Google Website Translator Gadget

miercuri, 29 martie 2023

https://cezar-armya.blogspot.com/2022/08/colegiul-militar-breaza-by-c-zar-bac.html

66 de comentarii:

  1. https://www.facebook.com/photo/?fbid=587796613394051&set=a.459603359546711&__cft__[0]=AZU37ueMlfpzurWBnE9HuS7hKpls8fJWdLU4OR20hO6QzA9bxKJFuyeTUMkDS1cN8eNSw15AbxaqBcAeeSPeHNQ49eIZsEWJPrIgDkdkVcFjUkc7wiVVPvhse-j5aYQDFXRpgHoSL8GqDN-CASqyNT1ktZonM2sTJb7IfHwwYMcoyaQl4C3iZWPtaUHMpmcFdrQjudMRmEYEVfK9l1W3fmjH&__tn__=EH-y-R

    RăspundețiȘtergere
  2. Cezar29 martie 2023 la 13:34
    Este doliu ..local
    Fritz..a bagat drapelul in berna
    Ne pleaca valorile
    Clanul lui..a adus la valuta forte in Timisoara..mai mult decît C.J..in 30 de ani
    Pacat...sa.i fie drumul lin pina in Rai🥲🥲

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Craa, craa, crasă! Am înțeles că era văr de-al doilea cu Viurelul nostru. Condoleanțe Viurele!

      Ștergere
    2. 😂🤣😂🤣😂🤣
      Neam de oameni devaluare...lua ferul dr pe drum si aur îl facea...

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Reddoage, mai dă -te-n pulili noastre maidanezule! Tu ori ești idiot, ori prostălău.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bulibasa era un adevarat spitit pentru famelia sa..educa copchii in cel mai pur simt antreprenorial
    In gara nord cu copii linga el
    Sare unul la caleaferata ...au mo cita feer..oameni ne facuram
    Bulibasa ...
    Stati narojilor sa vina si ...TRINUL....

    RăspundețiȘtergere
  10. minona17:34

    In ''caricatura '' de proiect aprobat azi in Senat se vorbeaza de ,"salariul'' la militari care nu prea se gaseste in vreo lege sau stipulatiune ,d-aia il si folosesc politihotii,ca sa ne induca in eroare si sa ne terorizeze in continuare,asa au facut si cu pensiile speciale -denumire care nu apare in nicio lege ,cel putin nu in ''legea pensiilor militare''.
    Este vorba despre SOLDA dar nici aia incadrata,macar, in sintagma VENITURI BRUTE IMPOZABILE,ci ,doar anumite elemente si anumite procente!
    Isi bat joc in continuare si mint de ingheata apa din miezul Pamantului,ca,de, au de cine!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim18:12

      Bă Viurele, bă Ciucardele, ne mai dă ceva ?

      Ștergere
    2. Da, lu Kișu, ca supliment de viteză îi dau ăștia o sulă -n kur să nu-i cadă bernevecii, iar că desert o mooie cu frișcă, adunată de pe coaie cu o tiriplicșcă.

