Google Website Translator Gadget

miercuri, 11 mai 2011

ISTORIA NEROMANTATA ____________________________ Autor: Stelian P.


3/=========PRIETENIA ROMANO-SOVIETICA============= Marea iubire (vesnica si ea) a inceput in august 1944 cind rusii au batut usor in poarta Romaniei. Loiali cum ii stim, romanii le-au infipt cutitul in spate (aaaaaa…au intors armele) fostilor aliati pe vecie si si-au deschis poarta fratilor lor de milenii, rusii. O data intrati, gurile rele spun ca rusii au violat putin prin Romania. Surse sigure din jurul d-lui dr., drd., Vadim spun ca au violat, dar numai unguroaice, romancele fiind tratate cu deosebit respect. Chiar numele rusesc al marelui patriot roman e o dovada in acest sens. Romanii au descoperit brusc ca ei sunt comunisti inca din frageda pruncie asa ca partidul secerei si ciocanului a crescut de la vreo 800 de derbedei la peste 4.000.000 de oameni de bine. Tradatorii de neam si tara, care s-au ascuns de munca prin scoli, au fost trimisi in lagare de odihna unde multi au murit de lene si de traiul prea bun. Incepe o glorioasa epoca in istoria poporului roman, din aur pur, in care lozinca “Noi muncim, noi nu gindim !” strabate ca un fir rosu fiinta romanului. Consecinta acestei lozinci este aceea ca o serie de oameni, care aveau o mobilitate deosebita a limbii, sunt luati direct de la coada vacii si trimisi in interes de partid, tot direct, la facultati. Ce rost mai avea sa faca liceul daca tara avea mare nevoie de ei ? Nici cei 7 ani de acasa nu au mai avut timp sa-i termine si asta se vede si azi. Asa ne-am procopsit cu o lista lunga de poeti si oameni de CURte ca Paunescu sau Vadim dar lista e mult mai lunga. In 1989, impresionati de muschii mai aratosi ai americanilor, dar cu ajutorul rusilor, romanii si-au impuscat singerosul dictator pe care l-au pupat din greu in zonele intime pina atunci si le-au spus si rusilor ca iubirea vesnica s-a terminat. Romanii freamata acum dupa o noua iubire (vesnica, evident) dar vesnicia depinde de cit de tari sunt altii, ca noi putem fi loiali fata de oricine.

28 de comentarii:

  1. Buna dimineata! O zi buna tuturor si fierbinte la ..comentarii!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre loialitatea politicienilor ramani[indiferent de epoca]se pot spune multe adica nu exista,nu poporul roman a tradat ci politicienii vremii ,in functie de interesele de moment.Asa l-au condamnat pe marele om si strateg militar Ion Antonescu,aruncandu-i in spate faptele altor nemernici ,care acuma se bucura de onoruri si despagubiri.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  3. Priviti si voi pe imaginile de arhiva cu cat alai a fost primita Armata Rosie, pe 28 august 1944, de populatia Bucurestilor.
    Tot asa a fost primita si armata germana in 1916, ca pe o armata eliberatoare.
    Sa nu mai vorbim de primirea armatei lui Horty, in 1940, in orasele din Transilvania.
    O populatie de curiosi care, daca ar putea, s-ar duce sa sa holbeze ochii si la propria inmormantare.
    Nu mai aruncati vina pe conducatori.
    Populatia tarii inca nu are constiinta unui popor ca sa nu mai amintim de constiinta nationala.

    RăspundețiȘtergere
  4. @plano10 .Cuvinte mari graiesti si-ti cam permiti sa te joci cu ele ,vezi sa nu te arzi ,cum adica nu avem constiinta unui popor,cand noi de 2000 de ani am cladit si zidit cu truda si cu sange?Cine-ti permite sa ponegresti acest popor mandru???Sau tu vezi poporul alcatuit doar din politihotii actuali si din yalhari si tzigani?REFORMULEA-ZA te rog.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  5. ***yalhari >>>talhari,am scris sub imperiul emotiilor provocate de indignare.Eu mi-am pus viata chezasie in slujba aprarii patriei si a neamului ,am fost un erou in viata si nu permit o asemenea blasfemie la adresa neamului meu.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  6. @tigrii
    Tu nu prea intelegi care e diferenta intre trei notiuni: populatie, popor si natiune.
    In cele spuse de mine mai sus, tu vezi un comportament loial al traitorilor pe aceste meleaguri fata de propriul popor, ca sa nu mai vorbim fata de tanara natiune romana? Ei accepta de stapan pe oricine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim13:55

