Google Website Translator Gadget

sâmbătă, 27 iulie 2013

Al treilea razboi mondial !!!______________________________preluare RoArmy320 !

O industrie europeana de aparare integrata un pas spre o Armata Comună Europeană?

  
Lumea de azi nu reprezinta altceva decit cimpul de lupta al celui de-al treilea razboi mondial.
Da, oameni buni, traim in mijlocul celui de-al treilea razboi mondial fara sa o stim ! 
Germania si China au inteles primele 
ca razboaiele moderne sint razboaie economice, ca tarile nu pot fi supuse prin violenta, dar pot fi cucerite economic. SUA n-ar fi putut ingenunchea niciodata Vietnamul, n-ar fi putut subjuga niciodata poporul vietnamez, n-ar fi putut niciodata sa-i impuna prin violenta un regim politic. Acest lucru este insa posibil azi, dar nu prin violenta – astazi tarile sint cucerite, popoarele sint subjugate,
asuprite la fel ca in Evul Mediu, dar prin mijloace pasnice.
La ora actuala in lume se disting doua mari strategii, doua linii de abordare a viitoruluimetoda americana care pastreaza linia ideologica clasica, aceea a controlului si dominatiei armate si noua linie, metoda chinezo-germana care merge pe o cale nonviolenta, pe o cale pasnica, dar incununata de succes.
America plateste un greu tribut lipsei de istorie, de cultura, de civilizatie, de intelepciune – America nu a reusit sa invete de la istorie ca popoarele nu pot fi cucerite prin forta, ca nicio cucerire prin forta nu rezista timpului.
Chinezii si germanii au invatat insa acest lucru de la istorie... ei stiu astazi ca e mult mai ieftin si mai trainic sa cumperi o tara decit sa o bombardezi si sa o distrugi. E ca si cu o femeie... prin forta ai putea sa o posezi, dar nu va fi niciodata a ta... cu o floare, cu un inel, cu un sirag de sticla colorata o poti avea pe tava fizic, sufleteste, dar- mai mult, o poti pune sa munceasca pentru tine, sa-ti gateasca, sa spele, sa te maseze si sa-ti creasca copiii de buna voie, cu zimbetul pe buze.
Sistemul barbar de dominatie a lumii practicat de americani a dat gres. America a pierdut deja rolul de conducator al lumii...
DACA SECOLUL 20 A FOST AL AMERICII, SECOLUL 21 ESTE AL CHINEI.
Cum sa mai poti conduce lumea, cum sa-ti impui deciziile in fata Chinei cind guvernul tau datoreaza peste 1.000 miliarde de dolari Chinei ?
Cum sa mai poata manipula SUA voturile in ONU si Consiliul de Securitate cind toti votantii datoreaza bani Chinei ?
Cum sa refuzi China cind esti pasuit la plata datoriei ?
Cum sa refuzi China cind China este cel mai important cotizant la FMI si toata planeta este datoare vinduta la FMI ?
Cum s-a ajuns aici ?
Prin multa intelepciune si strategia luminata a conducatorilor chinezi de la Deng Xiao Ping incoace.
In urma cu 20 ani, China a ales drumul muncii si al sacrificiilor.
China a acumulat putere pe spatele chinezului de rind care a muncit pina la epuizare pentru o farfurie de orez, sacrificind astfel bunastarea poporului in favoarea cresterii puterii statului chinez.
China produce de 20 ani ieftin.
Daca e ieftin, se exporta de 20 ani intr-un ritm indracit catre societatea de consum occidentala...
Statul chinez beneficiaza de sume uriase provenite din exporturi in timp ce importurile sint mult mai mici.
De 20 ani China are an de an excedente uriase ale balantei comerciale – exporta mult mai mult decit importa.
De 20 ani China stringe, acumuleaza bogatiile lumii.
Ce inseamna excedentul balantei comerciale ? Inseamna nimic altceva decit ca bogatia intra in tara ca un fluviu urias de comori.
Ce inseamna deficitul balantei comerciale ? Inseamna ca o tara importa mai mult decit exporta, inseamna ca fluvii de bani se scurg din tara cum ti se scurge apa printre degete, inseamna ca - cel putin teoretic, in anul respectiv, sint mai putini bani, mai putina valoare in tara respectiva. Daca acest deficit nu este datorat investitiilor in tehnologie care sa asigure pe termen scurt inversarea balantei comerciale, tara respectiva pierde bogatie, pierde avutie nationala, pierde in termeni reali nivel de trai.
Acest lucru nu este palpabil, nu se vede, nu se simte concret... cel putin nu imediat, dar daca dintr-o tara ies an de an bani... cu timpul, cel putin in termen teoretici, ramin tot mai putini bani.
Sigur ca acest lucru poate fi compensat prin intrari de bani provenite din investitii straine sau repatrieri de numerar de la cei ce muncesc in strainatate, sau credite internationale, dar sa nu ne furam caciula singuri... investitiile straine,aportul de capital strain e de fapt un rau mai mare decit deficitul balantei comerciale.
Aceste investitii straine inseamna cumparari de terenuri, de exemplu si atunci ai mai pierdut o bucatica de tara... cumparari de resurse si zacaminte minerale si ai mai pierdut o bucatica de tara... fara tancuri si fara bombardamente.
