleacă. Stă la câteva case depărtare de cârciumă. "Vin mai încolo, să mai vorbim, bre", spune înainte să trântească uşa cârciumii.

    Sunt vreo şase mese verzi în bar, iar, la cea care mă aşez, stau mincinosul cu fiică şi un prieten al său. Dezbat serios dacă nu ar trebui să lase berea pentru coniac. O discuţie de la o masă vecină îi atrage însă rapid. E vorba tocmai despre cele trei sate buzoiene în care a fost decretată stare de alertă.

    Discuţii despre oamenii necăjiţi

    "Săracii, cu zăpada până peste casă. Şi bătrânii ăia, au luat ei lopata şi au dat aşa, încet încet, de dimineaţa până seara", îi plânge un grăsan pe oamenii în nevoie. "E bine că donează oamenii", completează un altul, care îşi încălzeşte mâinile pe o halbă cu vin fiert. "Da, uite, Marinică nu donează!", spune un tip uscăţiv care se crede un spiritual şi jumătate şi râde zgomotos la glumele sale.

    Marinică e un bărbat la vreo 30 de ani, care şi-a mânjit geaca de cât a frecat-o de peretele cârciumei. Ajuns la al doilea pahar de coniac, el caută câteva secunde o replică potrivită şi apoi răspunde, sec: "Da, ce, la noi n-au fost zăpezile mari? Să doneze şi pentru noi". Găseşti însă şi vederi mai înguste decât a acestuia.

    Un tip îmbrăcat modern şi flancat de o Fanta în dreapta şi de un pahar de coniac în stânga s-a săturat de subiectul zăpezi. "Bă, da' voi vorbiţi ca la televizor", le atrage el atenţia tuturor. Oamenii cască ochii spre el, sticlele şi paharele se ridică ca într-un sincron, şi fiecare bea într-o tăcere care nu prea e specifică locului acesta. Bărbatul continuă, adresându-se unui om de la masa sa: "Ai văzut Barcelona aseară? 3-1 cu Leverkusen. Dar a avut şi ăia ghinion". Văzând că e pământean de-al lor, lumea, aproape speriată în urmă cu câteva momente, îşi recapătă veselia şi discuţiile reîncep.

    RăspundețiȘtergere
  15. "Păi ştiu eu unde-i lopata? Ce, am umblat eu cu ea?"

    Televizorul e pe un film cu Superman. Un tip din colţul cârciumii îl vede şi spune tare: "Ăsta ar fi bun în Vrancea". Mă gândesc că lumea o să-l taxeze pentru gluma asta, care mie îmi pare destul de proastă şi mai ales, prost plasată. Dar toţi încep să râdă. Tonul îl dă cel cu Barcelona, care se amuză de roş-albastrul de pe mantia supereroului. "Şi la stelişti le trebuie unu de-ăsta", spune el, după care se înfundă de râs şi tuşeşte zgomotos.

    Şi pe el îl sună cineva. Se uită iritat la telefon şi răspunde sictirit, cu un "Dea!". E cineva de acasă, se pare. Reţin doar răspunsul. De fapt întrebările din răspuns. "Păi ştiu eu unde-i lopata? Ce, am umblat eu cu ea?", îl mustrează el pe cel care l-a sunat.

    E ora 11 şi am la activ o bere şi 2 cafele. Fularul miroase aşa de tare a ţigări de zici că am stins chiştoace în el. Până şi căciula, pe care soacră-mea a înecat-o în Lenor, şi-a schimbat mirosul. Superman s-a terminat, acum e Mirabela Dauer, care face reclama la o tigaie "revoluţionară". Oamenii s-au schimbat între timp, din gaşca de la opt au mai rămas însă doi. Mincinosul e unul dintre ei. Totuşi, convorbirea a rămas aprinsă. Glumele proaste despre sinistraţi continuă, combinate cu păreri de rău.

    Eroul cavadoro. Şi cea mai proastă glumă cu sinistraţi

    Un bărbat intră în fugă şi se îndreaptă direct spre WC. Când iese, femeia de la bar îl aşteaptă lângă uşă. Trebuie să plătească 1 leu. Pe uşa de la baie scrie mare: "Tarif neconsumator 1 leu". Bărbatul scoate o bancnotă şi o îndeasă în scârbă în mâna femeii, apoi iese. Femeia îl înjură în absenţă, iar oamenii din bar dau din cap a aprobare. Apoi, faţa ei se luminează brusc şi strigă de parcă ar fi câştigat ceva, către cineva de la bar: "Uite! E cavadoro!". Mă gândesc ce soi de personaj misterios o purta acest nume şi aştept să intre cineva pe uşă. Un bărbat îmbrăcat şmechereşte, cu o căciulă mare şi la modă pleoştită pe cap, intră purtând în braţe o cutie mare de carton. Nu-i el cavadoro, Cava D'oro e un coniac. Lichidul vieţii pe aici.

    "Îmi mai rămăsese un ţoi, atât. Păi, dacă n-am de-ăsta, pot să închid cârciuma", spune femeia. Şi, în acest moment, apare şi cea mai proastă glumă despre oamenii năpăstuiţi din Vrancea şi Buzău. Un tip care abia a intrat, dar de-al casei, i se adresează omului care a adus preţioasa marfă. "Ia întreabă, mă, pe şefii tăi, nu donaţi şi voi câte o sticlă în satele alea?".

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!