    Stelian P.
    Nu poate nimeni sa acuze un popor pentru faptele sale, categoric ca prima vina apartine conducatorilor sai.
    Nu trebuie totusi sa uitam un lucru cunoscut:
    -fiecare popor are niste trasaturi elementare care il deosebesc de alte popoare(nemtii sunt punctuali, japonezii sunt obsedati de munca, suedezii sunt obsedati de cinste, rusii trebuie condusi cu cnutul etc.)
    Care sunt trasaturile noastre ? Daca ni le descoperim si ni le recunoastem putem sa le modelam ?
    Rindurile mele sunt rodul unor amaraciuni constatate cind am vazut in alte tari cum politistii (si nu numai ei) deveneau brusc extrem de vigilenti cind vedeau ROMANIA pe pasaport.
    De ce ?, m-am intrebat.
    De ce nemtii nu sunt vazuti ca niste criminali in masa dupa ce au facut in al II-lea razboi mondial ?
    De ce japonezii nu sunt blamati pentru modul barbar cum au dus ultimul razboi, pentru experimentele medicale facute pe prizonieri, pentru crimele din lagarele de prizonieri ?
    Rindurile mele se vor doar un punct de incepere a unor discutii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sefule ,te stimez ,practic iti sunt oaspete dar am impresia ca ai trecut pe un teren minat, de ce ?Pai:1.populatie=numarul locuitorilor dintr-o anumita arie geografica;2.POPOR=grup de oamenicu anumite trasaturi comune de limba,datini ,etc..care tariesc pe un areal geograficcomun.;3.natiune=comunitatestabilitade oameni istoriceste constituita ca stataparuta pe baza unitatii de limba,teritoriu ,viata economica,sociala,politica.Natiunea se bazeazape ideea de stat si cetatean...Nu stiu ce inteleg altii din spusele dvs .dar eu nu sunt de acord.Apropos[4 ani am fost profesor si aceste notiunio le-am predat elevilor de liceu]bineintales dupa iesirea la pensie ca pilot militar ,asa ca va rog sa nu ma jigniti gratuit.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim15:05

    @plano10
    Etete....ca tu te vei fi scoborat cu harzobu'din cer,desigur suntem niste nemernici dar promitem ca ne facem baieti de treaba dupa ce vine USL la putere si prinzi si tu un loc de deputat macar.
    Pana atunci iti multumim pentru critici martianule si uite acusica ma duc sa-mi fac harakiri.Nu-mi permit sa-mi bag cutitoiu in burta ca prea ar fi pe romaneste si mi-e asa de rusineeee.....
    @stelian P
    Mi-e mi se pare ca-l bati de departe pe cezarica la stilul spumos in care scrii
    Io ti-am mai zis ca esti dat dreaq(in sensul bun)
    @cezar
    Vezi ca ti-ai bagat pe dreaq in casa, aaa, in blog
    Declaram competitia deschisa
    sunteti tari ambii,amandoi
    MULT SUCCES!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim15:39

    Ia vedeti care dintre cei 4 sunt Cezar, Stelica, Akord si T2?
    http://www.youtube.com/watch?v=8XcLzMVkHWE&feature=player_embedded

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim15:42

    TOP GUN

    Domnilor,nu e cazul sa va jigniti
    gratuit,banuiesc ca nu se da nimic gratis,asa ca...pastrati-va calmul si mai ales fiti delicati cu uzul ratiunii si cu neuronii,saracii de ei de ce sa le periclitam integritatea,haideti fiti ingeniosi si mai ales inventivi.
    Nu aruncati manusa nu scoateti sabia!!!!!
    Asadar,draga domnule Stelian P.dvs.sa spunem aveti dreptate 90%,10%am si eu o teorie,sper sa nu ma desfiintati,eu sunt cu pixul si agenda,daca deschideti un seminar on line,eu sunt prezent,asadar....Romanii ,acest popor minunat ,cu oamenii lui deosebiti,speciali,inventivi ,ingeniosi si plini de umor .De ce suntem noi oaia neagra???
    De ce suntem prost vazuti prin strainataturi,de ce vamesul trebuie sa fie vigilent,atunci cand remarca ca esti roman???????
    De ce mi-era rusine prin Europa sa vorbesc romaneste????
    De ce mi-a atras atentia ruda mea sa nu mai vorbesc in romaneste?????
    M-am intristat,cand mi-a spus ca la ei sunt prost vazuti romanii,deoarece cele mai multe furturi,nenorociri,violuri,spargeri,etc.erau infaptuite de romani,poate tigani,dar asta nu are prea mare importanta.Nu stiu daca noi suntem chiar ingerasi si tiganii fac relele in locul nostru,cert e ca eu am cunoscut tigani jos palaria si curati si vrednici si de calitate.Pana ce noi ca natie, nu vom constientiza ca trebuie sa ne schimbam,sa dam dovada de educatie civica,respect,adica de cei 7 ani de acasa,putem sa fim noi poleiti cu aur,tot nemtii sau japonezii,sau suedezii etc..chiar si rusii vor fi bine vazuti cand vor arata pasaportul......
    Noi suntem isterici si cu cele sfinte,am vazut la tv.cum se imbulzeau enoriasii la sfintirea unei biserici din Bucuresti,am ramas ....fara cuvinte........!!!!!
    Multumesc gazdei,sunt si eu jumatate oltean,unul din parinti fiind chiar de la Strehaia....
    O ZI EXCELENTA TUTUROR!!!! FARA PATIMA SI FARA MANIE,CU DRAGOSTE,DELICATETE SI APLECATI SPRE NECAZURILE APROAPELUI!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. @TOP GUN- un comentariu excelent!felicitari.Te mai asteptam. O seara super! Aeroportul e deschis toate balizele aprinse.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Akord-....,,este unul mai bun decat mine? Cu atat mai bine Tarii si lui cu atat mai bine"!!
    ps. grija cu Sandocan de pe inf. mon. trebuie musai sa-l aducem pe aici,MH. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Anonim(inca mai esi ano..) Buuun!Chiar imi place. puteai s-o bagi la- credinta sau reiligie-

