Google Website Translator Gadget

duminică, 17 aprilie 2011

Luciano Pavarotti - Ave Maria

17 comentarii:

  1. Anonim17:30

    Ţe talhari eţti tu mei Ţezare...Când nu-ţi convine ţeva gata ţchimbi ţubiectu! Credzi că dacă ne pui ţă ne cânte Ave Maria ne-ai liniţtit?

    RăspundețiȘtergere
  2. Guvide un prieten comun si-a deschis de curând un blog-
    http://lamicutzul.blogspot.com
    Ce-ar fi dacă, aşa cum noi ţi-am făcut la început reclamă pt. biscotecă ai trece şi tu pe-acolo cu o vorbă de încurajare...Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  3. asi raspunde cu o intrebare -L-ai vazut cumva pe aici in tot acest timp?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai frate dar tare egoisti mai sunteti...Si dac-ar fi asa, n-ai putea sa fii tu primul care sa-i intinzi mina? Vai de mama voastra de romani...nici 3 cacareze nu sunteti in stare sa produceti! Unu-i mai destept decat altul...de-aia ati ajuns unde-ati ajuns!

    Ca sa evit o (eventuala) intrebare care ti-ar trece prin cap sau ti-ar sta pe limba: io nu-s roman sunt carai-bi-an...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cezare, ce/i al cezarului e pus deoparte!
    Iata ca fara sa te gandesti , eu te/am simtit si te/am cautat.
    @ barbarROSA
    Multumesc inca odata.
    Nu stiam al cui este blogul, dar am vrut sa vad secventele cu Pavaroti. Cand colo ce sa vezi ?Aici canta CEZAR.

    RăspundețiȘtergere
  6. hoo!!! nu te ambala ca se umfla vena....
    In primul rand, tu sigur est un pirat ..somalez!
    Cu Micutzu am avut oarece dispute,ma rog nu eu Czar ci unul Legionarul mai neam prost poate-l stii.
    Voi trece fi linistit. O sa-ti para rau ca m-ai trimis--ha,ha,ha,hi,hi,hi,

    RăspundețiȘtergere
  7. Hopa -asa ,Micutzule erai dupa colt?
    Te salut si fara resentimente! Voi fi la tine cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bai garide da cu cine dracu n-ai avut tu dispute? Si daca ai avut dispute ai cistigat cumva vreun capat de tara? Hai ca m-ai facut sa-mi schimb impresia despre tine! Pana si la meciurile de box, inainte si dupa (daca mai este posibil acest lucru)combatantii isi dau mina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Legionarul nu eu ,am precizat!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Peste tot, ,,voie buna".Probabil de vina este soarele!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim15:50

    Daca mai cinta asta mult,ce-o cinta el acolo,plec si eu in Caraibe,in Somalia ,Burundi sau la Pascani!
    CheZarica,tu oricum pari musulman!
    vertebrosul(,,ce urit suna!")

    RăspundețiȘtergere
  12. @VERT....(suna ca dracu!)Da bine !!Daca nici Pavarotti nu va place!!! Este si in ton cu evenimentele.
    Am sa o chem pe L"Gaga!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim16:28

    Lasa L Gaga,ca-l avem pe ala micu ,Giga.
    Muzica ascultam in alte locuri,asa ca pune circa la bataie si deschide biscoteca cu usa la perete!
    vertebrosul(,,ce urit suna!")

    RăspundețiȘtergere
  14. BERE..VIRTUALA pentru toata lumeaaaaaaa!! A..Venit! Cum cine ?DECIZIAAAAA!
    Stampilata ,parafata ,cu gradul militar ingrosat -apasat,calculata la milimetru. O crestere modesta,dar este..o crestere
    Ps. Cred ca multi care au injurat pe toata lumea incepand cu..min.Oprea ..vor trebui sa-si ceara scuze NEAPARAT!
    Eu le multumesc tuturor celor care sub o forma sau alta au lucrat DIN GREU PENTRU NOI. Nu in ultimul rand ii multumesc MINISTRULUI APARARII NATIONALE
    18 aprilie 2011, 16:32

    RăspundețiȘtergere
  15. Salutare Cezare! Ma bucur sa te gasesc intr-o stare "de bine", ca urmare a primirii deciziei.
    Poate-mi faci si mie o cinste cu o bere adevarata, nu virtuala! O pui pe tren la mecanic la expresu' de Bucuresti, si ma duc eu s-o iau, de la gara!
    Iti doresc o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim20:48

    @ cezar,
    Vezi ca nu ai inchis toate usile la triscoteca.
    Ultima postare ,,de ce sunt trist?" e ,,beton"!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bai fiti/ar berea de ras. E prea calda. Sa vad ce bere o sa dai cand vor creste coeficientii si soldele de grad si de functie la activi si tu o sa te rogi la Casa de pensii . Atunci e clipa adevarului...

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!