Investitiile straine inseamna fabrici care creeaza profituri, bani care PLEACA DIN TARA LA SFIRSITUL FIECARUI AN.
Investitiile straine sint cel mai mare rau al unei tari – pe moment sint un factor pozitiv: intrari de capital, locuri de munca, etc, dar pe termen mediu si lung inseamna robinete cu debite uriase prin care se scurge avutie, nivel de trai al poporului acelei tari.
Acest lucru se intimpla datorita profitului repatriat, de cele mai multe ori nici macar impozitat.
China si Germania au inteles aceste lucruri de mult...
China si Germania au facut o prioritate nationala din politica de excedent a balantei comerciale si investitiile in tari straine.
Astfel, in aceste tari s-au acumulat de la an la an tot mai multe valori din tarile limitrofe la inceput si pe masura globalizarii, astazi aceste tari sug bogatia intregii planete.
Nu o spun ca pe ceva rau – sint doar constatari...
Un alt factor important al razboiului economic este DEFICITUL BUGETAR.
La acest capitol China este din nou campioana mondiala.
Daca o tara are deficit bugetar inseamna ca practic cheltuieste mai mult decit cistiga. Asta ce inseamna ? Ca acel popor traieste mai bine decit ar merita conform muncii lui, dar o face pe baza imprumuturilor.
Nu pacaleste pe nimeni – isi fura singur caciula !
Exista astazi tari in care tot poporul ar trebui sa munceasca un an sau mai mult de un an fara sa primeasca nicio retributie ca sa-si poata plati datoria !!! Cum e posibil asta ? Au luat credite si au trait mai bine decit li se cuvenea, dar datoria a ramas, trebuie platita.
Cum o sa o plateasca ? De vazut... Pina una alta sint pasuiti.
Cine-i pasuieste ? Cel ce i-a imprumutat. Cine i-a imprumutat ? FMI, Banca Mondiala, China, Germania...
Vor sari unii destepti sa spuna ca si SUA. FALS !!!
Cind tu ma creditezi pe mine cu 10 euro, dar datorezi Chinei 100 de euro, se cheama ca in realitate China m-a creditat !
De unde au FMI, Banca Mondiala, bani ? De la tarile care au mai mult decit le trebuie... in mod direct sau indirect, tot de la China si Germania !
In aceste conditii, cine e in spatele acestor institutii de credit, cine detine controlul, puterea ? China si Germania, normal !
Cui da China si Germania credite, pe cine pasuieste la plata datoriilor restante ?
Pe cei cuminti si ascultatori. Adica pe cei ce voteaza asa cum li se cere la ONU, la Consiliul de Securitate si in alte institutii care conduc lumea la ora actuala.
Cui mai da China si Germania (in mod direct sau indirect) credite si pe cine mai pasuiesc ele ?
Pai, tarile democrate, cooperante, coruptibile, care nu se opun intrarii de capital strain, investitiilor, care nu se opun importurilor de textile si jucarii chinezesti, de autoturisme germane, care nu impoziteaza profitul repatriat al fabricilor germane, etc.
Acestor tari cuminti care au inteles ca e normal ca firmele chineze si germane sa aiba dreptul de a cumpara fabrici si terenuri, de a face afaceri, de a face profit si mai ales de a putea trimite acest profit, cit mai putin impozitat, inapoi in tarile de origine ale investitorilor care din intimplare sint chiar China si Germania.
Si atunci se creeaza un cerc vicios: tarile slabe au tot mai mare nevoie de ajutor financiar si pe masura ce primesc acest ajutor se afunda tot mai tare si mai tare in mlastina subjugarii.
Alte tari care fac excedente comerciale imense, tari care storc bogatiile planetei indreptind fluviul de valori spre ele, sint tarile mari exportatoare de petrol.
Aceste tari absorb sume imense de bani din toata lumea - ar fi avut conditii exceptionale de a deveni viitorii stapini ai lumii, dar strategia lor de dezvoltare a fost de cele mai multe ori gresita. Arabii au folosit sumele imense de bani provenite din exportul de hidrocarburi de cele mai multe ori nechibzuit si negindit.
Au investit in echipe de fotbal, autoturisme de lux, in pirtii de ski in desert, palate, zgarie nori, insule artificiale si alte extravagante lipsite de sens si eficienta.
Daca arabii foloseau banii proveniti din exportul de petrol in scopul dezvoltarii resurselor energetice ale viitorului, astfel incit chiar si atunci cind petrolul se va termina, ei sa ramina regii energiei mondiale (o noua generatie de energie), azi ei ar fi fost stapinii lumii.
Daca in loc sa faca insule artificiale cumparau mine de fier, uraniu, bauxita si cupru in Australia, America de Sud si in Africa, azi ei ar fi fost stapinii lumii. Dar ei au cheltuit avutiile imense ca o femeie cocheta care cheltuieste pe lux si desantare tot ce-i cade in mina.
Tot acest fluviu de bani (valori) ce se scurge de zeci de ani dinspre occident spre orient pentru petrol, minereuri si chinezarii, au dus la actuala criza economica.
