Google Website Translator Gadget

luni, 18 iunie 2012


O noua teorie despre Univers schimba radical tot ce stiam pana acum. "Timpul se va opri in loc"

acum 2 ore 25 minute
Imagini UniversProtv Ad
Oamenii de stiinta de la doua universitati din Spania sustin ca fizicienii s-au inselat si ca actuala teorie despre Univers este complet gresita.

Universul nu este intr-o continua expansiune, asa cum sustineau pana acum astrofizicienii, ci dimpotriva. Timpul incetineste si intr-un final se va opri.
Atunci, intregul Univers va “ingheta” pentru totdeauna, ca si cand ai transforma o imagine video intr-o captura foto, explica profesorul José Senovilla, de la Universitatea Basca din Bilbao, citat de Daily Mail.
Desigur, nu trebuie sa ne facem girji, pentru ca incetinirea timpului este atat de lenta incat oamenii nu au cum o sa observe, iar momentul cand totul se va opri va avea loc abia peste cateva miliarde de ani.
Atunci planeta noastra nu va mai exista de mult si probabil nici specia umana, adauga Senovilla.
In prezent, teoria conforma careia Universul se extinde cu o viteza tot mai mare este bazata pe observatiile astronomilor, care au cercetat lumina produsa de stelele indepartate care explodeaza.
Savantii au crezut ca galaxiile se indeparteaza tot mai mult, din cauza unei forte antigravitationale misterioase, numita "energia intunecata”.
In realitate, totul a fost inteles gresit, sustine Senovilla. Impresia ca Universul se extinde este data tocmai de faptul ca timpul incepe sa incetineasca treptat.
Ipoteza oamenilor de stiinta spanioli este sustinuta si de un cosmolog de la Universitatea Cambridge. El spune ca timpul a aparut odata cu Big Bang, iar daca a aparut  “candva”, cu siguranta ca ar putea sa si dispara “la un moment dat”.
Sursa: Daily Mail


34 de comentarii:

  1. UNIVERSUL INFINIT COREOLONIAN !
    In fiecare dimineata apare o noua teorie a universului care odata cu
    caderea noptii este aruncata la gunoi.
    Ideea unor Universuri paralele era pana acum doar o fantezie S.F. Totusi, aceasta teorie castiga teren.
    Oamenii de stiinta de la CERN, Geneva, spun ca e posibil sa existe dimensiuni paralele. Alti teoreticieni renumiti de la Universitatile Princeton si Cambridge afirma ca, de fapt, cosmosul a fost creat de o coliziune intre doua Universuri .
    Atentiune. Partea neplacuta este faptiul ca ne intalnim cu Coreolone in toate universurile paralele....
    Concluzia este ca Universul nostru ar fi fost accelerat de coliziunea cu un alt Univers. Astfel, din aceasta perspectiva, Big Bang-ul nu mai este inceputul Universului, ci o poarta catre trecutul plin de cicluri nesfarsite ale evolutiei, fiecare insotit de crearea unei materii noi si a galaxiilor, stelelor si planetelor.
    Puradei blonzi la infinit !

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai, Cezare, neam prost ce esti !Te-am asteptat sambata dimineata sa dai si tu o cafa in Temesvar... am stat in loc, si eu si timpul, vreo ora la Mol si te-am asteptat.. da nu-i nimic, las ca vii tu prin orasul meu si o sa procedez la fel!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai de unde sufletul meu sa stiu ca ...ma asteapta un...Anonim la Moll?
    PS. Ai luat o piatra in gura ca de ,ai venit si tu la ...oras!!??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ma, luai un bolovan tocmai din Salonic...si-l purtai pana la intrarea in orasul meu ...sa nu ma ratacesc.Bai urangutane, daca-ti stiam mobilul te sunam! Ca sa ne privim intre ochi...

      Ștergere
    2. Te-am asteptat la MOL, benzinaria, nu MOLL..SHOPING, ce sa mai imping, ca am venit lefter.

      Ștergere
    3. O s-o trag de limbuta...pe Helen.Poate imi da nr. tau de tel.

      Ștergere
  4. N-ai sanse ! Nu ma da pe mana ..Anonimilor !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru EA nu sunt ANONIM.
      Nici chiar pentru tine, Legionare.Ia pune-ti mintea la contributie!

      Ștergere
    2. Pe caldura asta ? Parol -mai baga indici....

      Ștergere
  5. Chestia cu universurile paralele este fantezista,este o inventie a filfizonilor ,care se retrag in alta lume ,o lume numai a lor si inteleasa numai de ei si de RH.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine,nu exista universuri parralele nici macar ipotetic.
    Totusi cum explici ca tu esti paralel cu noi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alinuta - ai grija ,mergi cu atentie pe ..sarma ! Clingonienii stau si te asteapta!!

      Ștergere
    2. Dovada ca exista universuri paralele ! Pdl-istii traiesc pe alta lume,dar uneori se intersecteaza cu noi.Aaa?

