Google Website Translator Gadget

duminică, 27 martie 2011

Tot pentru ca-i sarbatoare si pentru ca,se apropie ,,SFINTELE SARBATORI"

42 de comentarii:

  1. Trei betivi stateau intr-un bar dintr-o gara de tren.

    2 dintre ei ii spuneau celuilalt:

    - Hai, ba, dracu' sa mergem, ca pleaca trenul!

    - Ba mai bem inca una mica si mergem.

    Ospatar, inca una mica!

    - Hai, ba, dracu'!

    - Ba, stati s-o bem p-asta!

    Se aude seful de gara, care anunta plecarea trenului care-i interesa pe betivi.

    - Aoleo, trenu'!

    Hai, dracu', ca-l pierdem! Isi insfaca hainele de pe spatarele scaunelor si fug sa

    prinda tre-nul care deja plecase.

    Doi, mai sportivi il prind, celalat:

    - Bai, ce-am obosit,sa fiu al dracu'!

    Se uita lung la tren si incepe sa rada in hohote. Un om care astepta alt tren ii spune

    contrariat:

    - Dom'le, d-ta esti nebun?

    Esti primul om pe care-l vad ca pierde trenul si apoi rade in hohote. Betivul spune

    leganan-du-se:

    - Dom'le, i-ai vazut pe aia 2 care s-au urcat in tren?

    - Da.

    - Ei, aia venisera sa ma conduca pe mine la gara!

    RăspundețiȘtergere
  2. )
    Un tip intra intr-un bar si zice:
    -Sase whiskiuri duble.
    La care barmanul:
    -Trebuie ca ai avut o zi grea.
    -Da, tocmai am aflat ca fratele meu mai mare e homosexual.
    A doua zi acelasi tip intra in acelasi bar si cere aceleasi bauturi.
    Barmanul intreaba acelasi lucru si tipul raspunde:
    -Da, tocmai am aflat ca si fratele meu mai mic e homosexual. A trei zi scena se repeta . Barmanul zice:
    -La dracu! A mai ramas cineva in familia ta caruia sa-i placa femeile?
    -Da, nevasta-mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim23:25

    Daca mai bei cite ,,Sase whiskiuri duble" cred ca vei avea curind probleme cu ficatul !
    Lasa-l... de sex. Mai bine scarpini ...tigri(!2)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim10:43

    itzi plac momitzele czar?

    RăspundețiȘtergere
  5. Salutare la toata lumea! Bine ai aterizat tigri2. tin in permanenta balizele aprinse,doar doar le-oi vedea. atentie ca mai ai un frate pe un mig fara scaun si motor ,sa nu va intersectati culoarele de zbor.
    Te te ma mai intrebi ? ma dau in vant dupa ele,dar tu? Czar

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim12:30

    Si eu ma dau in vanturi dupa ele...

    RăspundețiȘtergere
  7. Grija mare sa nu te ..ia vanturile! vin si rusaliile acusica........rusinica!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim19:54

    As fi vrut sa las un comentariu la plano10, dar a restrictionat accesul anonimilor. Sunt anonimul care spunea ca la 2 ani dupa absolvirea scolii militare avea functie de lt.col. Unii au crezut ca sunt Cezar, fapt care m-a flatat oarecum. Cert este ca n-am mintit cu nimic in ce am spus, ca faptul ca am coloana dreapta m-a costat de-a lungul carierei, ca toata viata mea de militar a fost o lupta cu nedreptatea. Cand eram locotenent ma certam cu coloneii iar cand eram colonel, ma certam cu generalii. De aceea am plecat cu 3 ani mai devreme, de scarba, de jigodii (multe mai erau acolo, in SMG)Nu puteam fi de-al lor. Promovarile pe acolo aveau alte valente in majoritatea cazurilor. Erau si multi oameni capabili dar politica si coruptia patrunsese prea mult in sistem. S-ar putea sa auzim cazuri chiar din directia mea si poate chiar cu seful meu de care v-am vorbit. N-am intrat in gasca si dorm linistit. As vrea sa se faca dreptate. Hotii la puscarie! Cu stima

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum se zice ,,nu-i pentru cine se pregateste..... Va urez ,,bun venit". Voi face eu serviciul si va voi duce comentariul acolo unde doreati sa fie !!PS si eu sunt flatat,pentru ca dvs. sunteti flatat de o ev. confuzie cu Cezar. Cei mai multi fug ca de dracu...sa auzim de bine(hotii la puscarie da)

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim21:00

    Czare da ce esti tu mai, cumva postas? Stii ce se spune despre postasi? Daca nu ti-oi spune eu mai incolo...Ce amabil esti...he, he, he...drumul spre iad...

