Google Website Translator Gadget

joi, 15 noiembrie 2012

Sabrina Bruna - Pula, Pula

                   



                                    F . M . I . - A  STABILIT  !!

                         

           FMI nu vrea creșterea pensiilor pentru militari

Reprezentanții FMI nu sunt de acord cu solicitarea guvernului Ponta de a se reveni la pensiile vechi pentru militarii care au înregistrat scăderi de venituri în urma recalculării aplicate începând din 2010.
FMI nu vrea creșterea pensiilor pentru militariÎn urma recalculării pensiilor, peste 90% dintre pensiile militarilor au crescut, în timp ce restul, respectiv cele pentru 30.000 de militari din SIE și din Ministerul de Interne și al Apărării Naționale, au înregistrat diminuări. Astfel, Guvernul a cerut FMI să revină la pensiile vechi pentru militarii care au înregistrat scăderi de venituri în urma recalculării aplicate începând din 2010, fără însă a fi afectate restul de pensii, propunere care nu a fost agreată de experţii internaţionali.
“După aplicarea noului sistem de calcul, majoritatea pensiilor speciale au crescut, cam peste 90% din acestea. Au fost însă şi cazuri în care unele pensii au scăzut, prin aplicarea aceluiaşi sistem. FMI a spus că revenirea la nivelul anterior pentru unele pensii ar însemna şi scăderea pensiilor pentru cei care au beneficiat de pe urma recalculării, şi care sunt mai mulţi. Recalcularea s-a făcut pe baza unor criterii stabilite prin lege şi este greu de reversat doar pentru unii, chiar dacă se înţeleg raţiunile electorale”, au declarat pentru Mediafax surse apropiate discuţiilor.
Guvernului i s-a amintit chiar că aceste recalculări au fost admise la acea vreme în ciuda faptului că militarii aflaţi acum în pensie nu au contribuit niciodată la sistemul public de pensii.
Negociatorii FMI consideră că statul român nu-şi poate permite să facă acum astfel de majorări.
Guvernul a aprobat, la finalul lunii ianuarie, OUG 1/2011, care reglementează metodologia de recalculare a pensiilor militare, şi stabilea că procesul de recalculare a pensiilor pe baza salariului mediu brut pe economie, nu pe baza veniturilor individuale, va fi prelungit până la sfârşitul lui 2011 şi că instituţiile din sistemul de apărare vor fi cele obligate ca, până cel târziu la 31 octombrie 2011, să identifice şi transmită către casele de pensii adeverinţele privind veniturile obţinute de militari.
La sfârşitul anului trecut, Consiliul Fiscal a publicat o opinie în care arăta că pensia medie plătită celor 159.000 de foşti militari, poliţişti şi angajaţi ai serviciilor de informaţii a crescut după recalculare cu peste 30%, de la 1.755 de lei la 2.289 de lei pe lună, deşi Ministerul Muncii anticipa o reducere.
O echipă FMI s-a aflat în vizită la Bucureşti în perioada 6-14 noiembrie 2012, pentru a purta discuţii tehnice privind perspectivele macroeconomice şi progresele înregistrate în vederea îndeplinirii ţintelor fiscale stabilite pentru anul 2012 şi a implementării reformelor structurale, precum şi pentru a discuta în linii generale bugetul pe anul 2013.

25 de comentarii:

  1. Anonim06:57

    Ce noroc cu FMI altfel ne scadeau latraii astia pensiile muncite intr-o viata de om in armata !

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim07:38

    Bai Dogaru si ai lui
    Avansati la apelul ..Bocancului !
    Nu-i armata vere ,nu-i !
    Sa va duceti draKului!!.
    Vechimea sa-Va completati ,
    S-apoi pensie militara sa-ncasati!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa...Trebuia sa vina finanta mondiala sa le spuna.......

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim07:42


    FUTU-VA in gura de nehaliti ! Decand va spun io ca zgarmanati in cacat imputit!!


    Anonim15 noiembrie 2012, 05:59
    LoremIpsum says:

    Prietene, stramosescul hotul neprins negustor cinstit n-a mai functionat, sper sa se faca o ancheta si asupra incadrarii in grupele de munca si apoi o recalculare cinstita si fiecare sa primeasca ce merita(in plus sau in minus). Potlogariile facute de unii in armata risca sa o distruga nu niste oameni care nu au facut altceva decat datoria fata de institutia apararii.
    Aia cu principiul neretroactivitatii trebuie apelat la ea in toate situatiile nu doar atunci cand va convine voua, de fapt instantele v-au dat raspunsul dureros si franc ca bateti campii cu pretentiile astea.