      Ștergere
  11. Dr. Ciomu prima parte17:42

    Băă, îmi cer scuze onoratei asistențe din foaierul Hacademiei Românești, care a declarat Armuya Blog Interstelar, ca capitală a culturii iuropene pe 2023, că nu v-am răspuns ieri. A fost cam multă palincă pe care-am luat-o ieri la bord și nu mă simțeam în stare să vă dau un răspuns coirent. Eu nu sunt ca Viurel al nost, care după ce bea un carcalete de lampant cu Diana, începe să umble pe net împroșcând măscări până cade bat prin vreun șanț . Am greșit, cer să fiu pedepsit prin decalotarea kariciului, doritorii pot sta la coadă. Cine-i primul? În fine, acum mă dreg, tot din palinca de ieri, vorba aia că ”cui pe cui se scoate”...Nu am postat la topicul anterior, că comentariile se apropiau de 200, iar după aia nici dracu nu le mai citea.
    1) Să-i răspund lui Țiuzăr de ce vecinul lui majur are pensie mai mare ca a lui:
    - Țiuzăre, Legea 119 a fost o porcărie, deoarece prevedea ca în calcul să fie luate Toate Veniturile din carieră, sporuri, prime și alte căcaturi, deci și veniturile NEPERMANENTE, o prostie cât casa. De aici a început degringolada cu Ștate de Plată, Arhive Militare, OZU-uri și alte prostii care, așa cum spuneam în topicul anterior, au fost mânărite și scoase din burtă. Un singur egzempul îl constituie Registrul de Premiere/prime, un caiet A4 cu coperți cartonate verzi și care SE DISTRUGEA LA 5 ANI. Când s-a dat Legea 119, toată pulimea din armată a intrat în fibrilație. De unde să vă scoată veniturile toate? Păi din burta și din scărpinatul în cur al MAC-ului /SGV-istului/Civilului care de pe niște ștate de plată, dacă mai existau, dar în care nu se mai putea distinge cifra 3 de 8, au băgat fel de fel de aberații. Țiuzăre, majurul tău a fost OȚ, la fel ca majoritatea dintre ei, a umblat, ” nu ca tine, ”a dat și pentru nașul” și si-a fabricat veniturile. De aia acum dacă s-ar mai face pe bune o recalculare pe venituri, unii ar trebui să înfunde pușcăria, iar alții să dea banii înapoi. Nu tilicarii care ”au mânărit”, ci ăia de-au dat legea aia de rahat.
    2) Pentru amicul nostru și prietenul meu (fiind de aceeași armă) IFRIM:
    - Bă baiatule, ție nu ți-au găsit 7 ani, mie nu mi-au găsit 10!!! Interesant, dacă pot să spun așa, este faptul că nevastă-mea, cum sunt femeile, mi-a păstrat ”fluturașii” de salariu pentru vreo 7 ani. Atunci când am fost ars la pungă, pe OUG1/2010 și L119, am likit față-verso, pe vreo 5 foi, fluturașii cu salariul și le-am trimis CPS. Răspunsul a venit după 4 ani, când era deja în vigoare L223, fără a face referire strict la petiția mea. Ce-i drept, mi-au dat din urmă vreo 23.000 lei reținuți aiurea. Pe lângă fluturași, am anexat și copii după memoriul personal și fișa cu locurile de muncă, dar degeaba, Casa de Pensii, mi-a dat muie. PS. Nu cei de la CMJ-uri sunt vinovați de kestia asta, deoarece ei doar centralizau ceea ce primeau, ci cei care ți-au transmis datele (Arhiva, fostele tale unități dacă mai există).

    RăspundețiȘtergere
  12. Dr. Ciomu partea 217:44

    3) Acum o kestie de ekitate și morală, facem o comparația între Țiuzăr și Kișu:
    -Țiuzăr a terminat infanterist, cu gradul de locotenent, soldă de grad care pe vremea lui Ceaușescu era 890 lei, deci 89 acum, aproximăm la 1000. Kișu a terminat cam tot pe vremea aia deci tot 1000 lei. Țiuzăr a fost numit din școală cu gradul de Lt, comandant de pluton, cu o funcție maximă de Lt. major care era cam 2500 lei în banii actuali. Deci Țiuzăr lua în palmă 1000 + 2500 = 3500 lei (e mult, dar exemplul este dat doar pentru comparație). Kișu a terminat cu același grad de locotenent, dar, conform standardelor vremii/funcției, nu a fost încadrat pe funcție de Lt. major, ci pe funcție de maior care în loc să fie ca lui Țiuzăr de 2500, era de 3000. Deci, cu același grad, dar pe funcții diferite, Kișă lua 1000 gradul + 3000 funcția = 4000 lei . Nu mai vorbesc că Țiuzăr în aplicații sau la popota unității plătea masa, Norma 10, aia de căcat cu un polonic de orez + un guvide prăjit, pe când Kișu băga în el ȘI PE GRATIS 5000 de calorii + ciukalată moca. Să continuăm cu comparațiile: Dacă pe Țiuzăr îl trimiteau ăștia la munci agricole la cules de baracartoafe, sau la Casa Poporului, pe Viurel niciodată, că el era ”bELITA”. (Pe mine m-au trimis ăia, cu grad de locotenent timp de 6 luni, ca director tehnic la Rogojelu, iar fiu-meu avea 2 luni). Să analizăm mai bine cazul lui Viurel: să presupunem că a fost pilot 20 ani și în toți anii ăștia a zburat 400 de ore (care pot fi verificate, mai mult n-a zburat din cauza lipsei petrolului), împărțind la 400 la 20, rezultă 20 de ore pe an. Deci maxim o oră jumate pe lună și asta doar pentru antrenament. Kișule, ce prime și sporuri vrei să ți se bage personal, doar pentru tine în pensie? V-am spus ieri că am 2 buni prieteni foști piloți pe MIG 21 Lancer, iar unul, fost pilot de încercare, pe MIG 21 Lancer și este ca fratele meu. Respect aviația și pe piloții ei, dar nu pot fi de acord cu fel de fel de
    Deci dacă vreți o analiză pe bune a gradului, funcției și grupelor, asta se poate face doar în baza Memoriului Personal pe care-l găsi și accesa la CMJ/CMS-uri. Doar veniturile astea ar trebui să intre la recalcularea pensiilor, nu cele băgate din burtă.
    Hai că mai vorbim...Mai am niște palinkă cu care trebuie să mă dreg după ziua de ieri...Apropos, ieri am stat cu voi la taclale și cu vecinu, fost șfer, CAP-stu cu 20 ani vechime și 2.700 pensie, un escroc, dar nu mi-am amintit că tocmai ieri, pe 28, îmi expira ITP-ul la Lancerul Evolution. Așa că azi l-am făct.
    Vă rog încă odată să mă scuzați pentru întârzierea răspunsului, iar cei care doresc să mă pedepsească prin decalotarea kriciului, să facă coadă.
    Multe salutări domnului coilinel Mojiu, Militar și bărbat adevărat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dactăr Cuin18:21