Sa ne imaginam ca in occident exista acum 20 ani o suma de bani, sa zicem 100.000 miliarde , bani ce aveau acoperire in marfuri si valori.
In ultimii 20 ani, din cauza deficitului balantei comerciale dintre occident si orient, o mare parte din acesti bani, daca nu chiar toti, au luat drumul orientului.
Veti spune, bine, dar cum asa, ca noi vedem ca mai sint bani pe piata ?
Da, mai sint, dar tot mai putini si cei care sint, sint pentru ca marele popor chinez, (dupa ce ne-a luat bani si ne-a dat in schimb tricouri si jucarii care in 1-2 ani au ajuns la groapa de gunoi) ne-a dat o parte din bani inapoi, dar sub forma de imprumut cu care sa acoperim gaurile deficitului balantei comerciale si ale deficitului bugetar. Asa ca banii care sint azi pe piata sint mai putini (de aceea este criza) si nici nu mai sint ai nostri, ci sint bani luati cu imprumut, mai direct sau mai putin direct, tot de la marele popor chinez.
Si totusi, azi mai avem un semn de intrebare: in lumea noastra nu incap doua sabii intr-o teaca... mai devreme sau mai tirziu, China va ramine singurul stapin. De ce? Pai sa vedem care sint atuurile si punctele slabe ale celor doua tari:
Atuurile Germaniei:
- Mentalitatea, disciplina, ordinea, seriozitatea, organizarea
Atuurile Chinei:
- Populatia... un sfert din populatia planetei
- Accesul la resurse
- Un teritoriu imens
- Pozitionarea strategica
- Ambitia unui popor ce are in spate un trecut glorios, o istorie si o civilzatie de 5000 de ani
- Spiritul de sacrificiu
- Conducerea autoritara si concentrarea puterii in mainile unui grup restrins
- Legi draconice care pastreaza ordinea si disciplina
- Cea mai evoluata tara in domeniul resurselor energetice alternative
- Un sistem politic mai bine adaptat acestor "vremuri de razboi"
Punctele slabe ale Germaniei:
- Un popor relativ mic... mult mai mic decit cel chinez
- Restringerea „spatiului vital”
- Sistem politic corupt, perimat, inflexibil, birocratic
- Pierderea autoritatii legii, scaderea permanenta a nivelului de ordine si disciplina datorita legilor proaste care de cele mai multe ori incurajeaza faradelegea, protejeaza infractorul
- Lipsa totala a resurselor de materii prime
- Nationalismul care uneori actioneaza ca o frina de mina
Punctele slabe ale Chinei:
- O relativa raminere in urma din punct de vedere economic
- Dependenta de resurse minerale externe
China este azi in topul dezvoltarii tehnologiei resurselor de energie regenerabila, a rezolvat problema materiilor prime luind in stapinire aproape in intregime Africa, au toata economia americana la picioare prin datoria imensa pe care statul american o are fata de statul chinez.
Din punct de vedere tehnologic, China este un miracol... adesea orice inventie de pe lumea asta ajunge sa fie pusa in aplicare mai repede in China decit reuseste insasi inventatorul.
Chinezii copiaza, fura, reproduc mai repede decit reuseste inventatorul sa gindeasca... Fara sa inventeze nimic, ei au acces la toate marile descoperiri tehnologice ale lumii. Si furtul poate fi o arta, iar ei sint cei mai mari artisti in acest domeniu !
O alta calitate fantastica a acestui popor este ambitia de a fi primul.
Fiecare chinez in parte vrea sa fie in mod particular primul - oriunde l-ai pune pe chinez, el vrea sa ia locul intai, sa fie cel mai apreciat, sa-i ia locul colegului, sa cistige cel mai mult, sa fie number one. Si pentru a-si atinge scopul, nu are scrupule ! Asta e educatia pe care o primeste, asta e traditia pe care o mosteneste.
Conducerea centralizata a tarii este un factor foarte important... puterea e concentrata in mainile citorva oameni, deciziile se iau repede, fara ezitari, fara tergiversari.
Ordinea si disciplina sint cuvinte de ordine – pedeapsa cu moartea se aplica, omul corect si cinstit e protejat de lege, infractorul, nemernicul, ticalosul nu are niciun drept, spre deosebire de Europa unde infractorul e protejat, iar pagubitul, omul cinstit e discriminat si intimidat.
Europa... lumea in care infractorii au mai multe drepturi decit oamenii cinstiti. Europa... societatea in care pagubitul face puscarie pentru ca a incercat sa-si apere bunurile, casa sau familia, iar infractorul e despagubit pentru prejudiciile suferite.
Europa... lumea in care multi aleg sa devina infractori pentru ca pot sa traiasca mai bine in puscarie decit in libertate.
E imoral, anormal si nedrept, dar asta se intimpla intr-o societate in care legile sint facute de infractori si de catre interpusii lor. Asta se intimpla intr-o societate bolnava din cauza unui sistem corupt si murdar pina in maduva oaselor.
Asta se intimpla din cauza unui sistem politic retrograd, invechit, inadaptat la realitatile secolului 21.
GLOBALIZAREA



