Google Website Translator Gadget

luni, 9 aprilie 2012

Luciano Pavarotti - Ave Maria

8 comentarii:

  1. VA ROG SA_I DATI SFATURI COMPETENTE LUI SAMSONICA!

    SamSonApr 8, 2012 09:13 AM

    Salut Cezar! Iarta-ma ca te deranjez, dar as vrea sa te intreb ceva. Eu in momentul actual sunt pe clasa a 8-a si doresc din tot sufletul sa ma duc la Liceul Militar Breaza. In momentul actual am media generala aprox. 9.50, insa eu de fel sunt foarte emotiv. Si am citit in randurile scrise de dumneavoastra despre ,,Domnul profesor de matematica'' cum ca este de fel o fire mai posesida. Intrebarea mea este daca acest domn profesor inca mai este in Liceul Militar (sa nu credeti ca mi-e frica de matematica, dar eu de fel sunt mai emotiv...) si daca ati putea sa imi impartasiti cateva sfaturi despre ,,viata la Liceul Militar''. Va multumesc frumos!
    RăspundeţiŞtergere
    Răspunsuri

    1.
    CEZARApr 8, 2012 09:27 AM

    Salut SamSon - Nu ma deranjezi deloc ! Ba chiar imi faci o mare si placuta surpriza !
    Casalotul(proful de mate) nu mai preda. Acum el,la fel ca toti ceilalti sunt la pensie !
    Atmosfera este mai relaxata...aveti si fete in colegiu !
    Trebuie sa faci ceva cu emotivitatea ta (si eu am fost la fel)
    Te invit sa vii pe pagina ,,la zi" ca sa zic asa si vei primi multe sfaturi si de la alti fosti LM _isti( vezi tigri2) Te salut !
    Ştergere
    2.
    SamSonApr 8, 2012 09:30 AM

    WOW! Nu ma asteptam la asemenea raspus! Urmeaza ca zilele acestea (luni sau marti) sa imi completez fisa medicala, mai exact analizele la Liceul Militar din jud.Arges.
    Deci pe ziua de astazi mi-ai dat cea mai buna veste! Nici acum nu-mi vine sa cred ceea ce imi spui! Sa-ti dea D-zeu sanatate!
    Dar...de curiozitate, dvs. cand ati terminat ?
    Ştergere
    3.
    CEZARApr 8, 2012 10:48 PM

    ...a trecut ceva timp ,de cand am terminat !
    Iti doresc succes si sa nu eziti sa mai p

    RăspundețiȘtergere
  2. PS. Pentru tine voi da ,,liber" fetelor de mai jos si voi pune cateva imagini interesante si la zi din Colegiul Breaza !
    Vreau sa-mi confirmi ca doresti asta ! Inca odata : Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. SUNT IUBIROR DE OPERA SI ADMIRATOR A LUI PAVATOTI .....
    TOTUSI CEA MAI FRUMOASA ARIE PENTRU URECHLE MULTORA AR FI CEL CREIAT DE UN PLUTON
    DE EXECUTIE.......


    SERVICIUL BRITANIC : SIE UNGURANU A VANDUT URANIU PENTRU CREIAREA
    UNUI BOMBE ATOMICE IN MINIATURA TERORISTILOR ! IN ROMANIA CENZURA TOTALA !

    Agents of MI6, a division of the British secret intelligence services, have established that Raúl Reyes, a commander of the narco-revolutionary group FARC, killed in the bombardment of an operating base in Ecuador , made a secret visit to Bucharest, Romania, to negotiate a quantity of uranium sufficient to make a dirty bomb.“It is known that the organization AL QAEDA has established “a presence in Colombia and other South American nations government by a populist left that opposes the United States,” says the [MI6] report.
    Using a false name and a Venezuelan passport, Reyes arrived in Bucharest in mid-January to meet with a ranking member of “Rising Sun.”

    CITITI POSTAREA ANTERIOARA : http://devanewyork.blogspot.com/2012/04/daca-treci-prin-casa-mortii-o-carte.html

    DACA TRECI PRIN CASA MORTII ! O CARTE SEZATIONALA DESPRE ROBERT HORVATH APARE IN SUA ! NEW YORK TIMES : " UN DOCUMENT ISTORIC CARE SE CITESTE CA O CARTE DE AVENTURI " !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. „Ponta trage cu dintii ca la sectorul 2, Primaria sa fie castigata tot de Ontanu, care Ontanu, dupa 10 iunie, sa revina in sanul partidului din care a plecat si in care, dupa cum si-a amintit cu nostalgie, are atatia prieteni. Si, pentru ca, de exemplu, Ponta a batut deja palma cu nasul sau, Gabi Oprea, ca dupa locale, uneperistii sa fie si ei frunzaverdisti, oameni de caracter care si-au dat seama – mai bine mai tirziu decit niciodata – ca trebuie sa se rupa de Basescu si PDL, in interes national, evident, si ca trebuie sa se intoarca in partidul pe care de fapt, nu au incetat niciodata sa il iubeasca, recte PSD.
      Ca veni vorba, Victoras n-a rabdat pina n-a plecat cu Ghita in Dubai. In vacanta. Era momentul. Domnu’ Crin, dumneavoastra v-ati luat biletele de Monaco? Pai nu se poate sa ramineti fraierul aliantei…”,, NIKK"

      Ștergere
    2. Interesant si foarte realizabil !

      Ștergere
  4. Robert Horvath - Te rog publica aici cateva pasaje ! Asa o vom cunoaste si ne vom face o parere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate!
    He always kept chatting about this. I will forward this page to him.
    Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!
    My homepage : Paralegal Training

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!