Google Website Translator Gadget

joi, 8 noiembrie 2012

Nu-l crede pe Sun-Tzu!!!-------------------------------------------------------------------By Czar



Sun Tzu

Sun Tzu


general chinez

Supremul rafinament în arta războiului este de a dejuca planurile inamicului.

Sun Tzu în Arta războiului
                                                       Se punea de o aplicatie mare-mare  , cu trupe in teren ! Erau angrenate majoritatea fortelor si mijloacelor  ! Aplicatia era asa cum am mai spus  ,,,,mare ! !
                               Pentru organizarea si desfasurarea  unui asemenea  eveniment , pregatirile incepeau cu mult timp inainte !
               Se intocmeau documentele de organizare si conducere pe diverse esaloane ...in cel mai strict secret ! Se pregatea tehnica blindata . Era necesar sa faca fata la multi km , in terenul accidentat ,  in care se preconiza ca se vor duce ,, actiunile de lupta"
                          Se intampla ca in acea vreme , sa fiu mandrul comandant , al unei subunitati  tactice , incadrata cam la  85 % cu forta  de lupta - oameni si tehnica .  Era evident ca voi avea un rol mai mult decat ...decorativ   !               Actiunile subunitatii urmau sa se materializeze mai mult in activitati practice in teren si mai putin in ,,lovituri nimicitoare "....pe harta!!!
                          Concomitent cu pregatirea  obisnuita a  trupelor din subordine , am inceput asa , discret ,  sa pun in aplicare si unele dintre invataturile lui Sun- Tzu  !!    Cum acesta zice ca-i bine sa-ti cunosti inamicul ,,,,,am trecut la actiune !!   Motivarea era cu atat mai mare , cu cat  prin ,,diverse'' locuri  mai doznice asa ,,,gen biroul comandantului sau.....          primeam incurajari de felul : ,,o sa ai mari surprize ", ,,esti o prada usoara" , ,,te vom hali cu fulgi cu tot",,,,si tot asa!!
           Disperat  de atatea incurajari , il chem laa mine pe bravul meu comandant  (Nelson) si  aproape plangand il intreb:
           - Ce ne facem Nelson ?
  Acesta ia o pozitie martiala ,cam  cum facea intodeauna cand dorea sa simuleze , cum ca ....., gandeste profund !
              - Auzi sefu ....?
              - Hai , spune repede.,,,,,pana nu uiti , sunt numai urechi!!!
              - Paiiii , eu zic sa-i frigem.......!!!
              - Si eu , dar cum.....!!!??
              - Maaaa... mai gandesc , timp mai avem,,,,,
               -Aha ..... inteligent , sa nu am parte de.....     cum de nu mi-a venit si mie ??!!
 Si s-a tot gandit ...bravul meu capitan Nelson.........Va urma-------------------------------------- 

2 comentarii:

  1. Anonim09:27

    Hai Czare ,nu fii tarlan ! Ne tii asa cu gura cascata?
    Pune-l pe Nelson la munca ,ce naiba !
    PS. Pana acum ii FB!!! Felicitari
    MI-5

    RăspundețiȘtergere
  2. Don ministru Arafat..olteneee,vezi ca ti-a evadat pacientul!!!

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!