--
Gheorghe Naghiu
PRESEDINTE PATRONATUL ROMAN
Str. Luigi Galvani nr. 17-19, Sector 2, Bucuresti, Romania
Tel.: 0755-030-966 / 0728-941-506 / 031-711-1503 / Fax:021-211-0774 |
E-mail: 
gnaghiu@... / presedinte@...   
Website: http://www.patronatulroman.ro/

BIZAR !!______________________________________

Bizar

Avionul care a aterizat la 47 de ani de la decolare



O legendă incredibilă circulă în mediul online, cu privire la un avion care ar fi aterizat la 47 de ani de la decolare.
Avionul care a aterizat la 47 de ani de la decolareUn avion de pasageri, care a dispărut fără urmă în anul 1946, pe traseul Rio – Havana, a aterizat în luna decembrie 1993, pe aeroportul Bogota din Columbia. La bordul său se aflau 36 de schelete.
Legenda spune că avionul Lockheed Constellation a decolat în anul 1946 La aterizare, în 1993, au fost găsite ceşti de cafea caldă şi ţigări aprinse marca Old Gold, demult dispărută. Pe locurile pasagerilor se aflau ziarele cu data de 21.09.1946, care nu numai că nu erau îngălbenite de vreme şi miroseau încă a tipar.
În legendă  mai apare și numele unui expert, un anume Herman Guevara, conducătorul unui grup foarte numeros de cercetători, căruia i s-a încredinţat misiunea de a cerceta misterioasa aterizare a avionului demult dispărut.
Acesta ar fi spus că nu exclude ipoteza că extratereștrii s-a afla în spatele acestui mister incredibil. Potrivit acestuia extratereștrii, au omorât pasagerii și au dirijat avionul de la distanță.

vineri, 26 iulie 2013

Si...PULA...PULA...PULAAAAA..ar zice SABRINA!!_____________________________

Miza rectificării bugetare. Cine va avea de suferit pentru gaura de 1,2 miliarde de euro de la venituri

Foto: Octav Ganea // Mediafax Foto
În prima jumătate a acestui an, statul a încasat cu 5,4 miliarde de lei, echivalentul a 1,2 miliarde de euro, în minus faţă de suma asumată de Guvern în programul de venituri şi cheltuieli pe 2013, reiese din datele Ministerul Finanţelor Publice (MFP).
  Pentru a se încadra în ţinta de deficit de 2,4% din PIB, Executivul a tăiat în primele şase luni circa 6 miliarde de lei (1,3 miliarde de euro) de la cheltuieli, în special de la investiţii, dar şi de la fonduri europene, o tăiere "naturală" având în vedere că o parte dintre programele operaţionale au fost blocate în prima parte a anului.
La rectificarea bugetară care se va afla miercuri pe masa Guvernului, Executivul va decide cum vor fi reîmpărţiţi banii şi cine va avea de suferit, în condiţiile în care trebuie alocate resurse financiare pentru reducerea TVA la pâine şi achitarea corecţiilor impuse de Comisia Europeană.