    RăspundețiȘtergere
  11. ..m-am gandit ca-i crestineste sa ajut omul, sa faca ce si-a dorit!!
    Daca m-am ales cu o competenta in plus, cea de ..postas asa sa fie1 . nu strica

    RăspundețiȘtergere
  12. Patronul unei companii discuta cu un tanar care cauta de lucru:
    - In primul rand, firma noastra este obsedata de curatenie, zice patronul. V-ati sters picioarele pe covoras inainte de a intra aici? - O, da! Bineinteles...
    - In al 2-lea rand, continua patronul, cerem colaboratorilor nostri sinceritate. Nu exista niciun covoras la intrare...

    RăspundețiȘtergere
  13. Bula vroia sa se urce in avion cu un pui de gaina, mic, galben si piuitor, ca sa il aduca cadou lui Bulisor.
    Domnule, zise stewardesa, nu e voie cu animale in avion!
    Se intoarse Bula in aeroport, se duse la WC, puse puisorul in chiloti si urca liber in avion. Locul lui era langa o calugarita tanara si frumoasa. La un moment dat, Bula adoarme si, in timp ce visa, puisorul iese din chilotii lui, scoate capul prin slitul pantalonilor si incepu sa piuie.
    Calugarita, speriata, incepu sa-l zgaltaie pe Bula: - Scoala, domnule, scoala repede!!
    Speriat, Bula tresari, uitandu-se in toate directiile: - Ce e, unde, ce... ce s-a-ntamplat!!????
    Zise calugarita:
    - Domule, nu am deloc experienta in problemele astea, dar am impresia ca vi s-a spart un ou...

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim22:38

    Norocu tau ca sunt bisexual si te iubesc sincer, ca altfel...

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim08:53

    Multumesc pentru postarea spuselor mele pe blogul lui Plano10. Transmiteti-i va rog ca stiu sa "ma postez" dar nu am vrut si nu vreau, inca... Eu am cont deja pe wordpress si sunt multi dintre "comentatorii" lui plano10 care imi cunosc identitatea. Inainte de a-mi declina identitatea, trebuie sa-mi fac o idee despre persoanele care frecventeaza acel blog. Pe plano 10 postez comentarii de aproape 2 luni. Cand am aflat (de la un "postac inregistrat) ca nu a fost militar, am avut oarece retineri. De aceea ,inca, ma abtin. Parerea formata despre majoritatea celor care posteaza acolo, este una favorabila, dar, daca nu scoate cenzura, ma vad nevoit sa-l abandonez.
    Mare paguba?! Le-am facut ca anonim, dezvaluiri interesante si mai aveam....
    Cu respect si mii de multumiri.......un deocamdata, anonim.....

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Anonim-Bisexual ai ??!!--Stai departe de mine chiar daca ma iubesti....

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim10:38

    Poate-i "furati" lista celor sase sute si ceva de militari, carora li s-a respins cererea de suspendare a OUG Nr. 1/2011. Ar fi interesant, zau!

    RăspundețiȘtergere
  19. @ ANONOIM09.56- lasati-o balta. Va saluta un HETERO....100%
    @Anonim 10.38 ma impingi la pacat? Nu prea intra in tematica blogului,decat foarte tangential

    RăspundețiȘtergere
  20. PS.PT.toti:vedeti mai in subsolul paginii ce ,,nepoate am"

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim11:35

    Inteleg, in cazul asta n-am decat sa ma "predau" lui Plano10 ca sa-i vad lista? Mai bine sun un prieten! Raman anonim.
    S-auzim numai de bine, zicea un anonim pe la plano10!

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonim13:12

    Vaz ca dispar unele postari "heter"-oule. Ia auzi de acilea: "O nouă modă, pe Corso: dihori de companie, plimbaţi prin centrul Timişoarei şi îmbăiaţi în Fântâna cu peşti"?
    Vezi cine iti ciordea carasu?

    RăspundețiȘtergere
  23. Am scris ,dreapta sus ,,numai cei cu ganduri bune". Dihorii ar fi bine sa se abtina si sa umble pe unde le este locul.. natural

    RăspundețiȘtergere
  24. @Anonim... curios
    Ai lista intreaga a celoe 617 reclamanti in articol, dar nu stii sa cauti

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna dimineata!
    @Plano-puteati sa-mi spuneti si mie cateva cuvinte. !Ati facut drumul numai ca sa-l injurati pe anonimul care totusi, se pare ca va este un ,,colaborator " vechi?

