Google Website Translator Gadget

vineri, 16 decembrie 2011

Saab JAS 39 Gripen

8 comentarii:

  1. Anonim17:22

    Banderas says:
    Decembrie 16, 2011 at 5:16 pm

    Dar acum sa-mi fie cu scuze Despre Gripen?/E un aparat conceput pentru un rol mai mult defensiv, gandit a fi operat in principal independent, de o tara neutra si adaptat cerintelor NATO si cel mai important, probabil ultimul avion din clasa lui fabricat de SAAB.

    F 16, un avion aflat la capatul dezvoltarii, nu pentru ca nu ar putea fi imbunatatit, ci pentru ca modificarile care s-ar impune ar fi prea profunde si nu s-ar justifica, dar un avion cu unele calitati “incontestabile”. A fost un avion conceput in epoca ”revenirii manevrabilitatii” la jet-figtere si e “special conceput” pentru asta. Cu o cabina cu o vizibilitate exceptionala, unica as spune intre concurenti, si o ergonomie a cabinei ce a marcat epoca, e un avion foarte bun pentru lupta aeriana apropiata, atac la vedere. Folosit de foarte multe natiuni, unele membre NATO, s-a dovedit a fi foarte fiabil in functionare, chiar daca nu e prea adaptat pentru a functiona de pe piste fara prea multa intretinere si necesita un suport ceva mai important pentru a fi operat, decat Gripen.

    RăspundețiȘtergere
  2. Puteti vedea si ce frumos..cade!! E la fel de bun pentru ..araturi de primavara cum-i si MIG-ul!!

    RăspundețiȘtergere
  3. DC. trimite-mi niste rachete aa(nu pentru G. asta cade singur!!) ,ma umplui de ..ereti!!! Macar de era o ..HARPIE!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim21:08

    Eu nu comentez interesele financiare.Eu vorbesc din pdv al unui om care s-a ocupat 20 de ani de RAA si aviatie.
    grippen e slabut dar slabut rau de tot nu oricum.
    de la mig29 in sus ia cafteala de la oricine.nu mai vb de gama de Sukhoi(mult peste mig),JA 21 28 etc(chinezarii- dar sa va fereasca sfantu' de ele), si nci macar de RAA cu care ma laud ca le cunosc.
    Daca a-si vrea o tinta cu care sa ma distrez ca la "darts"fara sa am o picatura de transpiratie un grippen e perfect.
    Nu pot sa detailez nu se poate face asta pe blog.Doar mi-am spus parerea...e de kkt grippenu'.punct
    astept injuraturi politice,cu meseriasii discut altfel si cu alte argumente

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim21:09

    si am uitat sa mentionez.Mig 29 e veeeeechi deja

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim21:32

    cu permisiunea dvs. imi permit sa va arat niste vechituri


    http://www.youtube.com/watch?v=xgHoBDW56CI
    http://www.youtube.com/watch?v=5w64XFQlZi0

    si cireasa de pe tort
    http://www.youtube.com/watch?v=16YbQsvseEc
    ce-o fi nou?? ca netu-i plin de vechituri.
    grippen ha,ha o gluma nereusita cu offset cu tot

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim21:41

    si chinezarii(fereasca sfantu") si e si stealth.
    Vai de noi si curu' lu' grippen

    http://www.youtube.com/watch?v=wWa0Y447rqI&feature=fvwrel

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim21:58

    acum am fost pe la blog scmd 1-2 minute.
    Intre atatea discursuri ,scrisori deschise,revolte de mucava si para revolte,articole de ziar si "compuneri" n-ar fi mai bine sa faca un cenaclu literar in loc de un sindicat ceva stil "paunescu" (fie-i tarana usoara)
    Nu stiu...parerea mea:):)

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!