    Anonim15 noiembrie 2012, 06:00
    kukhuri says:
    Noiembrie 14, 2012 at 9:11 pm
    Da Ipsum,am facut cotcarii,mi-am rupt oasele prin muntii patriei,si-am fost penalizat cu 50 la suta la grupe pe aproape toata cariera.

    Reply
    LoremIpsum says:
    Noiembrie 14, 2012 at 9:24 pm
    kukhuri daca este asa cum spui sincer imi pare foarte rau ca ti s-a intamplat asta, trebuie sa vezi comentariile mele in contextul celorlalte comentarii facute de unii mai saraci cu duhul.
    Eu de cand am iesit cadru militar am fost numai la munca de jos si cea mai mare parte a carierei am facut-o in alte conditii, nu sunt prea incantat cand vreun Mos Teaca care si-a facut veacul pitit dupa fustele muierilor de prin birouri sa faca niste comparatii care nu isi gasesc nici rostul nici locul.


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim17:47

      Anonim15 noiembrie 2012, 07:42
      "FUTU-VA in gura de nehaliti !"
      Dar de ce nu dai si sursa?
      Futu-te-n gura de ... copy/paste!

      Ștergere
  5. LoremIpsum says:,,sper sa se faca o ancheta si asupra incadrarii in grupele de munca si apoi o recalculare cinstita si fiecare sa primeasca ce merita(in plus sau in minus). Potlogariile facute de unii in armata risca sa o distruga nu niste oameni care nu au facut altceva decat datoria fata de institutia ....,, Corect ! Asta-i pasul urmator ,firesc si logic!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Don Ministru Arafat -Help my! Ti-a evadat pacientul ...bland !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am sters ,asa cu m-ai rugat -imperios!!!??
    Merge tratamentul , merge ..ai incredere si du-te inapoi!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim11:32

    Opinia cetateanului...turmentat!!
    #17 alvarados sentimento15.11.2012 06:26

    Asta cu militarii bāi....cele mai mari ciorogârle :-(.
    Clāi de colonei si fekkālari care, nu numai cā n-au avut NIMIC de-a face cu vreun dusman vreodatā, dar pe deasupra au folosit unitatzile alea ca pe mosiile proprii.
    Electronistul le face televizorul, instalatorul tzevile, toatā lumea carā mobila...si PE DEASUPRA unii dintre ei au mai si tras la reboulutzie.
    Si...pentru toatā vitejia asta...100 de milioane pensie. Împushcav-ar proprii soldatzi, *!

    #19 Concis15.11.2012 08:52

    ATENTIE ! "De altfel, Consiliul Fiscal a publicat la sfârşitul anului trecut o opinie în care arăta că pensia medie plătită celor 159.000 de foşti militari, poliţişti şi angajaţi ai serviciilor de informaţii a crescut după recalculare cu peste 30%, de la 1.755 de lei la 2.289 de lei pe lună, deşi Ministerul Muncii anticipa o reducere." Deci pensia medie pe tara este 700 de lei ! Militarii, politia si cei care au mai tras in noi au media de 2289 lei ! De 3 ori mai mare ! Si n-au contribuit la fondul nostru de pensii ! Dar ei sunt din USL si noi pensionarii care ne votam calaii.

    Sau, alt ziar:

    Dogaru si pensiile armatei (Joi, 15 noiembrie 2012, 0:32)
    d.v.g. [utilizator] i-a raspuns lui gazania
    Dogaru ala e un nimeni, dar e util ca poate mobiliza oamenii de bine care vin la ordin sa reprezinte tara, ca sa-i legitimeze pe USL-isti sa-si faca de cap. Acum isi cer plata fara sa le pese ca militarii sunt una din cele mai favorizate categorii sociale care beneficiaza de cele mai mari venituri fara sa fi facut vreun serviciu real tarii. Ce merite isi asuma? Ce batalii au castigat? Ca armata era plina de generali si colonei de s-au speriat cei din NATO. Scosi la pensie sunt rasplatiti regeste si marea problema a tarii este sa le mareasca tot lor pensiile, solda si sporurile. Sa le fie rusine! Si lor si guvernantilor!