    RăspundețiȘtergere
  26. Anonim09:25

    Dihorele, ai facut ochi?

    RăspundețiȘtergere
  27. @Cezar
    Buna dimineata!
    Nu stiam ca ai nevoie de mangaieri pe crestet.Nici macar anonimii nu au avut parte de injuraturi din parte-mi.
    Colaboratorii mei se identifica virtual.
    Tu pe cine voiai sa identifici in lista celor 617?

    RăspundețiȘtergere
  28. Bun,ati mai facut odata drumul ca sa ma injurati si pe mine-multumesc!.

    RăspundețiȘtergere
  29. Anonim10:03

    Cezare lasa-i in pace si vezi-ti de dihorii tai. Peste 1-2 luni cine crezi ca va iesi din banca cu un sac plin de bani in spinare? Ai ghicit: tu vei fi acela frumosule! Bai omule dar macar esti frumos sau ai chipul si asemanarea lui Sarsaila?

    RăspundețiȘtergere
  30. Anonim10:09

    "Flashmob cu candele aprinse la Timisoara! 100 de oameni s-au adunat in Piata Unirii sa protesteze fata de eutanasierea cainilor comunitari"
    Ai fost si tu pe acolo frumosule?

    RăspundețiȘtergere
  31. Anonim10:27

    Plano10, de ce umbli cu goange? Ieri pe link-ul postat in prima faza, nu se deschidea nimic!Poate l-ai pus pe asta dupa ce eu gasisem deja lista si n-am mai fost pe la tine pe blog!
    Scuze Cezar (te rog sa ne tutuim, mai ales ca suntem aceeasi promotie al aceleiasi institutii si probabil,acelasi "leat")pentru adresarea directa catre Plano10. Constat ca te citeste si-i mai zic si eu cate una "adiacent" pana sa ma hotarasc daca il las sa ma "vada" virtual.
    Din promotia ta am cativa amici. Sa zicem , Nicut, Grecu, Cotoc, s.a.
    Tot respectul meu!

    RăspundețiȘtergere
  32. Anonim15:07

    ...Vatamanu?

    RăspundețiȘtergere
  33. Anonim15:48

    Nu, Cezar il cunoaste pe vatmanu de pe tramvaiul 1 din TM...

    RăspundețiȘtergere
  34. Te salut anonim-si nu prea-10.27 Grecu un baiat de milioane. Mi-a fost sef de clasa si in LM si in SC. de OFITERI.Pe VATAMANU il cunosc FF.BINE-Inalt ,par super ondulat,castaniu spre blond- Colegi in SC. de Ofiteri . Va salut cu multa bucurie si emotie pe toti.-Cum a mai trecut timpul. Nu va faceti probleme .Pe rautaciosii autointitulati -Dihori de curte- ii gabjesc eu si ii vaccinez

    RăspundețiȘtergere
  35. Anonim16:07

    Dihoru nu mananca de langa casa frumosule (Cezare-bineinteles)!

    RăspundețiȘtergere
  36. Da de unde Anonimule(frumoaso). Merge la vecini?

    RăspundețiȘtergere
  37. Anonim16:46

    Te sarut dulce pe gurita heteroiule: muah, muah, muah!

    RăspundețiȘtergere
  38. Anonim17:23

    Da Cezare, niste baieti de milioane!Cei care s-au aciuat pe la VM (Vatamanu si Nicut}s-au pricopsit!
    Nicut si acum mai este activ (general cu 3 stele,loctiitorul Sefului SMG). Daca el nu era la Bruxelles, cand am decis eu sa plec, alta ar fi fost situatia! A revenit in SMG la 2 luni dupa ce am plecat eu. Din pacate,eu n-am avut inspiratia sa merg la "infanterie" Am ales alta arma si-mi pare rau acum!
    S-auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  39. Anonim17:46

    Paguba-n ciuperci cu pifa!

    RăspundețiȘtergere
  40. Vine o vreme cand mai conteaza mult, foarte mult doar trei cuvinte-Sa fim sanatosi- Deci ,,Sa fim sanatosi" si s-auzim numai de bine-Anonimule

    RăspundețiȘtergere
  41. Anonim17:59

    Ma rog, fiecare cu experienta lui. Cu mintea de pe urma, am vazut intr-adevar "regina" , nu pifa cum ii spui tu ano'.

    RăspundețiȘtergere
  42. frumoaso tu nu stai cumva in caruta pe gramada de ..Castraveti? daca da mai treci si pe varza Czar

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!