      Să mai zâcă cineva că palinca nu-i bună ! Hie ea și în iesces !

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  13. Iar au început anonimele maidaneze neterminate sa scrie cearceafuri de bălării. 😁

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să -ți dăm morcovul 🥕 să-l rozi Șarlă

      Ștergere
    2. Anonim18:23

      Să ne 💩pe botul tău bă caraulea !

      Ștergere
  14. La Rambo și Cezar nu e nicio surpriza că sunt zâne.
    Celelalte anonime maidaneze neterminate de pe aici sunt cotarle.

    Ce creatură mitologică ești în funcție de zodie?


    Taur: Driade

    Driadele sunt nimfe ale copacilor în mitologia greacă. Sunt asemănătoare cu zânele și reprezintă divinitatea pădurilor, spirite care sunt veșnic legate de arbori. Taurii emană această putere și își păzesc de fiecare dată casa cu o loialitate demnă de invidie.

    Gemeni: Zână

    Gemenii sociabili și eterici percep lumea prin ochii unei zâne. Cred în lucruri misterioase, vor să afle cât mai multă informație și sunt plini de magie. Gemenii pot fi întruchipați de zânele jucăușe și mistice. Adaugă un strop de magie oriunde se duc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bă, tu ești ca râia. Nu cumva Robort Horvath te numești, kariciul să ni - l mozolești?

      Ștergere
  15. Ifrime, colegule, l-am dus chiar pe propriile lui roate😂. Cel de la ITP e amic cu mine, șef de service, are mașini de colecție, fost lt.col. de jandarmi , dar mi-a spus că la o roată am ceva joc la capătul de bară. O să -i schimb capătul de bară, de fapt le voi schimba pe amândouă, voi reface geometria roților și totul va fi în regulă. Cu problemele asta nu te joci. Dar dacă ești interesat, află că la poluare, am scos 50% din normă. De vreo 5 ani, atunci când schimb uleiul de motor, bag un tratament Metabond, foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim19:14

    Incredibil ! Senzațional ! E adevărat, bue Viurele Kele, că urmează să-ț dea un stabilizator de berneveci și restanțe destul de consistente, adunate cu tiriplișca ?
    Cum dreq reoșești bre bade, numa tu, numa tu...

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim19:32

    Dacă ai in vedere ce pret are un elicopter militar poti sa-ti dai seama de răspunderea lui Kis si de ce era o persoană protejată.La tine daca avea pana ATS sau TAB trageai pe dreapta pe cand cei cu elicopterul trăgeau la 3 metri in pământ.Zilele trecute vorbeam cu unul care presta pe elicopter si mi-a spus că a făcut tot ce a putut să numai fie navigat.Motive.Scule proaste si lipsa piese.Parca e boala veche.Inteleg ca Kis iti este antipatic dar gaseste alte lucruri sa-ti versi năduful.
    În altă ordine de idei nu inteleg de ce va băgați la masini scumpe.A trecut vremea când autoturismul era aspirator de femei.Obiceiul de a ieși în evidență cu lucruri scumpe este obicei țigănesc.Priviti cum țiganii isi fac palate dar in final stau afara in cort si WC-ul in fundul curții.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amice, în luptă un elicopter nu contează, la fel cum nu contează nici un TAB, MLI, sau fregată. Contează valoarea de întrebuințare a acestor mijloace de luptă, eficiența lor și atât. Dacă ai fi lucrat la ”Operații”, ai fi știut că ”la război”, fiecare armată își asumă pierderi, atât umane cât și materiale. Problema este de a avea capacitatea (nu capabilitatea cum spun fel de fel de idioți astăzi) de a susține ritmul de luptă. Este ceea ce se întâmplă azi în Ukraina, când rusnacii îi toakă mărunt pe ukraneni, ăștia din urmă fiind ”în pană” de tehnică și resurse. Și nu sunt singurii...NATO și-a dat seama că nu poate susține la momentul actual un război de uzură convențional, de aia s-au apucat să-și producă iar muniții...Cât despre Kiș, nu mie-e deloc antipatic deloc, ba chiar mi-e simpatic fiind mascota blogului. PS. Dacă Kiș ar avea mai mult bun simț și mai multă considerație față de camarazii din alte arme, totul ar fi în regulă(OK), dar atât timp cât o mai face și pe-a fata mare și fudulă și curul ros de sulă, asta nu pot să accept.