    pensii militari (Joi, 15 noiembrie 2012, 0:19)
    d.v.g. [utilizator]
    Oare nu le e rusine ca sa mai ceara si marirea pensiilor? Un plutonier de intendenta are pensie de 27 milioane lei dupa ce a aparat cu vitejie izmenele soldatilor si-si batea joc de recruti. Asta pana la unu' cand se ducea la popota ca se suna masa. Hainele le avea gratis, iar de sarbatori (daca nu se fura vreo izmana) era decorat, primea premii si recunostinta patriei. E drept ca trebuia sa-l pupe in c.. pe Ceausescu, impreuna cu superiorii, ca sa faca cariera. Colcaia armata de generali, toti cu case si vile de vacanta care acum au pensii de parca ar fi fost un fel de Napoleoni, desi saracii nu excelau decat la propaganda comunista..
    ====================

    Vezi domn ministru ? Cica armata ne vrea crapati !



    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim13:10

    1983 says:

    Desigur este foarte grav cand “cineva” iti afecteaza proprietatea. Fie ca s-a intamplat la 11 iunie 1948, la colectivizare, la taierea salariilor ori la diminuarea pensiilor. Mai ales ca pensiile sunt intotdeauna neindestulatoare, vis-a-vis de nevoi majore: medicamente, spitalizare etc etc.
    USL-ul are marea vina ca a promis prea repede si prea sigur ca repara aceste greseli cu pensiile imediat ce preia puterea. Iata ca nu e asa usor. Problema implica bani si banii nu mai sint…
    Dar problema nu implica numai bani, desi sunt sume destul de mari de achitat luna de luna, mai ales la MAI si la servicii unde erau mai multe pensii mari fata de armata. Problema este ca se deschide cutia pandorei. Vor cere toti ceilalti fosti pensionari “speciali”, cu pensiile scazute dupa recalculare, revenirea la pensia din dec 2010: aviatori, diplomati, grefieri, functionari parlamentari etc etc. Daca se va realiza numai pentru structurile de forta, vor curge procese pe discriminare, iar pe aceasta motivare se castiga, mai ales la CEDO .

    Pe de alta parte, trebuie sa-i dam Cezarului ce este al Cezarului. Oprea (sa nu uitam si colaboratorii), cand a vazut varianta Seitan a legii pensiilor, a amenintat cu nesustinerea guvernului si a cerut includerea OMM in pensie, fiindca initial nu era si 25 (de ani) la numitorul formulei, fiindca initial numitorul era 30. Si pentru ca tot scadeau foarte multe pensii a mai cerut, apoi, 20 la numitorul formulei de calcul. Batalia politica a fost apriga pentru impunerea acestei formule de calcul. Sa ne gandim, o clipa, ce pensii am fi avut noi toti pe legea Seitan, care trebuia sa duca la scaderea tuturor pensiilor. Acesta a fost obiectivul legii.
    Nu simpatizez cu Oprea, dar as vrea sa se stie, macar putin, din “chinurile facerii” legii pensiilor pentru noi militarii, in conditiile in care se dorea reducerea bugetului de pensii

    RăspundețiȘtergere
  10. ......,, trebuie sa-i dam Cezarului ce este al Cezarului. Oprea (sa nu uitam si colaboratorii), cand a vazut varianta Seitan a legii pensiilor, a amenintat cu nesustinerea guvernului si a cerut includerea OMM in pensie, fiindca initial nu era si 25 (de ani....... OK! Multumesc ! Primesc premiul si recunostiinta vesnica a ..poporului!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Zicea (Don Arafat) ca ti-a facut cadou un camesoi!!!?? Cum dracului de ai mai scapat??

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim16:51

    POSTĂRI POPULARE
    CHIAR ASA DOMNULE DJUVARA - ???!!!!--------------------------------------------------------By Czar
    La inceput a fost o stire aruncata pe ecranul unei tembeliziuni ! Mi-am zis repede : nu s...

    Sabrina Bruna - Pula, Pula
    F . M . I . - A STABILIT !! FMI nu...

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim18:31

    LoremIpsum says:

    Relutu ai mare dreptate, sunt total de acord cu tine, nu se poate ca un colonel care a avut grija de miliarde de ofiteri, maistri, subofiteri care la randul lor au avut grija unii doar de vreun caietel sau de vreo fusta de prin birou, altii de o surubelnita dupa cum bine ai punctat, sa aiba pensia mai mica decat un maistru militar indiferent de conditii. De aceea vin cu niste propuneri care sa indrepte aceste lucruri, am vazut ca una dintre cele mai mici pensii de colonel este in jur de 800 RON si propun urmatoarele articole de lege:
    Pentru eliminarea …. (aici gasesti tu ceva sa scrii, daca se poate ceva eroic gen “legatura de sange”, “eroism”, “spada”, “demnitate”)…..