Câţi bani trebuia să încaseze statul
În primul semestru, veniturile bugetului general consolidat s-au ridicat la 97,5 miliarde de lei, echivalentul a 21,9 miliarde de euro, în creştere cu 4,8% faţă de semestrul I din 2012, dar cu 5,2% mai puţin faţă de ţinta asumată, de 102,9 miliarde de lei (23,1 miliarde de euro).
  Mai mult, banii încasaţi de stat s-au situat la un nivel similar, ca procent din PIB, cu cel consemnat în 2012. Astfel, în primele şase luni, veniturile bugetului general consolidat au reprezentat 15,6% din PIB, cu doar 0,3 puncte procentuale mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Guvernul se aşteaptă să încaseze anul acesta venituri de 209,2 miliarde de lei (47 de miliarde de euro), mai exact de 33,6% din PIB.
  Din execuţia bugetară pe primul semestru reiese însă că ritmul de creştere al veniturilor, de 4,8% în primele şase luni, este aproape două ori mai mic decât cel consemnat anului trecut, când statul a încasat în primele şase luni venituri în creştere cu 8,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2011.
Lupta împotriva evaziunii fiscale, la pământ
În ceea ce priveşte lupta împotriva evaziunii fiscale, rezultatele încasărilor din TVA arată că aceasta a stagnat.
  Veniturile din TVA, a doua cea mai importantă componentă a veniturilor bugetare (după contribuţiile de asigurări care s-au menţinut la un nivel similar celui din 2012, de 4,3% din PIB), au fost de circa 24,2 miliarde de lei (5,4 miliarde de euro), în creştere cu 2,3% faţă de primul semestru al anului trecut.
  Cu toate acestea, ritmul de creştere al veniturilor din TVA a fost de patru ori mai mic decât cel din 2012, când încasările din taxa pe valoare adăugată au crescut în primul trimestru cu 9,5% faţă de trimestrul I din 2011.
Ca pondere în PIB, veniturile din TVA s-au situat în prima jumătate a acestui an la nivelul de 3,9% din PIB, acelaşi cu cel consemnat anul trecut.
O analiză realizată de compania AT Kearney arată că bugetul de stat va pierde în 2013 circa 22 de miliarde de euro din cauza economiei subterane, nefiscalizate, suma reprezentând taxe, impozite şi contribuţii neîncasate, reiese dintr-o analiză a companiei AT Kearney.
Încasări slabe din impozitul pe profit
Încasările din impozitul pe profit s-au redus cu 5,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2012, la 5,4 miliarde de lei (1,2 miliarde de euro), "în principal ca urmare a regularizării plăţilor efectuate de băncile comerciale", se arată nota privind execuţia bugetară.
Anul trecut, spre exemplu, în primele şase luni, veniturile din impozitul pe profit, de 5,7 miliarde de lei (1,27 miliarde de euro), au fost cu 7,7 procente mai mari decât cele înregistrate în aceeaşi perioadă din 2011.
Încasările din impozitul pe venit şi contribuţiile de asigurări sociale au crescut cu 9,3%, respectiv 4,3%, ca urmare a reîntregirii salariilor personalului bugetar şi a majorării salariului minim, la începutul lunii februarie.
Guvernul nu a atins nici după şase luni ţinta pentru fonduri europene
În primul trimestru din 2013, veniturile totale ale bugetului general consolidat au fost cu 7,3% mai mici decât cele din programul guvernului, respectiv de 47 de miliarde de lei, echivalentul a 10,5 miliarde de euro, la cursul de 4,45 lei/euro, curs pe care a fost fundamentat bugetul pe 2013, reiese din raportul privind execuţia bugetară pe primele trei luni ale anului.
Cele mai importante scăderi faţă de program s-au înregistrat la veniturile din impozitul pe profit şi la cele din fonduri europene, tendinţă care a continuat şi în trimestrul doi al anului.
Mai exact, statul a încasat în primul trimestru 2,9 miliarde de lei (0,6 miliarde euro) din impozitul pe profit, cu 0,6 miliarde de lei mai puţin decât în program. În ceea ce priveşte suma primită de la Uniunea Europeană în contul plăţilor efectuate, aceasta a fost cu 2,4 miliarde de lei (0,5 miliarde de euro) mai mică decât se anticipase, în principal pentru că o parte dintre programele europene au fost blocate în prima parte a anului.
În programul din trimestrul I 2013, nivelul asumat al sumelor de la UE în contul plăţilor a fost de 3,4 miliarde de lei, însă din execuţia bugetară reiese că, după primele trei luni, suma a ajuns la un miliard de lei, gradul de realizare al ţintei fiiind astfel de 30%.
În următoarele trei luni, respectiv în trimestrul doi al anului, acestea au crescut cu încă 2 miliarde de lei. Practic, după jumătate de an, guvernul nu a reuşit să atiingă nici măcar ţinta pentru ianuarie-martie, ratând la o diferenţă de 0,4 miliarde de lei.
Investiţiile au fost tăiate pentru a compensa veniturile sub aşteptări
În prima jumătate a acestui an, cheltuielile bugetului general consolidat s-au ridicat la 104,1 miliarde de lei (23,3 miliarde de euro), respectiv 16,7% din PIB, în creştere cu 4,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Suma este cu circa 6 miliarde de lei (1,3 miliarde de euro) mai mică decât cea din program, reiese din datele Finanţelor.
Ritmul de creştere al cheltuielilor bugetare a fost cu un punct procentual mai ridicat decât cel din semestrul I din 2012, când acestea au crescut cu 3,3% faţă de primul semestru din 2011. Cea mai semnificativă creştere s-a înregistrat la cheltuielile de personal, de 18%, pe fondul reîntregirii salariilor din sectorul public.
Investiţiile statului, respectiv cheltuielile de capital, au ajuns la nivelul de 7,1 miliarde de lei (1,5 miliarde de euro), echivalentul a 1,1% din PIB, în scădere cu 9,8% faţă de primul semestru din 2012, când acestea s-au ridicat la 7,8 miliarde de lei (1,7 miliarde de euro), respectiv 1,3% din PIB.
Cheltuielile de capital, alături de cheltuielile aferente programelor cu finanţare rambursabilă sunt cele mai importante segmente în care, în primele trei luni, s-au înregistrat cheltuieli mai mici decât cele din program, investiţiile fiind practic sacrificate pentru a compensa veniturile slabe la bugetul general consolidat.
Corecţii financiare de 800 de milioane de euro
Guvernul a decis să suporte de la buget corecţii financiare în valaore de circa 100 de milioane de euro, 22,4 milioane de euro, la rectificarea de la finele lunii. Corecţiile au fost impuse de Comisia Europeană în urma neregulilor care au dus la presuspendarea Programului Operaţional de Mediu.
Comisia a presuspendat în a doua parte a anului trecut cinci programe operaţionale. Costurile pe care România trebuie să le suporte se referă atât la neîncasarea banilor europeni din perioada de presuspendare, cât şi la plata unor corecţii în valaore totală de 800 de milioane de euro.
Aceşti bani nu trebuie plătiţi propriu-ziu, ci vor fi reţinuţi din sumele pe care Comisia Europeană le trimite României sub formă de plăţi pentru proiectele cu finanţare din fonduri rambursabile.
Practic, guvernul va aloca de la buget banii pe care Comisia nu îi va mai trimite României.
Reducerea TVA la pâine
Guvernul şi-a asumat reducerea TVA pe tot lanţul la pâine, de la 24% la 9%, începând cu luna septembrie.
Pentru proiectul care nu are susţinerea Fondului Monetar Internaţional (FMI) ar trebui să fie alocată suma de 250 de milioane de lei, circa 56,1 milioane de euro.
Un document elaborat de Finanţe în luna mai arată că reducerea TVA la pâine ar genera un impact bugetar negativ semnificativ şi, deşi "cel puţin teoretic" poate crea premise de diminuare a evaziunii în următorii ani, pe termen scurt trebuie găsite alte surse de venit care să compenseze pierderea imediată, potrivit Mediafax.
Poliţiştii ameninţă cu greva dacă li se reduc fondurile la rectificare
Ministrul Afacerilor Interne (MAI) le-a promis sindicaliştilor din Poliţie că îşi va da demisia dacă la rectificarea bugetară nu va obţine fonduri mai mari pentru parcul auto.
Sindicatul Naţional al Poliţiştilor şi Personalului Contractual (SNPPC) susţine însă că bugetul MAI ar urma să fie redus. SNPPC i-a cerut public premierului Victor Ponta o analiză atentă pentru a nu declanşa o "ripostă publică".
Sindicaliştii de la Metrorex şi de la RATB au ameninţat, de asemenea, cu greva generală dacă la rectificare nu le vor fi respectate revendicările salariale şi cele legate de condiţiile de muncă.
Totodată, ministrul Culturii, Daniel Barbu, a declarat pentru Mediafax că va solicita fonduri suplimentare de 25 de milioane de lei (5,6 milioane de euro) la rectificare pentru unele cheltuieli salariale, dar şi pentru Festivalul "George Enescu" (1 - 28 septembrie) şi pentru suplimentări în programul naţional de restaurare a unor monumente.