      Ștergere
    3. @Alinuta...?rimeaza cu...?Sau tu esti Alinutza Sadica din povestea cu prosti.Pai cum sa ma aliniez la dobitocia ta?

      Ștergere
    4. Daca esti dezaxat,este imposibil sa te aliniezi.
      Ai grija la soare,ca ti se usuca spuma la gura.


      ,,tigri2 18 iunie 2012, 17:26
      Chestia cu universurile paralele este fantezista,este o inventie a filfizonilor ,care se retrag in alta lume ,o lume numai a lor si inteleasa numai de ei si de RH.


      Alinuta 18 iunie 2012, 20:21
      Bine,nu exista universuri parralele nici macar ipotetic.
      Totusi cum explici ca tu esti paralel cu noi?

      CEZAR 18 iunie 2012, 20:32
      Alinuta - ai grija ,mergi cu atentie pe ..sarma ! Clingonienii stau si te asteapta!!


      Anonim 18 iunie 2012, 20:43
      Dovada ca exista universuri paralele ! Pdl-istii traiesc pe alta lume,dar uneori se intersecteaza cu noi.Aaa?


      tigri2 18 iunie 2012, 21:50
      @Alinuta...?rimeaza cu...?Sau tu esti Alinutza Sadica din povestea cu prosti.Pai cum sa ma aliniez ladobitocia ta?"

      Ștergere
  7. SCANDALUL ICR ABIA ACUM INCEPE ! INCREDIBIL DAR ADEVARAT ! REALITATEA DEPASESTE FICTIUNEA! EXPOZITIE AL QUEDA ORGANIZATA DE PATAPIEVICI LA NEW YORK

    Prim Ministru al Romaniei
    Domnule Ponta
    Ma numesc Robert Horvath Deva. Sunt cineastul care a deslantuit prin chemarea
    politiei americane uriasul scandal ICR. New York.
    http://devanewyork.blogspot.com/2010/01/expozitia-patapievici-deschisa-dupa-doi.html
    Nu am nimic de ascuns.
    Am avut o discutie cu Ionathan Vick seful departamentului
    extern al Anti Defamation League. Acesta mi-a confirmat ca cea mai importanta
    organizatie evreiasca din lume a trimis in numele evreilor americani un protest
    in legatura cu expozitia antisemita organizata de Patapievici . Protestul a fost trimes Ambasadei SUA de la Bucuresti si remis Guvernului Roman.
    Editorul New York Magazin G. Culian poate sa confirme faptele primind prin telefon
    aceleasi informatii.
    Serviciile romanesti au reusit sa ascunda marele adevar .......EXPOZITIA ANTISEMITA ORGANIZATA DE STATUL ROMAN NU A FOST ROMANEASCA. AUTORUL A FOST TERORISTUL IRAKIAN OMAR AMBAKY . ROMANII AU FOST DOAR RECUZITA SI DIVERSIUNEA.
    Scriu aceste randuri parasind cladirea FBI din New York unde am informat despre
    expozitia propagandei Al Queda organizata de Patapievici, pe care vreti sa-l pastrati la conducerea ICR.
    Nu e de gluma. La orizont un scandal international fara precedent. Deschideti de
    urgenta o ancheta guvernamentala. Datele de baza le gasiti in memoriul meu remis catre FBI ( fragmente )
    Astept raspuns in termenul legal.
    Va rog confirmati primirea si numarul de inregistrare.


    Robert Horvath DEVA Presedinte Devartes Film International
    New York - Tokyo


    Robert Horvath Deva Blog

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alinutza
    Mai Alinutza nu pot conversa cu tine,prea te identifici cu lumea Morometilor si eu am spondiloza[de la zbor] asa ca nu ma pot apleca sa ascult mojiciile tale.Du-te in grjd si expune-ti ineptiile celor necuvantatoare ,ca sa nu primesti replici taioase.Esti cam naiva ,prima faza a prostiei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai pe dracu.Esti un dereglat.Si un ,,inchipuit". Un fel de Parttzapievici de Urziceni.Nu esti prost.Esti doar odios.

    RăspundețiȘtergere
  10. Domnu CEZAR
    Constatam ca pe Blogul de Mehedinti, au cam luat-o toti in dinti !
    S-a inchis "la liber" acolo!

    Ne dati voie sa mai postam si noi, cate una mica, pe aici ?
    Promitem ca nu injuram pe nimeni !
    Multumim !

    RăspundețiȘtergere
  11. Bai maimuco, ce dracului ati mai facut pe Mehedinti, ca ieri lipsii cu treburi? Se-nchise bloaga, ori se baga cenzura?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totul este din cauza piticului ala, postat pe "Mesajul Presedintelui SCMD Dogaru: nu ma intereseaza parerea voastra, nici a altora, iar in rest ...)" !
      A fost intentionat pus acolo, ca sa ni-l bage la toti, degetul ala imens, acu....a zburat puiul cu ata ! Ce vremuri, ce injuraturi !
      A ramas doar piticul, sa mai bage cate un comentariu...

