Intrebare; Cine este acest Col. (r) Nour Constantin ?. Concluziile mele din comentariile (postarile) lui. A fost ca militar o nulitate. Este un diversionist, un oportunist, care in toata cariera lui nu a realizat nimic, echivalentul taietorului de frunze la caini si care a avut ca scop in toata cariera lui trei obiective – marimea gradului, a functiei si soldei, acum a pensiei care neaparat trebuie sa fie dupa Legea 164. Adica: In postarile lui, afirma ca a fost ofiter de intendenta, specialitatea finante si ca a fost repartizat la o unitate de marina. Comandantul acelei unitati, loctiitorii de toate felurile, vazandu-l intrat pe poarta unitatii in tinuta kaki, au crezut ca a dat norocul peste ei si ca le-a fost repartizat un ofiter de infanterie, atat de necesar lor, pentru instruirea trupelor infanteriei marine. Numai ca ofiterul in uniforma kaki, Lt. Nour Constantin, habar nu avea cum sa desfasoare o sedinta de numai 10 – 15 minute de instructie de front, cu arma sau fara arma sau a unei sedinte tactice cu grupa de infanterie. Acest lucru s-a datorat faptului ca el in scoala miliatra nu a avut tangenta si nici nu a aflat de existenta regulamentul instructiei de front sau a instructiei tactice de infanterie. La pornirea de pe loc, in loc sa comande: grupa, inainte mars, el comanda indicand cu degetul – incolo, mars !!!., iar la comanda – grupa, stai !!! el comanda – Hoooo baaaaa !!!!,. Dupa ani si ani cand s-a vazut ofiter superior, datorita experientei in activitate de comanda a trupelor, inteleg ca a fost numit in functia de sef de stat major la un spital militar. E, aicea nene, nimeni nu poate sa-mi spuna mie ca nu a taiat frunze la caini, dar nu numai frunze ci si ramurile acestora dupa care si copacii pentru ca nu mai faceau umbra. De ce a fost musai sa faca asta, a fost pentru ca in calitate de sef de stat major la un spital militar el nu a avut ce sa comande, nici medici, nici asistente, nici personal auxiliar si nici garda care asigura paza spitalului, pentru ca planul de paza, efectivele garzii erau asigurate de o unitate operativa din garnizoana. Dupa o cariera militara laborioasa, cu multe merite , nenumarate realizari si multe, foarte multe decoratii, dl. col.(r) Nour C-tin, vine si ne spune noua ca el a fost mult mai meritos decat un subofiter suflator la trompeta, uitand cat de important era pentru unu ca el, chiar si tobosarul din muzica militara, care nu il lasa sa bata campii atunci cand trebuia sa bata pas de defilare. Ce pot sa mai spun, e ca, acum, dl.col.(r) Nour C-tin, chiar bate campii, pentru ca cel ce-i sufla in trompeta (goarna) si-i bate toba, e celebrul GOURKHA & COMP., dar si Cretuleasca de la Realitatea tv., aceea care tine dintii inclestati atunci cand vorbeste de pensii militare, de teama sa nu scape niciun strop de sp..erma. Nu sunt rautacios cu Cretuleasca, sunt doar dur, pentru ca ia a fost si este cu gura mare la capitolul pensii nesimtite la militari, stie f. bine ce a scos pe gura, dar nu stie cate i s-au bagat, iar acum merge pe principiul – cei in gura, nu-i minciuna. Gata inchei pentru ca am si lucruri mai importante de facut. De exemplu ma tot gandesc cum sa fac, sa impozitez cu 50 % pensia dl.col.(r) Nour C-tin, pentru ca vreau sa-l vad la tv. fie in stanga, fie in dreapta inginerului constructor de la Vaslui cu 31 de ani de munca pe santier si cu 800 de lei pensie.
Cum vrea USL să schimbe Constituția. Vezi principalele modificări, prezentate de Crin Antonescu. Ești de acord?
Președintele PNL, Crin Antonescu, a anunţat, marţi seară, care sunt principiile după care va fi revizuită Constituţia.
Principalele modificări pe care USL vrea să le aducă Legii Fundamentale sunt: o clarificare a atribuţiilor preşedintelui, Guvernului şi Parlamentului şi împărţirea pe regiuni administrative a României, scrie antena3.ro.