Puiu Codreanu si Varu' Sandel Armata


Bancul zilei

Bancul Zilei: Prezentarea unui tanc în fața recruților






Într-o unitate de tancuri, unei grupe de proaspeți recruți li se prezintă pentru prima dată un tanc.
Bancul Zilei: Prezentarea unui tanc în fața recruților
Plutonierul comandant de grupă începe să le explice:
- Tancul este de tip T-55, fabricat în URSS. Are cineva vreo întrebare?
Nimeni nu întreabă nimic.
- Pe tanc, se află instalat un aruncător de grenade, calibrul 120. Are cineva vreo întrebare? ( Tun de 100 !)
Nimeni nu întreabă nimic.
- Tot pe tanc avem o stație de comunicații radio. Are cineva vreo întrebare?
Un soldat ridică mâna timid.
- Da, soldat, spune!
- Tovarășe plutonier, stația radio e pe lămpi sau pe tranzistori?
- Băi, pentru tâmpiți ca tine o să repet: este pe tanc!

joi, 25 iulie 2013

Preluare Mh-Blog!!______________________________________




Manifestul Antitaxe

TAXE mari = CORUPȚIE mare!
=============================================================

1.Scăderea taxelor la 10% din venit si unificarea lor. Acum, statul iți ia 80% din cat câștigi.

2.Reintroducerea pedepsei cu moartea pentru corupție. Acum se fura fără frica.

3.Garantarea proprietății prin Constituție si dreptul la autoapărare, nelimitat de nici o lege. Acum, infractorii sunt mai protejați de lege, decât victimele.

4.Concedierea pe loc a parlamentarilor de către cei care i-au ales. Un parlamentar e doar un simplu angajat: nu ne place cum muncești? Ieși afara! Cum adică, sa așteptam 4 ani?

5.Desființarea protecției sociale si a cerșetoriei de stat. Acum e mai rentabil sa stai acasă, pe banii statului, decât sa muncești.

6.Desființarea salariului minim pe economie si liberalizarea contractelor de munca, prin negociere directa intre participanți, fără implicarea statului. Codul Muncii comunist, alături de taxele uriașe pe munca, sunt principalul motiv pentru care acum, investitorii fug de Romania.

7.Desființarea monopolului statului si externalizarea serviciilor publice către companii care sa concureze intre ele, pentru clienți. Introducerea unei legi anti-monopol. Acum, statul a reușit „performanta” sa dea faliment, deși are monopol pe multe domenii (asigurări de sănătate, pensii etc.). E cea mai buna dovada ca concurenta nu te slăbește, ci din contra, te face mai puternic.

8.Responsabilitatea Justiției. Judecătorii vor fi responsabili financiar pentru deciziile greșite pe care le iau, in solidar cu statul roman. Pentru toate deciziile abuzive ale justiției comuniste, Romania a fost condamnata la CEDO, sa plătească 16 miliarde de euro despăgubiri.

