Google Website Translator Gadget

duminică, 2 decembrie 2012

STRICT AUTENTIC ____________________________________________________BY Czar!

   

        Fișier:Willisau 1447.JPG
                ROMANII   II    ARD ....... PE HOTI !! 

                        USL.....................62  %
           Wau  ce tipete  se aud deja!!!!!!!!!!!!  

     
USL poate schimba singură Constituția, susțin sondajele de opinie
O săptămână îi mai desparte pe r                                     

Un comentariu:

  1. doru
    Totul ni se trage de la nesuferitul de Stolojan !!!! El a fentat prima data de ne-am ales cu basescu pe cap si a doua oara de ne-am ales cu piticania de emil boc. Auzi, stolojan, din presedinte de partid a tradat si s-a dus pentru bani in tabara lui basinescu !!! Chiar daca nu-mi da pensia inapoi, eu si familia mea tot USL vom vota !!! Nu vedeti cat sunt de nesuferiti ardeiasii astia ai lui basescu ???? Votezi ARD INSEAMNA CA VOTEZI PE BASESCU !!!

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!