Google Website Translator Gadget

miercuri, 13 iulie 2011

SA MAI IMBUNATATIM RELATIILE DIPLOMATICE CU RUSSIA____

31 de comentarii:

  1. @Cezar
    Nu pot sa cred! Trimite-mi-l pe mail! Cat mai repede! ca sa nu mai caut pe net. Eu dansez ca o nebuna pe muzica ruseasca (de fapt, dansez pe orice muzica, chiar si pe cea de la telejurnal, s-a scris despre talentul meu de mare dansatoare si in Viata militara!!! Am revista ca proba, dar nu o dau decat pe bani grei). Eu am votat "extraordinar", dar am motivele mele personale!

    RăspundețiȘtergere
  2. mai ,mai ce inspirat sunt!!
    @Elena in revista ai si-o poza sau numai s-a scris, ca dansezi super?
    PS.Ma bucur ca ti-a placut!!(acum mai ramane sa ne puna eticheta de rusofili!!)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca nu va deranjeaza eticheta de rusofoni!

    RăspundețiȘtergere
  4. Trageam o plimbare pe ,,Niet,, si ce sa vezi. Dadui peste discoteca. Sau ceai dansant. Fetitele sunt superbe si cred ca acum sunt militaroase.
    Cezare, in legatura cu Elena , eu cred ca numai se lauda. Tu o crezi ? A dansat cineva de aici cu ea ?
    @ ELENA
    Sper ca sti de gluma !,,Sunt eu...micutzul , nu trage dom Semaca ,,.
    Vezi ca si INCERTITUDINI spune ca ii place dansul.
    @ Plano
    Pasol na turbinca !

    RăspundețiȘtergere
  5. Katiusa ,il am scris pe carnetelul meu cu "mici"secrete de "nasturas"inca din anul I de liceu ,ni l-a dictat proful de atunci Iurea.Fiindu-mi draga viata militaraimi placeau toate cantecele despre razboi si militari.Irina Loghin cu Benone,Dan Spataru[Trecea fanfara militara].de asemenea ii admiram pe Hanibal,Spartacus,Decebal,Cezar,Atila,Tepes,Stefan,Napoleon,Hitler,Antonescu si Ceausescu.Noi la istorie am facut cu prof.dr.Popa Anghel,ne povestea cu ochii in lacrimi despre Napoleon ,campaniile sale din Rusia,cu desfasurari de forte ,bataliile cu Kutuzov.Voina I Mir.Cand povestea de Avram Iancu toata clasa aveam ochii umezi.Mi-a placut razboiul si la lovitura de stat din '89 m-am simtit ca un militar adevarat.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim13:18

    Stelian P.
    @CEZAR
    Deoarece mi-am facut plinul cu urarile de bine ale "camarazilor" de pe alte bloguri, am decis sa ma retrag o perioada. Nu am absolut niciun repros la adresa ta si a colegilor de blog si am sa va citesc in continuare cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ STELIAN-Vacanta placuta(va inteleg si cunosc..sentimentul!!)
    Totusi ,la Tigrii-2 aveti o mana parfumata intiinsa spre impacare!!Nu cred ca merita s-o lasati ...asa in aer!! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum înțeleg eu de ce au dat-o unii pe rusă la postarea anterioară. Își pregătea CEZAR terenul pentru... îmbunătățirea relațiilor diplomatice cu Rusia.
    Îmi place!

    RăspundețiȘtergere
  9. @cezar ,cred ca mana parfumata ,de impacare,este de la Elena .de la mine ce mana ,poate plina de var ca-mi zugravesc.Cezar stii melodia "Sa-mi dai scrisorile-napoi..."Acuma eu iti cer sa-mi dai ziua inapoi...cu care m-ai trisat...poate de dragul Katiusei?tigri2

    RăspundețiȘtergere
  10. @Tigrii2- Marioara -rusoaica noastra ,nu ne-a lasat pana nu am invatat toti sa-l cantam. Ce nu facem noi de dragul ei! Doamne, cat era de frumoasa si ce suflet mare avea! Ne-a facut sa cunoastem si sa iubim literatura rusa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Tigrii-2 Ma refeream la postarea ta! Mana intiinsa si parfumata este a Elenei desigur!
    Bai ,toti strigati ca v-am furat si cel mai tare Elena . Concursul ramane deschis.Cand doriti zicen -Stop joc si numaram!

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Biliuta -Va salut cu respect!
    Trebuie s-o faca cineva!!Nu?

    RăspundețiȘtergere
  13. @Plano-stii cum e cu etichetele si cat de daunator este!
    @Mictzu- si eu cred ca se lauda! Sa ne arate proba video!!