9.Taxarea Bisericii, la același nivel cu medicii, profesorii, zidarii etc. Legea trebuie sa fie una pentru toți. Daca cineva nu plătește taxe, altcineva plătește dublu in locul lui.

10.Guvernarea electronica directa. Orice contract public si orice cheltuială publică, vor putea fi blocate pe loc, prin petiție semnata de minimum 50.000 de cetățeni, plătitori de taxe. De asemenea, orice cheltuiala publica va intra obligatoriu in discuția Parlamentului, daca este susținuta prin petiție cu 50.000 de semnături. Guvernul este obligat sa mențină o pagina speciala pentru petiții, pe site-ul lui oficial. Iar votarea se va face numai pe baza numărului de plătitor de taxe, din registrul fiscal. Cine nu plătește taxe, nu votează cum sunt cheltuite taxele.

http://www.antitaxe.net          http://www.capitalismpepaine.ro
Manifestul Antitaxe rezumă SOLUȚIILE Mișcării Antitaxe la criza României.  Carta Libertății Fiscale este Constituția Mișcării, pe care fiecare membru este obligat sa o semneze la aderare.

Citește si
Carta Libertatii Fiscale

Citește si
Primul MITING anti-sistem: 31 iulie!
===============================================

=================================
=======================

miercuri, 24 iulie 2013

...si ...PULA...PULA....PULAAAA ! (ar zice Sabrina)_____________________________




Lansare. Partidul Mişcarea Populară şi-a depus la Tribunalul Bucureşti actele pentru înfiinţare
Ce şanse reale are partidul prezidenţial?
depus la Tribunalul Bucureşti actele pentru înfiinţare
The Economist: Romania are a treia crestere economica din UE. Planul de Investii Ponta va consolida cresterea http://shar.es/kuVAx

Primită cu nervozitate de democrat-liberali şi cu o aparentă indiferenţă de către social-liberali, înfiinţarea Partidului Mişcarea Populară (PMP), sub oblăduirea preşedintelui Traian Băsescu, ar putea schimba radical ecuaţia politică actuală, având şanse să „rupă“ atât din electoratul PDL, cât şi din cel al PNL. Analiştii consideră însă că acest lucru poate fi făcut doar cu îndeplinirea unor condiţii clare.



Pe lângă preşedintele interimar Eugen Tomac, din Comitetul de iniţiativă naţională al PMP mai fac parte Teodor Baconschi, Adrian Papahagi, Cristian Petrescu şi Dragoş Ciuparu. Sigla noului partid este un măr stilizat în culorile albastru-verde.
Eugen Tomac a ţinut să sublinieze că membrii PMP sunt parteneri ai actualului şef al statului.
Liderul interimar a explicat că noul partid îmbrăţişează valorilor Partidului Popular European, dorind “recâştigarea încrederii oamenilor cinstiţi şi corecţi de dreapta”.
Preşedintele Fundaţiei Mişcarea Populară, Marian Preda,  a explicat că organizaţia sa va susţine noul partid. El a precizat că propunerea privind membrii Comitetului de iniţiativă al PMP a venit din partea membrilor fondatori ai Fundaţiei. Potrivit lui Preda, preşedintele Traian Băsescu a fost doar informat şi nu s-a implicat deloc în desemnarea acestora.
Preda a definit şi relaţia dintre preşedintele Traian Băsescu şi noul partid.  "Fundaţia înfiinţează partidul, deci metaforic domnul preşedinte este bunicul spiritual al partidului”, a afirmat Preda, cu trimitere la faptul că actualul şef al statului este considerat “părintele spiritual” al fundaţiei.
Lansarea noului partid a fost un prilej de înţepături între cei care vorbesc despre unitatea dreptei. Preşedintele Fundaţiei Mişcarea Populară, Marian Preda, a susţinut că deputatul PDL Elena Udrea nu a avut nici un rol în pregătirea PMP şi nu a avut mandat să anunţe lansarea formaţiunii.
“Probabil, doamna Udrea a avut o oglindă fermecată în care a întrebat: «Oglindă, oglinjoară, cine este cel mai frumos partid de dreapta din ţară?» şi i s-a spus că nu este PDL şi a anunţat că PMP va fi probabil cel mai importat partid de dreapta din România”, a explicat Preda.
La rândul său, vicepreşedintele PDL Cezar Preda a susţinut că gestul Elenei Udrea de a anunţa înscrierea Mişcării Populare ca partid politic a fost “total lipsit de fair play, eleganţă şi altruism faţă de PDL”.  El i-a cerut colegei de partid “să iasă din această duplicitate”, potrivit Agerpres.
Prim-vicepreşedintele PDL, Cătălin Predoiu, a criticat lansarea PMP pe blogul personal, fără însă a nominaliza noul partid. “Îmi exprim convingerea că soluţia adevărată vine din construcţie politică, nu din rapt politic, din onestitate, nu din ipocrizie, din muncă inteligentă, nu din improvizaţie agresivă”, a comentat Predoiu, cu referire indirectă la tentativele noului partid de a racola membrii PDL.
În schimb, deputatul Theodor Paleologu susţine că PDL ar trebui să caute uniunea cu Mişcarea Populară, dar  Vasile Blaga “este un factor de diviziune”. El a menţionat că Eugen Tomac a ajuns şeful PMP după ce a fost împiedicat de oamenii lui Vasile Blaga să obţină funcţia de secretar executiv al PDL pentru relaţii internaţionale. Paleologu a caracterizat atitudinea conducerii PDL: “excludere, marginalizare cu înjurături, în stil românesc, bădărănesc, mitocănesc, a tuturor celor care nu l-au susţinut pe Vasile Blaga”.
Un mesaj de susţinere a PMP a venit de la liderul Forţei Civice, Mihai Răzvan Ungureanu.
"Felicităm apariţia unei noi formaţiuni politice în România - Partidul Mişcarea Populară. Le urăm bun venit şi succes. Forţa Civică a parcurs un drum asemănător, iar astăzi, la aproape un an de când am pornit noul nostru proiect politic, am acumulat experienţe noi şi am întâlnit oameni valoroşi care s-au alăturat demersului de a aduce aer proaspăt în politica românească. Pe această cale reiterez disponibilitatea noastră de a colabora cu orice formaţiune care împărtăşeşte valorile de dreapta", scrie Ungureanu pe Facebook.
  