    RăspundețiȘtergere
  15. Dragu meu pretin Cezar la ora asta nu-i seara... Da cum facusi ca iar le incurcasi...postarile?

    RăspundețiȘtergere
  16. IOANE-nu cumva ,tu erai mare la SCULArie !!??

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim18:23

    @TOP GUN
    buna seara
    Nu-mi vine sa cred ca sunteti aceeasi persoana care posteaza si pe info..m.
    Diferenta ca de la cer la pamant!
    Va salut!

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim18:31

    @cezar
    am zis eu ca e mai bun.OK.Dar nu eu hotarasc,a fost doar o parere de a mea .Mai bine sa nu vina pe aici si sa vada ce-am postat ca si-o "ia in cap" si uite asa ne trezim peste noapte cu
    DOGARU 2.
    sa vezi ce-mi face pentru comparatia asta de-a dreptul jignitoare(am bagat si eu niste "strambe")

    RăspundețiȘtergere
  19. @akord -Sigur nu ti-ai tratat maseaua cu ceva cantitati de tarie?!!dac ai uitat vezi mai sus ca nu-i departe.Daca cu vorbele lui Alecsandri ,nu am fost clar ,pentru tine ,o mai zic din nou.
    Nu-i nicio problema daca Stelica ii mai bun. Eu l-am apreciat tot timpul si am fost incantat ca a ales sa posteze aici. sper sa o mai faca.Mai astept si pe altii si de ce nu pe tine-ziceai ca ai fost premiant la litere- hai sa te vedem!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim07:32

    Stelian P.
    @CEZAR
    Buna dimineata tuturor. Ma uit prin sertar si ma gindesc ca dupa aceasta postare sa iau o pauza. Nu vreau sa provoc plictiseala si astept reactia cititorilor.

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim07:36

    Stelian P.

    Romanii si „valorile” lor….. Numai un popor profund atasat ideilor de lege si dreptate putea sa dea omenirii HAIDUCII. Din pacate romanii nu sunt singurii dar se pare ca detin un loc fruntas in lista. Codul penal al oricarei societati ii considera tilhari.
    Romanii ii considera eroii si marturie stau miile de cintece, poezii, ode, balade, filme, etc., etc., de preaslavire a lor.
    - „Bine le face baaaa, ca bogatii ie toti hoti !”, suna academic motivul admiratiei lor fata de tihari, motiv care contine germenii egalitatii in saracie, nerecunoscut insa de nici un roman adevarat.
    Un exemplu de haiduc mult iubit de romani (dar mai ales de romance), este Stefan Vasali (cunoscut asa de catre nemernicii de jandarmi), sau Terente, cum este el cunoscut de catre poporul iubitor.
    Si-a inceput faptele eroice prin 1916 cu o serie de jafuri care l-au facut in scurt timp posesorul unei averi de invidiat. Romanii nu sunt invidiosi de felul lor, dar autoritatile da, asa ca bietul om a devenit in scurt timp o tinta prioritara.
    Violurile dese i-au adus insa un mare si meritat renume legat de marimea organului pe care il purta in pantaloni.
    Invidia deci i-a facut pe jandarmi sa-l doteze cu mai multe gauri in plus (de calibru mare) in anul de gratie 1927.
    Admiratia romanilor a facut ca organul sau mult iubit sa fie si astazi, in formol, la loc de cinste in muzeul IML, unde multi, prea multi romani,( care gindesc cu acelasi organ), merg spre inchinare.
    Povestea cu haiducii e lunga si din pacate nu incepe si nici nu se termina cu Terente. Trebuie mentionat ca zona cea mai ingaduitoare cu ei este Oltenia dar nici celelalte regiuni nu stau prea prost cu concurenta. Respectul romanilor fata de tilhari e netarmurit si el, iar astazi are o motivatie mai sovietizata:
    -„Mai bine sarac si cinstit !” cu toate ca nici un roman nu vrea sa fie asa.(cu mici exceptii)