    RăspundețiȘtergere
  14. biliuta spunea...

    Recunosc, eu mai împung
    cu săgețile din ”Tolbă”,
    dar pe Cezărel, nici vorbă
    să-l înțep, dar nici să-l... ung.
    Am sparlit-o fara aprobare!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim13:59

    Stelian P.
    @CEZAR
    Ai avut dreptate cu mina. Am raspuns acolo.

    RăspundețiȘtergere
  16. @ CEZAR:

    Credeai că nu o să observ?

    RăspundețiȘtergere
  17. @ELENA,tew rog sa scrii ceva de genul "ce gandeau fetele despre noi -si noi ,fraierii nici nu banuiam"Pliiizz.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim16:41

    Mai apropiat de adevaratul "sound" rusesc si de polifonia specifica este "//www.dedragoste.com/folclor-international/4046-katyusha-cantec-rusesc-de-dragoste.html"

    RăspundețiȘtergere
  19. @Cezar, @micutzul, @Stelian P si alti timisoreni

    Maine aveti ocazia sa va clatiti ochii cu frumuseti liberale...printre care si Alina Gorghiu si alte prietene ale sale din Bucuresti.

    http://www.tion.ro/prezentare-de-moda-cu-frumusetile-liberale-din-timis/948573

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim17:12

    Steli p-ule ... asa fac si sefii tai cu posturile de televiziune "neprietenoase" ...
    Sa dea dumnezeu sa fie de cit mai mare durata 'retragerea ta' ... daca s-ar putea chiar definitiva ... du-te si tu (invirtindu-te) pe labe unu ...

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim18:36

    Катюша (Russian Lyrics):

    Расцветали яблони и груши,
    Поплыли туманы над рекой.
    Выходила на берег Катюша,
    На высокий берег на крутой.

    Выходила, песню заводила
    Про степного, сизого орла,
    Про того, которого любила,
    Про того, чьи письма берегла.

    Он ты, песня, песенка девичья,
    Ты лети за ясным солнцем вслед.
    И бойцу на дальнем пограничье
    От Катюши передай привет.

    Пусть он вспомнит девушку простую,
    Пусть услышит, как она поет,
    Пусть он землю бережет родную,
    А любовь Катюша сбережет.

    Katyusha Lyrics (English translation):

    Blossom of apple and pear
    Floated mists over the river.
    Сome ashore Katyusha,
    On the high bank on the steep.

    She was walking, singing a song
    About steppe, dove-colored eagle,
    Of the one she loved,
    Of the one whose letters she was keeping.

    Oh, you, song, song of a maiden
    Head for the bright sun.
    And the soldier on faraway border
    From Katyusha bring a greeting.

    Let him remember an ordinary girl,
    Let him hear how she sings,
    Let him preserve the Motherland,
    And love Katyusha will keep strong.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce le mai cantam ,pe vremuri.Cand simteam ca suntem prea nervosi sau obositi mai puneam de un bal la Casa armatei din Alexeni si ne adunam cu sotiile in jur de 4-500 de colegi si o "incingeam'Doamne ce tineri si frumosi eram si nu duceam grija zilei de maine ca azi.Eram constienti ca la plecarea in misiuni de zbor putea fi ultimul drum dar nu aveam teama.Iar cand ,spre dimineata inainte de "perinita"ne adinam cativa si cantam Katiusa ,ne simteam militari adevarati precum "razboinicii cazaci".tigri2

    RăspundețiȘtergere
  23. Hello,hello,ati plecat cu totii la strand la o bere rece si m-ati lasat singur cu Katiusele?tigri2

    RăspundețiȘtergere
  24. @Avram Iancu
    Nu suntem la strand, dar azi sarbatorim ziua transmisionistilor!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Îmi vine greu să schimb tastatura, altfel v-aş fi scris şi eu ceva în limba rusă.
    LA MULŢI ANI TUTUROR TRANSMISIONIŞTILOR!

    RăspundețiȘtergere
  26. LA MULTI ANI TRANSMISIONISTI!
    Va ureaza tigri2

    RăspundețiȘtergere
  27. @Cezar
    Scrie si tu un reportaj despre ce ai vazut la prezentarea de moda de la Timisoara! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. @Plano - nu am auzit de un asemenea eveniment politico-cultural!!

    RăspundețiȘtergere
  29. @Cezar
    Inseamna ca nu-ti citesti blogul. Vezi atentionarea din 13 ora 16,47

    RăspundețiȘtergere
  30. Da asta am observat,numai ca pe 13.07 orele 22.00 Aina combatea la A3(central)
    Oricum ,daca nu am primit o invitatie cum sa merg asa.....

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!