Ce condiţii trebuie să îndeplinească PMP

Într-un moment în care scena politică este dominată de USL, iar dreapta românească este divizată în tot felul de partide, partiduleţe, fundaţii şi iniţiative, apariţia unei noi formaţiuni ar putea părea din start sortită eşecului. Mai ales că vine la capătul a aproape doi ani de discuţii şi tatonări, iar de numele Mişcării Populare s-au grăbit să se „lipească“ şi personaje controversate, precum Elena Udrea (care, de altfel, a şi ţinut să anunţe depunerea actelor de înfiinţare înaintea celor de la Fundaţia Mişcarea Populară).
Sociologul Vasile Dâncu crede însă că este în continuare loc pe scena politică românească de un nou partid, iar şansele acestuia de reuşită nu sunt mici atâta timp cât cei care-l conduc vor îndeplini anumite condiţii. „Dacă îi întrebăm pe oameni, oamenii sunt nemulţumiţi de actualele partide şi cer partide noi. Ceea ce nu înseamnă că vor şi vota partide noi“, a explicat pentru România liberă Dâncu. Potrivit acestuia, ca să reuşească, partidul condus de deputatul Eugen Tomac ar trebui să aibă în vedere trei condiţii: „Prima ar fi să-şi găsească un electorat ţintă şi să-l targeteze foarte bine. A doua, să aibă persoane cunoscute, pentru că la noi există paradoxul că oamenii vor partide noi, dar să fie făcute şi cu oameni vechi, nume cu notorietate. Iar a treia condiţie, să găsească un artificiu în conceperea programului, adică să vină cu ceea ce alţii nu au mai făcut. Pe de o parte, multe idei s-au devalorizat, iar pe de alta, nu s-au epuizat toate ideile politice“. Un inamic important pentru nou creatul partid este însă şi timpul, în condiţiile în care următoarele alegeri sunt în primăvara anului următor, iar „a construi un partid sau o organizaţie în România este şi o chestiune de răbdare“. A se înţelege că trebuie formată şi o structură de partid, la centru şi în teritoriu, care să asigure PMP capacitatea de a se lupta cu formaţiunile deja existente.

luni, 22 iulie 2013

Pe,, ei" cine-i ..REPARA???______________________________


Social
Cum explică Mariana Câmpeanu pensiile calculate greșit

Sute de pensionari trebuie să returneze mii de lei din vina unor funcţionari care le-au calculat greşit pensiile.
Cum explică Mariana Câmpeanu pensiile calculate greșitMinistrul Muncii, Mariana Câmpeanu, a explicat că “se găsesc întotdeauna dosare care nu au fost bine calculate şi care se recalculează” şi că ministerul nu o să “persiste în dosare care nu au fost calculate corect”. Mai mult, aceasta a spus că toate dosarele de pensii calculare greşit vor fi reanalizate şi se va găsi o soluţie pentru pensionarii păgubiţi. “Acolo unde pensia s-a micşorat foarte mult, se caută celelalte beneficii pe care ei le pot utiliza. De exemplu, ajutorul care se acordă pentru soţul/soţia decedată, venitul minim garantat, aşa încât venitul să nu scadă foarte mult. Mai mult decât atât, suma care se reţine din pensie este foarte mica, 20, 30, 40 de lei pe lună. Nu cred că este o problemă, noi nu putem să persistăm în greşeli şi pentru fiecare greşeală care se face Guvernul să dea o amnistie”, a declarat Mariana Câmpeanu.
Pensii mai mari în 2014
Ministrul Muncii a declarat că pensiile vor fi mărite începând cu luna ianuarie a anului 2014. Cu toate acestea, procentul cu care se vor mări pensiile nu este cunoscut. El va fi calculat în funcţie de inflaţie şi de creşterea salariului mediu pe economie. Înformaţiile respective vor fi disponibile la sfârşitul acestui an.