Google Website Translator Gadget

sâmbătă, 1 octombrie 2011

NEAMURILE MELE !!!!!!!

11 comentarii:

  1. Ei vezi băi frac-miu cît de sociabil, dăştept şi frumos e neamu nost? Tu vezi frăţioare că tribul nostru nu se aseamănă cu cel al lui Cioabă ori celălalt faraon?
    Te sărut pe dovleac frumosu fameliei!

    RăspundețiȘtergere
  2. PS. Da văz că muzichia-i de la noi de la Gorj...
    Frac-miu invită-l şi pe Nea Caşu la spectacol că-i tot de-al nostru

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelent !!! O duminica frumoasa, Odorica

    RăspundețiȘtergere
  4. Cezarele taica, e fain mai ales ca ala de seamana cu tine e mai abil ca ceilalti . Duminica faina la tat neamu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cetzarushule , eu credeam ca te-ai terminat "de tras" din neamurile pe care ti le arati cu atita mindrie ... Stii vorba cu "omul se trage din ..." . Iar tu sustii ca inca nu "te-ai tras" complet...

    RăspundețiȘtergere
  6. Fiindcă tot a adus Anonim vorba de "tras", să vă zic şi eu una:
    Vorbind despre evoluţia omului, profesorul le explica elevilor că Dumnezeu l-a făcut mai întâi pe Adam, apoi, din coasta acestuia, a făcut-o pe Eva.
    - Domnule profesor, dar tata zice că noi ne tragem din maimuţă...
    - Eu nu vorbesc despre familia ta!, i-a replicat profesorul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu ti/am spus de atatea ori sa nu mai intri pe Net dupa ce bei ! Sau in timp...

    RăspundețiȘtergere
  8. Te salut, Cezar!
    Muzica buna, dansatori excelenti!
    Meritam macar ... cateva minute!
    A fost ... un strop de sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna dimineata,la toata lumea! Multumesc pentru aprecieri-sunt fratii mei ,verii mei ,unchii mei ,Micutzu si aia mai mica si dragalasa ...va las sa ghiciti cine-i!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cezare , Cezare, tot al ... esti. Nu poate omu sa faca o gluma ca ii si trimiti controlul....

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!