Google Website Translator Gadget
sâmbătă, 31 martie 2012
marți, 27 martie 2012
ATENTIE PE CE ARUNCATI BANII !!
Efecte. Democrat-liberalii pierd unul dintre cele mai puternice fiefuri ale lor
Începe tăvălugul plecărilor din PDL
28 Martie 2012
Începe tăvălugul plecărilor din PDL
Începe tăvălugul plecărilor din PDL
In
doar două ore, democrat-liberalii au pierdut nu numai doi şefi de
organizaţie sau un şef de consiliu judeţean şi un primar. Au pierdut
mult mai mult doar prin înrolarea pe lista USL a lui Sorin Frunzăverde,
unul dintre fondatorii partidului şi prim-vicepreşedinte al PDL. O dată
cu acesta, la USL s-ar putea duce şi zeci de primari şi parlamentari.
Şi, implicit, un număr considerabil de voturi. Cine va mai părăsi
corabia în derivă a PDL?
Cu un scor descu-rajant în sondaje şi cu imaginea aproa-pe iremediabil pătată de cazuri de corupţie şi de modul de multe ori şovăielnic în care a guvernat în ultimii ani, PDL pare să fi ajuns la momentul scadenţei. Iar înainte ca electoratul să sancţioneze sau nu politica dusă de democrat-liberali, bile negre încep să vină chiar din interior. Şi nu de la personaje lipsite de importanţă, ci chiar de la personaje-cheie, aşa cum este Sorin Frunzăverde. Şef de filială, pre-şedinte al CJ Caraş-Severin şi prim-vicepreşedinte ales la congresul din mai 2011 cu un număr impresionant de voturi (doar Gheorghe Flutur a reuşit să-l întreacă), Frunzăverde se bucură de o foarte mare influ-enţă în PDL, iar în cazul unei rupturi de partid mulţi l-ar urma la USL.
În prima fază, Frunzăverde a precizat că nu a demisionat din PDL şi că va lămuri situaţia astăzi, într-o conferinţă de presă. Informaţie care nici nu infirma, nici nu confirma anunţul triumfător al liberalilor, cum că l‑au convins să părăsească barca PDL pentru cea a PNL şi, implicit, a USL.
Ulterior, „greul" democrat-liberal a confirmat, spulbe-rând speranţele colegilor săi de partid.
De ce nu demisionează încă Frunzăverde şi ce l-a supărat
Record: BMW a rechemat în service 1,3 milioane de vehicule
BMW a rechemat în service circa 1,3 milioane de
automobile Serie 5 şi Serie 6, construite în perioada 2003-2010, din
cauza unei defect la nivelul cablurilor bateriilor.
BMW şi-a făcut mea culpa şi a chemat în service peste 1,3 milioane
de maşini, cel mai mare număr de automobile rechemat vreodată pentru
verificare. "Problema poate în anumite cazuri rare să producă
disfuncţionalităţi ale sistemului electric, să împiedice pornirea
vehiculului sau să declanşeze un incendiu", se specifică în comunicatul
celor de la BMW.Până acum, compania nu cunoaşte producerea vreunui accident sau de rănirea vreunei persoane din cauza defectului.
Cei care deţin o astfel de maşină trebuie să meargă la dealerii BMW unde vor beneficia de repararea gratuită a pieselor defecte.
Citeşte şi: "Se întâmplă şi la case mai mari: Porsche a rechemat în service 20.000 de Cayenne pentru probleme la faruri"
Abonați-vă la:
Postări (Atom)