    Art.XX. se interzice ca pensia unui maistru militar sa fie mai mare de valoarea 800 RON indiferent de conditii, varsta, vechime, etc. daca in urma calculului pensiei rezulta o valoare care sa exceada plafonul de 800 RON suma sa fie confiscata si data colonelului
    sau
    Art. XY. Calculul pensiei unui colonel trebuie sa porneasca de la un minim care sa fie mai mare decat cea mai mare pensie din randul maistrilor militari indiferent de vechime, varsta, conditii de munca, etc. la care sa se adauge sporuri chiar daca acestea nu i se cuvin de drept.

    Dupa cum gandesti sunt convins ca poti sa dai solutii cu mult mai bune decat propunerile mele.
    Succes.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim17:50

      Mai, tu esti ala cu literele mari de pe "MH"?

      Ștergere
  14. Anonim22:36


    #23 Strambeanu
    15.11.2012 11:04

    Incredibil ce abureli baga Ponta in populatie. Deci, pensiile care prin recalculare au scazut, sunt pensii calculate eronat, si trebuie indreptate, sa se stie. Nu prin calculare mai atenta, ca la scoala, ci prin renuntare la recalculare si pastrarea sumelor conform vechii legi, asa, sa nu fie nimeni suparat. A mai ramas sa scrie bazaconiile astea intr-o OUG sau Lege, astept cu nerabdare.

    #24 re
    15.11.2012 13:30

    in mod normal pensiile militarilor trebuie taiate. n-au lucrat in viata lor, si au frecat coatele prin cancelarii si au iesit la 45 de ani cu salarii compensatorii. altii au 300 lei pensia

    #25 EXECUTIONER

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim22:43


    #24 re
    15.11.2012 13:30

    in mod normal pensiile militarilor trebuie taiate. n-au lucrat in viata lor, si au frecat coatele prin cancelarii si au iesit la 45 de ani cu salarii compensatorii. altii au 300 lei pensia

    #25 EXECUTIONER
    15.11.2012 17:37

    INVIT PE TOTI PENSIONARII CIVILI AI ROMANIEI,CA IN 9 DECEMBRIE SA NU VOTEZE USL!!!!! Pai nu le este rusine,de 4 ani pensiile civile sunt inghetate,iar excrocii astia rosii tot la militari se gandesc?! Pensionarilor,daca ii votati pe uselisti,inseamna ca sunteti fraieri cacalau!

    #26 Gelu
    15.11.2012 17:41

    Bre nenicule,ei au stat vitejeste prin carciumile patriei,au rezistat eroic la tariile inghitite,ba au si murit unii....propun sa fie si decorati!!"

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim00:57

    Bei, maimuca n-are muci pe chiept ci la koor, adica muci acios la gaoaza si kkcios la trompas! ALUPIGUS Sniperus!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim16:31

    Gourkha says:

    Sufera, sufera si iti spun de ce. Nu e intamplator! Am fost facuti pe “la spate” exact de “necombatanti”. Si atunci de ca sa le plang de mila? Toata lumea in grupe de munca, conform standardelor si normelor medicale, fara alte interpretari. Just, corect, echitabil. Cum sa ai pensia marita pentru riscuri inexistente? Eu am fost si cercetas si alpinist militar seprat. Majorare de 50% ca la casiere si muzicanti? Chiar asa am ajuns? Ei 6 luni la an vechime suplimentara 50% majorare punctaj la fiecare an efectiv lucrat, eu 12 vechime suplimentara tot 50% majorare punctaj la fiecare an efectiv lucrat. Adica eu am 12 luni pe hartie, ca la majorare tot ca la 6 luni la an. Ba ne mai si jignesc: HG-S 1019/2010 i-a bagat pe … magistrati la AC, adica pe Oprea si personalul din corpul de control al ministrului care are si … secretare, dci cu totul, tata! Care e riscul asupra vietii lor, nu e clar ca pe bune, ei trebuie incadrati la conditii normale? Bine ca si ei au luat teapa din cauza ca sunt tratati tot cu 50% ca si cum ar fi in CS.