Iată cele mai importante declaraţii ale preşedintelui PNL:
Iată cele mai importante declaraţii ale preşedintelui PNL:
-Vrem să dăm o Constituţie pentru toţi românii, pentru toată societatea românească, pentru toată viaţa politică românească de astăzi şi mai ales de mâine şi de aceea dezbaterea despre modificarea Constituţiei va fi una largă, cu toate mediile interesate de acest lucru şi competente în această zonă, şi fără îndoială va fi o dezbatare corectă şi democratică.
-Vedem Constituţia nu doar, aşa cum s-a întâmplat în trecut, prin prisma forţei, suveranităţii şi intereselor statului. Vedem Constituţia prin prisma drepturilor, intereselor şi libertăţilor cetăţeanului.
-Tot ce putem face azi în a întări acolo unde e nevoie drepturile, libertăţile fundamentale legate de persoană, de proprietate, o vom face.
-Avem o experienţă specială şi nu dorim să facem altceva decât ceea ce am reclamat şi unii şi alţii în toţi aceşti ani.
- Spunea premierul că nu mai vrea preşedinte jucător, ci preşedinte arbitru. Asta i-am cerut toţi actualului preşedinte şi acesta era şi spiritul în care actuala Consituţie a fost gândită.
-Preşedintele nu trebuie şi nu are de ce să mai interfereze în zona Executivului sau a Legislativului.
-Preşedintele se comportă ca autoritate care constată şi nu interpretează sau modifică rezultatul alegerilor, fiind constrâns printr-un articol special să desemneze un premier nu după libera sa voinţă, ci după voinţa exprimată de alegători, să desemneze premier persoana propusă de partidul, coaliţia sau actorul electoral care a câştigat cele mai multe mandate.
-Dorim explicit limitarea angajării răspunderii Guvernului o singură dată într-o sesiune parlamentară.
-Centrul vieţii politice trebuie să fie Parlamentul, depozitarul direct al voinţei alegătorilor.
- Dorim un Parlament bicameral, restrâns numeric, cu atribuţii distincte, cu un Senat în principiu reunind reprezentanţi ai regiunilor şi cu atribuţii de mare prestigiu.
-Dorim să cautăm modalităţile constituţionale prin care să împiedicăm traseismul politic, prin proceduri de referendum în colegiul respectiv, prin care să se retragî mandatul celui care şi-a părăsit partidul pentru care a candidat.
-Trebuie să găsim soluţii pentru adaptarea legislaţiei româneşti privitoare la posibilitatea confiscării dovedite ca dobândite ilicit în sensul legislaţiei europene şi poate chiar americane.
Victor Ponta a reușit deblocarea POSDRU
Crişan Andreescu / 06 Feb 2013 18:11Premierul Victor Ponta va anunța, în mod oficial, deblocarea a circa 140 de milioane de euro din Programului Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU), în urma mai multor anchete făcute de Comisia Europeană în România.
Vizita premierului Victor Ponta la Bruxelles se pare ca își arată primele efecte. Circa 140 de milioane din Programului Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane se pare că au fost deblocate de către Comisia Europeană. Pe agenda întâlnirii dintre Ponta cu președintele CE, Manuel Barroso, se pare că a fost și acest punct fierbinte.
Plățile POSDRU au fost blocate anul trecut, când nimeni nu a mai avut acces la aceste fonduri, fapt ce a dus ca peste un milion de români să fie afectați de măsura Bruxelles-ului inclusiv beneficiarii finali ai programului, respectiv şomeri, persoane cu dizabilităţi şi în situaţii de risc social, tineri absolvenţi, angajaţi, antreprenori şi doctoranzi.
Comisia Europeană a blocat aceste fonduri din cauza unor nereguli constatate în derularea programelor, fapt ce a dus la întârzierea plăților cu lunile, au fost dosare care au așteptat, dar au fost și proiecte care așteptau să fie propuse pentru a fi aprobate în POSDRU, care nu aveau nici cea mai mică șansă pentru a intra în derularea programului.
Față de aceste aspecte, în cursul anului trecut, circa 150 de ONG-uri au semnalat riscurile blocării plăților către beneficiarii proiectelor POSDRU.