Google Website Translator Gadget

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

MAIMUTAAAAAA_____________________________________________________

                                                                       
                                                                                                       


ȘTIRI

Ministerul Sănătăţi, țepuit de 70 milioane de euro


La nivelul Ministerului Sănătăţii, Corpul de Control al premierului a constatat un prejudiciu de peste 68,7 milioane lei, reprezentând contribuţii neîncasate în trimestrul IV 2009-trimestrul III 2011, din cauza modului defectuos în care reprezentanţii ministerului şi-au îndeplinit obligaţiile. De asemenea, sumele încasate din taxa de claw-back nu au fost înregistrate în contabilitate.
Ministerul Sănătăţi, țepuit de 70 milioane de euroCorpul de Control precizează că fapta reprezentanţilor Ministerului Sănătăţii de a îndeplini în mod defectuos obligaţiile privind urmărirea încasării acestor contribuţii trimestriale, datorate de 23 de plătitori, selectaţi prin sondaj în raport cu sumele notificate, poate întruni elementele constitutive ale infracţiunii de abuz în serviciu contra intereselor publice în formă calificată, conform Codului Penal, potrivit Mediafax.
 Constatările au fost transmise inclusiv Direcţiei Naţionale Anticorupţie, Agenţiei Naţionale de Integritate şi Curţii de Conturi.
 Pentru contribuţiile trimestriale (taxa claw-back) aferente perioadei trimestrul IV 2009-trimestrul III 2011, ordinul comun al ministrului Sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate din 2010 a fost emis cu întârziere de aproximativ 8 luni faţă de termenul legal, având drept consecinţă necalcularea şi neîncasarea în termenul legal a contribuţiei datorate.
 Ordinul a fost emis şi cu încălcarea dispoziţiilor art. 3631 alin. (3) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, deoarece ministrul şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nu au prevăzut obligaţia depunerii de către plătitori a declaraţiilor aferente trimestrului IV 2009, deşi contribuţia trimestrială era datorată începând cu data intrării în vigoare a O.U.G. nr. 104/2009, respectiv începând cu trimestrul IV 2009.
 Sumele notificate de Casa Naţională de Asigurări de Sănătăte, prevăzute în centralizatoarele transmise către Ministerul Sănătăţii privind taxa claw-back, nu au fost înregistrate în contabilitatea ministerului, în contul debitori “461″ şi, prin urmare, nu se regăsesc nici în contul de execuţie a bugetului Ministerului Sănătăţii – venituri pentru perioada 2010-septembrie 2012, contrar dispoziţiilor legale.
 De la data intrării în vigoare a ordinului comun, respectiv din iunie 2010 până în noiembrie2010, Ministerul Sănătăţii nu a efectuat niciun demers către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, în vederea încasării veniturilor de la societăţile comerciale plătitoare ale contribuţiilor trimestriale. Abia în noiembrie 2010, Ministerul Sănătăţii a transmis CNAS situaţia încasărilor din taxa claw-back, în cuantum de 374.828,15 lei.
 În nota de control se mai arată că, în perioada 2009-2012, Direcţia Juridică şi Contencios din cadrul Ministerului Sănătăţii nu a pus în executare hotărâri ale instanţelor de judecată, cu titluri executorii, iar prin neaducerea la îndeplinire de bunăvoie de către instituţie a obligaţiilor stabilite prin aceste hotărâri judecătoreşti s-a produs un prejudiciu ministerului în cuantum de cel puţin 74,6.6 milioane lei, sumă ce reprezintă cheltuielile de executare silită, precum şi diferenţa dintre debitele actualizate şi debitele principale prevăzute în titlurile executorii.

Cum arată și cât costă Lykan Hypersport, cea mai scumpă mașină din lume

Cea mai scumpă maşină din lume vine dintr-o ţară arabă. Superautomobilul se numeşte Lykan Hypersport şi va fi lansat anul acesta la Salonul Auto din Qatar.
Bijuteria pe patru roţi este produsă în Liban. Ca valoare de piaţă, maşina va costa peste 2 milioane și jumătate de euro, depăşind Bugatti Veyron cu aproximativ un milion de euro.
În ciuda preţului piperat, performanţele vor fi mai slabe. Lykan este mai puţin rapid decât Bugatti Veyron. Dar excelează la capitolul dotări. Displayul de pe bord va fi holografic, iar farurile vor fi încrustate cu diamante.
Este conceptul ideal pentru magnaţii arabi iubitori de maşini scumpe. Dar chiar şi aceştia vor trebui să se grăbească dacă îşi doresc un model. LykanHypersport va fi produs în doar şapte exemplare anul acesta.

3 comentarii:

  1. Anonim14:21

    Ai muci pe piept. Sterge-te ! Si-ti pute si gura a canal colector de fecale !

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim03:26

    Thanks for your personal marvelous posting! I certainly enjoyed reading
    it, you may be a great author.I will be sure to bookmark your blog and will come back from now on. I want to encourage one to continue your
    great work, have a nice holiday weekend!

    Feel free to visit my website ... KhadijahQMiker

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim12:05

    Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and
    sources back to your webpage? My website is
    in the very same niche as yours and my visitors would genuinely benefit from some of the
    information you present here. Please let me know if this alright with
    you. Appreciate it!

    Also visit my web page; DamienDBertelson

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!