    Iti repet, incadrarea in grupele de munca se realizeaza strict conform riscurilor asupra vietii si starii de sanatate, fara alte criterii. Importanta muncii este una, si riscul asupra vietii si starii de sanatate este altceva. Incadrarea in grupe se face dupa riscuri, nu dupa importanta muncii. Pentru cei din AC, fiecare misiune poate sa fie oricand ultima cu adevarat, deci exista risc real asupra vietii. Grupa asta AC isi da de fapt periodic si victimele numarat in … morti, schiloditi. Normele medicale stabilesc clar ca la cei din AC, speranta de viata scade cu 2 ani la fiecare 10 ani. Si atunci cum papucii mei sa nu ma revolt ca desi am alta grupa, am aceeasi majorare de punctaj ca toate pitipoancele, poponarii si secretarele? Eu cu ei am ceva, nu cu cei care sunt incadrati realist in aceste grupe.

    Oricum, am facut cum am zis. La ora asta, stapanirea stie tot ce trebuie sa stie despre grupele de munca, si cu AC si cu pitipoancele. Asteptam verdictul!

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim19:13

    A visitor from Berlin
    viewed "Blog ,, ARMYIA - International": APA SI ASPIRINA!!" 43 mins ago
    A visitor from Berlin
    viewed "Blog ,, ARMYIA - International": APA SI ASPIRINA!!" 43 mins ago
    Sigur ii FRAU MERKELL

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim12:01

    De la nea Chasu !Sursa :,,din varful pulii...aaaa catarii

    TERENTE
    17 noiembrie 2012 - 09:49
    “Pensiile militare au fost recalculate sau revizuite, conform prevederilor Legii nr. 119/2010 şi ale OUG nr. 1/2011, acte normative care, de altfel, au bulversat sistemul pensiilor militare, au creat mari nedreptăţi şi în loc să aducă economii la buget au crescut cheltuielile cu aproximativ 30 la sută”, a apreciat ministrul apărării naţionale, Corneliu Dob
    1 Cum au bulversat..blabla
    2 Ce nedreptati a creat
    3 grija bugetului o duceti voi n???
    IPOCRITILOR

    TPM
    17 noiembrie 2012 - 10:20
    FMI a zis realitatea..“După aplicarea noului sistem de calcul, majoritatea pensiilor speciale au crescut, cam peste 90% din acestea. Au fost însă şi cazuri în care unele pensii au scăzut, prin aplicarea aceluiaşi sistem. FMI a spus că revenirea la nivelul anterior pentru unele pensii ar însemna şi scăderea pensiilor pentru cei care au beneficiat de pe urma recalculării, şi care sunt mai mulţi. Recalcularea s-a făcut pe baza unor criterii stabilite prin lege şi este greu de reversat doar pentru unii, chiar dacă se înţeleg raţiunile electorale”, au declarat pentru Mediafax surse apropiate discuţiilor.

    Gerula
    17 noiembrie 2012 - 10:22
    Intrebati-l pe Neacsu – asta care scrie pe aici si aiurea : ce pensie avea cum a obtinut-o ,cat a pierdut si cat mai are !!

    Marin Neacsu
    17 noiembrie 2012 - 11:54
    TPM , iti e rusine sa semnezi cu numele propriu, am inteles, nu vrei sa stie cei care te cunosc, cat de infect poti sa fii. Dar sa te ascunzi si de propria masca si sa semnezi sub un alt id, al altuia, dupa ce ai semnat cu id-ul TPM este chiar culmea fatarniciei. Josnica creatura au scos pe lume parintii tai.

    Lasă un răspuns

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim12:06

    relutu says:

    Gourkha tu nu ai cea mai elementara cultura militara daca ma intrebi ce inteleg prin misiune de lupta pe timp de pace si ma indoiesc asupra faptului ca ai fi executat macar un singur serviciu de garda caci altfel ai fi stiut si tu, o stiu chiar si civilii, ca prima fraza a oricarui ofiter care pregateste o garda este sa defineasca serviciul de garda ca misiune de lupta in baza prevederilor codului penal ( nu mai stiu acum si articoul) si acesta este fundamentul juridic al tuturor celorlalte responsabilitati ce decurg si care a dus inclusiv la condamnarea celor de la Ciorogarla.
    Daca esti pilot si totusi ai o asemenea judecata superficiala si bascalioasa asupra tanchistului sau infanteristului din transportor, atunci si eu pot spune ca nici pilotului nu i se poate intampla nimic daca respecta normativele tehnice si nu se avanta ca prostul sa faca demonstratii de maiestrie deasupra satului natal ca sa cada mariile pe spate de admiratie.
    Sunt convins ca faci bulbuci la gura si umezeala la fund, la o subtraversare a Oltului in tanc sau transportorul infanteristului, si-ti versi matele din tine la o traversare a unei pante de 35 de grade in aceleasi mijloace de lupta.
    In celula ta nu este vara cald si iarna frig ca in tanc dupa cum ai si recunoscut, iar infanteristului, artileristului si tanchistului nu i se mentin la instructie si in remize cle 18-20 grade celsius ca nu cumva sa le scada starea de operativitate ca la piloti , ba dimpotriva li se cere sa fie operativi in cel mai inumane conditii meteo. Numai ca ei fac armata pe bune si nu refuza un tanc second hand. Deci din acest punct de vedere tanchistului sau infanteristului, genistului ar trebui sa i se acorde o grupa superioara si nu tie. Cel mult poti vorbi de o superioritate a tehnicii utilizate, de importanta activitatii dar pentru aceasta asa cum am mai subliniat voi ati fost incadrati la indici de salarizare si functii mult peste cei persiflati de tine, astfel ca daca un pilot primeste ca prima functie cel putin una de maior, cel de la tancuri sau artileristul primeste una de amarat de sublocotenent si pana ajunge pe una de maior face barba in armata. Aceiasi situatie si cu maistri, unul de la hangar sau pista, este din start incadrat pe cl.2 sau 1, pe cand cel de tancuri pe cea mai de jos,adica 4. Si….. mi se pare ca esti si lipsit de imaginatie cerand drepturi de miner ca sa vi se mareasca pensia, uite de exemplu un medic nu s-ar umili cerand grupe de munca , ci vorbeste de superioritatea muncii sale, de garzi, de lucrari stiintifice …. Si apropos de garzi, cati piloti condamnati ai vazut tu prin armata si , (daca esti de reacredinta vezi numai cazul Ciorogarla) cati
    comandanti de subunitati de paza si de garzi? De ultimii sunt pline si canalele de stiri TV iar de primii nu se poate da nici un singur caz.
    Si stii ceva, mai lasa-ne cu sporul ba de mansa, ba de profundor, ba de vodila care au dus la discrepantele cunoscute, iata chiar Radu spune cum statele de plata pentru ilegalele sporuri si prime care dublau veniturile voastre (si pentru care ati si cerut impreuna cu maistrii, schimbarea legii 164) se faceau la escadrila, nu la compartimentul financiar ca cel cu soldele si nu erau supuse nici macar impozitarii fara a mai vorbi de CAS sau CPS, cu alte cuvinte primeati pentru aceesi activitate doua plati, una cu ora zbor sau la maistri aterizari pe statul de la escadrila, si alta ca solda de la compartimentul financiar.
    Daca ai renunta la mentalitatea ca noi ceilalti suntem doar p—-e,asa cum ne-ati considerat permanent, ai vedea mai realist situatia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim12:49

      Mi-aduc aminte de un comandor de la Craiova sau Caracal care prin 2008 daca nu ma insel a cerut in instanta pensie ca a pilotilor civili (celebrii Geica, Iovan si altii). Mai mult, a trimis prin toate garnizoanele "aviatoriste" chemarea la lupta. Chestia este ca asta era/este specificul armei- de la lansarea rachetei verzi incepeau sa intre banii in buzunare. Nu zic ca e usor lucru sa stai pe-o "teava de foc" si sa faci fata tuturor solicitarilor zborului!
      Fiecare si-a ales arma/specialitatea. Acum, asta este!
      Unii mai pe val, altii sub mal!

      Ștergere
  21. Sunt convins ca faci bulbuci la gura si umezeala la fund, la o subtraversare a Oltului in tanc sau transportorul infanteristului, si-ti versi matele din tine la o traversare a unei pante de 35 de grade in aceleasi mijloace de lupta.
    ""In celula ta nu este vara cald si iarna frig ca in tanc dupa cum ai si recunoscut, iar infanteristului, artileristului si tanchistului nu i se mentin la instructie si in remize cle 18-20 grade celsius ca nu cumva sa le scada starea de operativitate ca la piloti , ba dimpotriva li se cere sa fie operativi in cel mai inumane conditii meteo. Numai ca ei fac armata pe bune si nu refuza un tanc second hand. Deci din acest punct de vedere tanchistului sau infanteristului, genistului ar trebui sa i se acorde o grupa supe""....asta chiar imi place!!!

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!