      Ștergere
  12. Nu cunosc problema ! Voi face sapaturi ...promit!! (Al de sus e un...faluS !!)

    RăspundețiȘtergere
  13. Bai Czare, ciumpa ia de colea din "Cotidianul.ro" un subiect fierbinte:

    "Cine şi de ce trădează şi sabotează sistematic modernizarea dotărilor Armatei Române?"
    Senatorul Ion Stan-declaraţie politică: "Scandaloasa şi murdara afacere a rachetelor Volkhov şi Hawk"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bai vezi de sapa cu Mehedinti, c-altfel te spargem la dinti!

      Ștergere
  14. Bai oameni buni
    Ce dracu s-a intamplat pe Mehedinti ? Am vrut si eu sa intru acolo, am dat si eu bunadimineata la ZOO, dar nu mai apare nimic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bei, cica intrara dracii si rabia in curul lor de maimuce, curleoni si tigri, iar admin zise ca pina nu vine SANEPID-ul sa dea cu tamuie si cu flit pe-acolo, tine bloaga in carantina.

      Ștergere
    2. Aaaaaa....
      Pai atunci plec pe INCERTITUDINI

      Ștergere
  15. De la TPM i se trage, de cand l-a cenzurat ca s-a luat de nea Cascavalu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect ! Pentru ca nu vrea sa-mi posteze comentariul acolo, incerc aici

      TPM 20 iulie 2012 10:29

      PENTRU CA AI AVUT TUPEUL SA MA CENZUREZI, pe data de 17 iunie 2012, 21:32, SURPRINZATOR DE NEJUSTIFICAT (in conditiile in care, de vreo doua saptamani ne-o tot trageam unii altora ca chiorii, cine pe care apuca si cum isi gasea expresiile)

      TE FAC ZERO TAIAT IN PATRU, ca semnul de la circulatie cu "Oprirea interzisa"

      ITI REDAU, din ARHIVA MEA:

      TPM 17 iunie 2012, 21:32
      Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Anonim 17 iunie 2012, 21:56
      ba ce bine l-ai creionat pe .hanimal!!!


      Admin,
      Romania megalitica 17 iunie 2012, 22:06
      TPM,
      Ai intrecut masura!
      Nu pot admite atacuri ORDINARE la persoana, indiferent cat l-ai ura tu sau altii, pe colegul nostru si pritenul meu Marin Neacsu! Daca asta este "misiunea" ta, considera ca de azi esti "persona non grata" pe acest blog! Pacat!


      TPM
      17 iunie 2012, 22:21

      Prietene, te-ai lasat corupt! Reciteste ce postai acu cateva zile:

      1. Admin,Romania megalitica 8 iunie 2012, 12:00
      Prietene Tibica cu putza mica,
      Am ati spune cateva in mod confidential, nu ne aude nimeni:

      1. Imi place al dreakului cum combati! Nu intru in detalii, sa nu se prinda nima de ce vreau sa spun, sau sa-ti fure tehnica! Ca in rest, de furat, ti-o furi singur! Nu-i prea usor p'aici!
      2. Trebuie si eu, alaturi de fanii tai, sa-ti multumesc pentru munca depusa, interesul pe care ti-l dai (de-a moaca, ca doar nu ne plateste nima) si mai ales orele de planton! Beliturile, zdrelile ori alte scatoalce incasate, nu am cum sa le recompensez, nici eu nu am asigurare!
      3. Apropo de fani (si pentru a o scurta, ca stau altii la coada), am sa te rog sa-ti pastrezi, duci cu demnitate de acum inainte 100 de ani nickname-ul tau (pe romaneste porecla aleasa vreau sa spun) - adica asta: Tibica cu putza mica. Pe scurt, inca de la primele tale postari m-au sunat cativa prieteni sa ma intrebe daca te-am citit, daca te cunosc, daca stiu cine esti! Pai NU stiu, nana! Habar n-am! (Nu inseamna ca nu mi-as dori!). Iar cel mai tare argument, este faptul ca ai devenit se pare ... idolul babelor (sa nu zic femeilor, ca bag dreaku zanzanie prin casele oamenilor)!!!
      Fi Bine venit, omule!"

      Eu, am fost acelasi ! Am injurat cum m-am priceput mai bine ! Am si luat, am si dat, cam fifti- fifti! Astea sunt cuvintele mele !

      Adica, poti sa-ti bagi sondaju'n cur, pana-ti da pe-o nara fum !

      Ștergere
  16. Pacat, ca uite acu suntem nevoiti sa injuram aciulea pe bloaga maimutei.

    RăspundețiȘtergere
  17. COMENTARIU REFUZAT pe MHblogonlain
    20 iunie 2012, 10:54
    Cu astea ramai:
    -o postare copiata de la Neacsu
    -poza piticului
    -10 interventii ale tale
    -un singur comentariu, tot a lui Neacsu, care iti ridica osanale
    -toate blogurile inchise

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!