Google Website Translator Gadget

miercuri, 28 decembrie 2011

ALEA JACTA EST !!________________________________________By Czar

Coat of arms of the House of de' Medici.png.. ......treaba insa, nu a iesit exact cum ar fi fost normal !
       Se pare ca intodeauna, este musai sa fie mari castigatori si mari perdanti ! Sa fie o intamplare , sau de fiecare data, dracul isi baga coada ?
          Fac precizarea ca eu- si cred cu convingere ,ca si altii, nu avem nimic de impartit cu cei mai tinerei !
     Am lucrat cu tineri -of. sau subof.-  Pot spune ca am preferat colaborarea acestora! Pregatiti, cu dorinta de afirmare ,necontaminati de microbul invidiei ,era mai mare dragul sa-i  vezi cum le straluceau ochiii , cand planificai ceva si le dadeai misiuni !
          Daca noi am pierdut ,este evident ca nu-i vina lor ! Ei se vedeau ,,ofiteri NATO" si nu le trecea prin gand ca, in loc de NATO  vor spune -pensionari !! Asta-i viata!
          La fel ca si precedenta lege ,cea actuala , din nefericire   pacatuieste (s-ar zice ca nu din intamplare!!)
     Cred cu tarie, ca o vina   consistenta o are asa zisul SCMD !  Acesta nu a inteles sa lupte, decat pentru  164 si inca ceva pe alaturi (cumulul ) . Era evident ca 164, va disparea ! Personal, am tipat ca-i momentul sa se schimbe directia si toti sa luptam pentru o lege noua,cat mai echitabila!
      Cred ca totul se reducea la o ierarhizare a stagiului de cotizare, in functie de  vechime . Se aveau in vedere cei iesiti cu OG-7, ca parte a reformei . Se puteau stabili 2-3 etape a stagiului de cotizare(15,20,25) PENTRU TRANSE DE VECHIME (20.30.40) .Este de inteles ca se nivelau anumite zone. Unii nu mai castigau asa mult si in conditiile in care nu au fost afectati de reforma,altii pierdeau mai putin (cei cu vechime mica)
       Cred ca aceasta-i directia pe care trebuie sa se mearga in urmatoarea perioada-cu siguranta, luand in calcul si alte elemente, care sa slefuiasca principiul enuntat.
                Acum, in prag de An Nou ,doresc sa spun  ca ,daca am ridicat vocea, am facut o doar pentru un PRINCIPIU, pe care l-am considerat mai echitabil , mai corect!!.
  
       PLUGUSORUL  RECALCULAT                                                  
       

Aho ,aho, mai nea Ilie,Gheorghe ,Vasile si.....Elena !
Recalcularea,dac"nu era,
Plugusorul oare ,cum arata??
Brazda adanca el tragea,
Pe Matroz il preaslavea!
Pe Oprica-l lauda !
Statuie lui Boc facea !!                               
Trageti brazda mai flacai,
Sunati tare din zurgalai!
Ne vaitam ca disperatii,
Tocmai noi recalculatii !

Caci in anii ce-au trecut ,
Am avut vere ..avut!!
Sacii plini ,caruta plina,
 Si ..la birt..zi de zi, lasam faina!!
Plugusor cu patru boi
Si cu brazda ..lata,
Te lasa batu-l-ar vina,
Doar cu...trei si-o ..vaca!
Manati mai cu voiosie,
Trageti brazda in prostie,
Brazda luuunga lunga....pan" la CEDO sa ajunga !!!
       
Invitaţie la mare_______________________By Don BILIUTA
Preşedintele Traian Băsescu
Aflând el cum că pe strada cu nume de domn - Ştirbei -
locuiesc în cort un tată, patru plozi şi trei femei,
matelotul de la cârma Capitalei a decis
să ajute cetăţenii necăjiţi, cum a promis.
La un semn, deschisă-i calea şi s-apropie de cort
un primar ce-n tinereţe a umblat din port în port.
- Ce-i cu voi aici, în stradă, oameni buni, sunteţi sonaţi?
- Să trăieşti, boier matale, dar am fost evacuaţi,
i-a răspuns o bătrânică, molfăind dintr-un covrig,
dar nu ne purta de grijă, că acum nu mai e frig,
am stat noi, în toiul iernii, pe trotuar şi n-am crăpat,
ne-a ţinut de cald doar gândul că toţi patru te-am votat.
- O, tu nici visezi, bătrâno, câţi în cale mi s-au pus,
adversarii mei politici multe despre mine-au spus,
am făcut în viaţă multe, dar cea mai de preţ ispravă
e că din întreaga flotă n-am păstrat nici o... epavă.
Hă, hă, hă, vorbii de flotă şi mi-am amintit de mare,
ia, luaţi-vă cu toţii catrafusele-n spinare
şi montaţi cortul pe plajă, căci acolo-i locul lui,
nu-mi faceţi reclamă proastă în buricul târgului,
sau de vreţi, cu dinadinsul, să nu staţi sub palmier,
cereţi să vă ia în gazdă domnul nostru premier!
Cum, băbuţo, nu ştii care? Domnul premier Năstase,
ăla de-i mai zice lumea „Adrian cu şase case”.