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonim10:02

    TOP GUN
    Felicitari stimate domn Stelian P.ptr.articolele despre controversata noastra istorie.
    Sunteti foarte bine documentat,mie personal nu mi-a placut istoria niciodata,prea multi ani de retinut,prea multe evenimente.Va straluceste diamantul de la departare.... Ma bucur ca mai sunt romani, care nu au luat drumul strainatatii sper, ca nu aveti de gand s-o intindeti din Romanica????? Ma ofer voluntar ,cand iesiti pe strada ,sa pasiti pe covorul rosu,presarat cu petale de trandafir,sau frangipani,asa ca ptr.o vedeta adevarata!!!!!
    O ZI EXCELENTA STIMATE STELIAN P.!!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Anonim10:16

    Stimate Akord75,
    Fiti pe pace,nu sunt mai bun decat nimeni,nu vreau sa eclipsez pe nimeni,v-ati dat seama ca decanul de varsta si morala este STIMATUL STELIAN P.
    In definitiv aici nu vine nimeni la defilare cu muschii creierasului ,ma rog sau in lesa.....
    Nu sunt Dogaru 2,nici nu vreau,nici nu pot,dar am zis ca daca reprezinta interesele si e bine intentionat,mi-am zis ca e ok,acum nimic nu e batut in cuie.....
    Asa sunt eu mai fraierut, acord un credit de inceput,ca,convingerea vine mai tarziu si pe parcurs,asta-i teapa pe care mi-o iau eu.....
    Ce sa-i faci asta-s eu,mai pacifist,mai temperamental,mai hazliu,cu un umor mai deplasat.....
    Ma dedublez din lumea asta care nu-mi place,incerc sa nu ma smintesc,sa pastrez dreapta judecata,sunt normal dar ma tratez.....
    O ZI EXCELENTA STIMATE AKORD75

    RăspundețiȘtergere
  24. Anonim10:19

    TOP GUN

    ARTICOLASUL DE MAI SUS.E MARCA TOP GUN<DIN VITEZA,MAI DAU SI RATEURI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim10:29

    TOP GUN
    Tigrii2,va rog frumos din inimioara mea,mica,mica,sa ne mai delectati cu intalnirile dvs de gradul 3 ,din padurea BACIU,povestiti atat de frumos si eu sunt ahtiat dupa paranormal,extrasenzorial,senzational!!!!!!
    P.S. Multumesc gazdei ptr.invitatie,eu nu am fost niciodata la Mehedinti,parintele ramas, originar de la Strehaia,nu vrea sa mergem ca-i trezeste amintiri triste,locuri,vremuri ,oameni ,totul la trecut....Ii ascult cu placere, pe Petrica Matu Stoian,(cu coace doamne prunele),pe Niculina Stoian,etc
    O ZI EXCELENTA TUTUROR FORUMISTILOR SI EVIDENT GAZDEI!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. @Tigrii
    Chiar din definitiile pe care le-ai dat rezulta ca e o mare diferenta intre populatie, popor si natiune.
    Populatia traieste intr-o arie geografica dar poate sa apartina mai multor popoare, popoarele sunt comunitati care vorbesc aceeasi limba, au aceleasi obiceiuri, dar n-au stat propriu.In schimb natiunile au propriul stat si, in calitate de cetateni ai statului, se ocarmuiesc dupa propriile legi.
    Populatia sau poporul unui stat care accepta fara sa se opuna dominatiei straine, ii primeste cu flori, ca pe eliberatori, in loc de gloante, pe ocupanti, nu este inca suficient de consolidata ca natiune.
    Romanii s-au constituit ca natiune abia la sfarsitul secolului al XIX-lea. Pana atunci au fost un popor sub dominatia straina.

    Sunt atatea popoare, unele mai numeroase ca romanii, cum sunt kurzii, care inca nu sunt constituite ca natiune pt ca n-au stat propriu. Popoarele care nu sunt in stare sa-si pastreze propriul stat vor sfarsi prin a fi inghitite de alte natiuni care stiu sa-si cultive sentimentul apartenentei la o natiune.

    RăspundețiȘtergere
  27. Uraaa! s-a aprins becul.Se pare ca varcolacii lui Goagal au halit ultimele postari
    Salutare la toata lumea! Sincer e ca mi-ati dus dorul?

    RăspundețiȘtergere
  28. @Cezar
    Postarile halite de Blogger le poti reposta tu din inbox-mail

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!