      Ștergere
    2. 20.000 euro..îi madona scumpa???

      Ștergere
    3. Anonim20:44

      Te anunt ca am lucrat intr-o secție operații.Poate nu stii ca intr-o secție operații cei ce munceau erau capitanii iar coloneii nu prea.Un locotenent-colonel se ocupa cu alarmele.Un colonel se ocupa de obiective de importanta deosebita iar altul de transporturi speciale.Trei capitani amărâti intocmeau aplicații cu D.Mc.Acesti căpitani nu erau scutiți sa meargă la verificarea prin alarmate a UM.

      Ștergere
  18. SCRIE LA TEMBELIZIUNEA GUIT GHITA TV
    ARTICOLUL VOTAT AZI CARE TAIE CU PINA LA 80% DIN PENSII
    DESPRE CE.I VORBA...??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Am vazut.o pe Lenus in France
      JOANA D'ARC..in curul gol🤣😂

      Ștergere
  19. Dr. Ciomu20:03

    Buey Țiuzăre, dă-mi linkul ăla de Realitate, sau cum PLM ea îi spune, să le scriu!

    RăspundețiȘtergere
  20. Doctore..România Tv...

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim20:36

    Numa la Apocalipsa TV se taie 80%, ca să vadă poporeanul ce bengoș e șparlamentarii Ro cu jealoanele mUE ! În realitate, cică ne mai dă, erga omnes- in corpore mues !
    Ura șăfii care ne repară rk ! Slava nea Vasile Reparatoru și Simpozioanele Filozofale !

    RăspundețiȘtergere
  22. Camaraz, daț năvală la bănci și scoteți-vă banii ! Eo mi-am dășființat depozitele (în lei pe loc și pentru oiro cu cerere, în câteva zile). Am să-i țin la saltea (am saltea de la Icheea, cu husă cu felmoar).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot muine fac cerere la Cepeseu să-m vireze penzia cheș, ad labam, prin poșitaș !

      Ștergere
    2. Adică, dupe ce îm scot mangoțîî, imi încui toate conturilii și comunic la Cepesea că sunt liber de contrac cu Coasa Nostra din bănci !
      Viv la Revolusion !
      Egalite, Fraternite, Liberte !
      Asta la Vista Beibii !

      Ștergere
  23. Dr. Ciomu20:54

    Bă rapenilor, mai puțin don coilinel Mojiu care acum testează operațional și face slalom printre jaloane cu noul SUV, bă, Mojiu Alicu/Kaliku a avut dreptate cu sporurile astea, de neon, de calculator etc. Toate căcaturile astea trebuiau introduse în solda de funcție, ca cerință obligatorie. Par egzampăl: La angajarea tilicarilor și nu numai, chiar și în viața civilă, una din cerințe este ”să știi să lucrezi cu calculatorul”. Ce anume să lucrezi? Alții prin CV-uri scriu că știu să lucreze cu Windows, Excel, Office etc. Nimic mai fals! Cei care lucrează în subprograme de astea sunt utilizatori și atât. Cei care știu să lucreze cu adevărat sunt cei care sunt în stare să gândească o schemă logică cap-coadă, să definească ecuațiile corespunzătoare programului și să le transcrie în limbaj Cod-Mașină (C sau C++).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aia.s deja programatori
      95 %..sint utilizatorii...

      Ștergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  25. Cu deosebit rășpect, am rugămintea la Dactăr Cioamă și Coilinelul dă Stat Majeor X să menține nivelul ridicat al comentariilor ! Am observat că în asemenea sitoație, Reddoagă&Co, până ajunge să citește- analfabet funcțional fiind, nu mai are timp să-i mai dea și cu copii-peist la toate prostiile !
    Acu am vorghit cu el la telefon și mi-a zis să-l las în pace, că nu are timp. Abia a ajuns pe la comentarul domnulu de la 19:51, pe care încearcă să-l înțelege !

    RăspundețiȘtergere
  26. Avea Lenus..un slip..cu ata inte bu cute
    Baa si ce.o mai alegau...cind migrantii rasculati..cînd jandarmii...🤣😂🤣😂

    RăspundețiȘtergere
  27. Băă, nu mai postați sub comentarii, postați de-a rândul, unul după altul, că nu ne mai înțelegem!
    1) Pentru Țiuzăr: bă gorobete, le-am trimăs celor de RTV niște opinii, dar cred, după cum e atmosfera și cu cât sunt plătiți a fi împotriva noastră, slabă nădejde.
    2) Pentru Ifrim, pretinu și camaradu meu virtual de arme: Mă Kiș pe ea de mașină că și așa anul trecut am făcut doar 600 km, asta în condițiile în care sunt pescar, de ăla C&R (prinde și eliberează). Am permis auto de 41 de ani și fără o amendă. Acum 3 ani când m-am dus să-l schimb, ăia de la Puliția Rutieră își făceau cruce pentru asta, mai, mai ar fi dorit să se tragă în poză cu mine ca reclamă pentru revista Pentru Patrie;
    3) Pentru amicul cu ”operațiile” de la 20: 44...Te rog, succint să ne prezinți un concept operațional de dislocare a trupelor pe timp de pace, a unei companii de infanterie din garnizoana Timișoara până în Poligonul Cincu. După asta mai vorbim...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cheptăn Bo$$21:40

      Achiesez la punctul 3, fără nicio îndoială !
      Și eo am lucrat ca căpitan amârât într-o secție de sculărie, unde șef ierea Ilie ! În general, mă ocupam cu lichitul hărțâlor-stânga peste dreapta și cămașa-n pantaloni ! Coilinelul ierea mai jmeq, el avea ca sarcină să verifice etiketele de la întrerupătoare și prize !

      Ștergere
    2. Oare câți mai știu de chestia asta cu "stânga peste dreapta și cămașa - n pantaloni" la o hartă? Câți știu să citească pe hartă și să introducă corecțiile declinatiilor magnetice ale locului ? Vai din pulili noastre!! Dacă azi pică sabelitii, "marii" luptători irakieni și afgani, cad în kur!

      Ștergere
  28. Ura Țiuzăr ! Cu viteză spre 525 dă mii- reddoagă în cur să ne lingi ș-apoi de pule să ne ții !
    Ar treboi pregătită o nouă ediție a Olimpiadei Cupa de Kiele ! E singurul trofeu care îmi lipsește dân vitrină ! De doo ori am jiucat finala, da mi-a găbjât trofeul banditul ăla de Dănilă ! De zici că-i un fel de Geocovici, bade !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dr. Ciomu22:02

      Am vorbit cu pastorul Bah-ai ( nu păstorul) Dănilă și mi-a zis că ultima cupă de kiele se poate readjudeca printr-o nouă competiție. Nu pierdeți speranța!

      Ștergere
  29. Timpul mi-i limitat în cuesta sera (deh, îndeplinirea sarcinilor cu huța-huța), așea că vă rog, din nou, să nu uitaț de orea dOO !
    Kiușule, în tine am toată încrederea și speranța că colega nu o să rămână neîmbelit la OO !
    Servesc Patrea !

    RăspundețiȘtergere
  30. Coilelul Ix23:14

    Hop hop hop, mai puțin domn jeneral Mojiu, de la mine- n jos, toți să o luați în ceok, iar la ora doo să vă înbeliț superiorii la oo!

    RăspundețiȘtergere
  31. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  32. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  33. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  34. Bă Țiuzăre, așa nu se mai poate! Cheamă hingherii!

    RăspundețiȘtergere
  35. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  36. Bă du-te, să nu te călcam pe coadă! Mai e un idiot pe blogul "partener" ca mulți alții de altfel, de-și spune Moș Martin, pe numele lui adevărat Mitică/ Dumitru Martiniuc, care tot așa, nu mai poate de binele altora. Dacă,-l cercetezi la origini după nume și ăsta -i orckranian...

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!