Google Website Translator Gadget

duminică, 1 aprilie 2012

MANDRU CA SUNT ROMAN !_______________________________by Cezar

                             De mai multe ori in viata am fost mandru pentru ca sunt roman si pentru ca sunt..eu!
Voi sarii unele etape si voi veni mai aproape in timp.
          1987-primavara , vara ,toamna ,iarna ! La mine in bloc si fix in apartamentul ce-mi sta  deasupra capului , apar cateva studente din Grecia ! Am spus cateva , pentru ca niciodata nu am stiut sigur , cate locuiesc acolo !
          Tineti-va bine ! Ele , dintr-un stat capitalist ,membru NATO si UE ! Noi cei din bloc ,niste ,,paduchiosi" de comunisti care nici nu prea aveam ce manca , apa calda, cand era cand nu !
          Cu toate acestea , ELE  faceau facultatea de medicina in RO si nu invers ! Un prim motiv sa fiu mandru in fata patachinelor ! In acelasi timp un motiv serios sa-mi pun anumite semne de intrebare!!
          Stiam ca platesc in valuta , ca au shopuri la care banii nostrii aveau valoarea hartiei de buda!
   Baiat cizelat cum ma stiti , am intrat repede in legatura cu ,,strainii " de pe scara mea ! Am depus eforturi sa par bine educat , sa nu fac tara de ras (parca asa se zicea) ! Ei bine, am informat si pe -stiti voi pe cine ! Sa ma asigur , m-am dat foarte suparat ! Cum domnule , chiar pe o scara,, militarizata " sa misune  capitalistii nenorociti? Sa stie cand plecam la alarma ? Sa vada soldatul (agentul) ponosit ,care la usa cu un petec de hartie si un creion , imi comunica : Sa traiti ! Am  venit in recunoastere !  - Mama, ce rusine am mai inghitit ! Grecoaicele mele, tocmai se intorceau bine afumate de pe la discoteca si nu stiau cum sa-mi ocoleasca soldatul ce blocase scara !! Cum deja eram in,,relatii bune" , nu au ezitat ca , printre chicoteli , sa-mi arunce :
                    - La voi nu este telefon mobil ?
                    - EEEste zic eu apasat ,dar al meu tocmai s-a defectat  !!!
Nu a trecut mult si din cand in cand ne mai faceam cate o vizita ! Ele mai ales, sa-mi foloseasca telefonul fix si sigur ascultat !( zic unii !!)  Intr-o asemenea zi , dupa ce fetele isi rezolvasera treburile urgente de la telefonul meu , statem la o cafea si mai  povesteam - de una ,de alta ! Remarcasem foarte repede ca fetele erau bine ,,instruite". Nu scoteai nimic de la ele!
       La un moment dat se deschide usa de la intrare si intr-o harmalaie , navalesc prin casa vreo 3-4 copii.
Musafirele mele, se uita perplex si ma intreaba :
           -  Da tu cand facut atatia copii , ca nu esti batran la tine si nevasta ?
Eu printre lacrimi :
           -Nu sunt ai mei fetelor !!!  Ai mei sunt doar 2 si mai micuti . Probabil ca-i cauta pe astia prin apartamentele lor......
        Grecoaicele  interzise :
          -   Pai la voi nu usa blindata inchisa  ! Cum intra oricine asa...fara sa ... telefon inainte...
          -  Nuu - zic eu , la noi veselie mare , care pe unde apuca ,toti sunt prieteni ! Dar la voi?
          -   La noi usa blindata , inchisa si cu lant ! Nu deschide copil la nimeni. Vine bandit ,fura tot violeaza cu perversiuni si taie gatul la plecare ...........
             - Hai sa fiu al dracului.... sper ca nu si voi......................
     Atunci , am fost mandru ca-s ROMAN_______________________________va urma

11 comentarii:

  1. Esti nostalgic Cezarele dar acum a inceput sa ne fie cam rusine ca suntem romani.Du-te in orice tara dezvoltata din Europa si dupa cateva ore ai sa te convingi ca nu este bine sa le spui ca esti roman.Toti te vor confunda cu tziganii,de fapt chiar autoritatile romane induc aceasta idee,chiar si la stiri se spune un roman a facut si a dres tot felul de rele dar nu spun clar "un tzigan borat a facut asta si asta'.De ce se intampla toate astea ?Fiindca suntem lasi,mototoli si saracii Europului.Isi cam fac nevoile, toti paduchiosii ,in capul nostru.Adica toti politicienii si alesii natiei fura si jupoaie tara asta si noi sa ne dam patrioti?
    Noi PATRIOTI si ei PATRIHOTI,asa este corect?Ei sa traiasca fericiti ,sa acapareze tot ce este bun,cu copiii si amantele lor,iar noi si copii nostri sa fim slugile lor?Mama ei de tara si de patriotism.Nu stiu ce te mana in lupta CEZAREEE???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut T-2 ! Am spus ca..urmeaza !!
      Doresc sa a arat cam de pe unde am plecat si unde am ajuns ! Am ajuns ajutati fiind ,de ce-i care zici ! Sanatate

      Ștergere
  2. Ai inceput sa mirii.Musti mina care ta-a hranit?Ai uitat-o pe udrea si oprea a ajuns paduchios?Ai o noua dragoste? Da,parca am auzit ca ti s-au aprins calciiele dupa hala micu'din Caracal.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim 10.03
    Mai mucosule ia-ti o revista mai desucheata si du-te in saivanul de oi sa asisti la fatarea mieilor intarzaiati si termina-ti clasele primare,ce cauti tu pe bloguri cu oameni seriosi?Analfabetul naibii!

    RăspundețiȘtergere
  4. @t/2
    Mai flocea,tu esti om serios?
    Mergi la un control,ca ai ,,lambile'' afumate .Nu este adevarat ca ridicai osanale lui oprea si ca acum te dai mare admirator al politicii piticului din Caracal?
    Flit

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am inteles ,de cand trebuie sa dau socoteala unui idiot cu ce partid tin sau care este orientarea mea politica?Si daca ar fi asa ,tu ai fi ultimul om pe care il voi baga in seama .Da cand eram orientat spre cea care te-a zamislit de ce taceai?

    RăspundețiȘtergere
  6. 1987-primavara , vara ,toamna ,iarna ! - La voi nu este telefon mobil ?

    RăspundețiȘtergere
  7. @t/2
    Asa mai mutunache,vezi de treburile tale!

    RăspundețiȘtergere
  8. @t2
    ,,Da cand eram orientat spre cea care te-a zamislit de ce taceai?"

    Tot dobitoc ai ramas!

    RăspundețiȘtergere
  9. TOP GUN
    Cezarica,hai bonjour!
    Adevaru'e ca prin '87 ,in vremea aia ,adica a comunistilor si eu ma simteam mandru ca-s roman!Atat ,dpv al invatamantului!Acum nu mai am cu ce ma mandri,au avut grija cei care ne conduc 'sa stam bine la capitolul asta ',evident ghilimelele spun totul in locul meu!Si un sfat asa prietenesc:
    Sper sa nu citeasca Stelian P.(cu punctul Elenei)articolul tau ca nu te vad bine!Ar spune ;
    -Ce mama naibii ai Cezarica?
    -De ce te umfli tocamai acu'in pene?Cand tiganii ne fac de ras ,Ppeste tot in lume si suntem comparati si asimilati cu ei?
    Parca-l 'aud' pe Stelian P. ca nu ne vom compara niciodata cu eternii japonezi ,sau nemtalai, sau unguri(stiu c-a scris mai anu' trecut un articolas despre ungurime si bozgoroaice ,ce bune sunt ele si cum dau clasa romancelor,chestie de gusturi draga Stelica)
    Asadar dragul meu Cezarica,reflecteaza la ce scrisei eu mai sus, stii foarte bine ca eu ce-am de spus spun in fata,ca asa trebuie sa fie prietenii!Cred ca esti de acord cu mine!
    O ZI EXCEPTIONALA SI,SA FITI IUBITI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SALUT T.G.- bucuros sa te revad !
      Sa asteptam si reactia lui Stelian si apoi mai...vedem !
      O saptamana super!

      Ștergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!