Google Website Translator Gadget

duminică, 3 mai 2020

IFRIME SA TE USUCI.........

5 comentarii:



  1. Iubile... sunt puțin amețită...
    Plăcut amețită...! Am ieșit glorioasă din bătălie...
    Probabil voi dormi devreme și profund....
    În caz că nu mă vezi online... am tras cortina și trec în vise plăcute... Mă simt precum un fulg... plutind în univers.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ifrime sa te ..usuci /
      Precum painea de o imbuci....

      Ștergere
  2. Ifrimuț violatoru dă capre10:01

    Hop,hop, hop, la ceok s-o* loaț, făr prea mult să vă miraț, cu excepțea lu Aifrim Cogeac câmpu lungeanu, care să-mi sugă oleacă burlanu !
    =================
    * Cezărică Bulă muci pe față cel fără de TAB și monstrul dă Hurziceni, violatoru dă Coloradoo și iute halitoriu dă ciucalată mocca, neinclusă in BC (că atâta aț mai rămas prin cacastoarea asta publică)

    RăspundețiȘtergere
  3. tehnocraci13:37

    Uuuupsy ! Iaca vine ora dOO !
    Oare cine pe la OO,
    O sa-mi dea o limba, dOO,
    Sa-mi ajiunga pan la nOO ?

    Eo cred ca Viureaua*
    La un loc cu Cezareaua,
    Primul mare shoptirica,
    Iar secundul...ciobanica !
    ==============================
    * Libidinosum Hurzicenium KIȘolcossum

    RăspundețiȘtergere
  4. Aifrim ajentu olo20:32

    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!