                                                Multumesc autorului don BILIUTA


27 de comentarii:

  1. Anonim08:57

    TOP GUN
    Cezarica,
    Bine ca putem comenta si ca anonimi,am crezut c-ai uitat de cele doua'nestemate',me and Stelica,'nestematul sef'.Cezarica,tot e bine ,daca recunosti,o chestie,daca e fara patima,fara manie,o parte de vina iti va fi iertata!!!!!!Fiecare avem dreptate in felul nostru,dar de aici si pana la tot felul de invenctive si nebunii,e chiar prea mult din partea unor comentatori,de la care chiar ai pretentii!!!!!!In final tuturor,sarbatori fericite,sanatate,bucurii si-un an mai bun,alaturi de cei dragi!!!!!
    LA MULTI ANI!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. MULTUMESC T.G. _LA MULTI ANI !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim15:02

    TOP GUN
    ER; INVECTIVE,scuze,ma mai grabesc si eu!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut vizitatorii din...Botosani !!!???

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce planeta/i Botosaniul ?
    Pai eu nu inteleg cum de nu te/au aspirat astia pe la Bucuresti sa/i mai contrabalansezi nitel. Domle , cred ca nimeni nu a mai gandit asa, asa curat , elocvent si principial. Ce nu e bine acum ca sunt MM cu pensii mai mari decat unii comandanti de unitati care fiindca s/au nascut exact la termen cand nu trebuia, au iesit la pensie DIN NEVOIE DE RESTRUCTURARE, inainte de termen.
    Daca ai masina din 2006, in anul 2011 statul pune taxa de .... Urmeaza chestia cu daca ai casa din anul 1945 incoace , statul ia....Apoi daca ai nevasta din 19.. staul ia ....Daca te/ai nascut dupa 1935, statul ia restul de viata. Bai nene eu nu am mai pomenit un stat care sa trateze cu atata ura propriul popor.
    De ce dracului n/or face toate pensiile la fel, toate salariile la fel, sa mancam la cantina de la parterul blocului , numai firmele lor sa castige ?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Micutzule- am inteles ca ti-a crescut cu 5 ,,bulioane"-deci care-i problema?
    Nu am dispozitia necesara sa-ti explic unde gresesti!! Oricum nici ca as putea .caci nu-i asa -nu sunt de,, talia ta"(parca asa ziceai)
    PS. poti sa-i spui comandantului de U ,ca pensia nu se da dupa grade ,functii,onoruri etc. ci doar dupa contributie! Sa speram ca o sa inteleaga!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cezarele ma confuzi de doua ori. Una la manuta este ca am primit in plus trei leuti. Atat. Eu sunt constient ca e bine asa. A doua la manuta nu inteleg ce vrei sa spui cu ,,talia ta,,. Tu nu intelegi sau te prefaci ca nu intelegi. Eu nu spun decat ca recalcularea nu este corecta avand in vedere ca fiecarea a avut in fata anum,ite conditii la trecerea in rezerva. Regulile nu se schimba in timpul jocului. Asa nu mai ai incredere in nimic.Corect era ca cei sub 55 de ani sa fie intrebati Vrei sa ai pensie recalculata sau...vrei reactivare sa mai poti face puncte.
    Dar de ce nu comentezi chestia cu pensiile revolutionarilor care de exemplu au luat acel venit 10 sau 15 ani, nu au avut voie sa lucreze si acum dispare venitul si nici vechime nu au. Ai ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Cineva din Parta - mi-a transmis sub anonimat ceea ce ti-am spus !!! Daca nu esti tu SCUZE omule !! Te las sa-l depistezi si sa-i faci parul cret!!

    RăspundețiȘtergere
  9. PS. Nu am inteles ! Cine nu i-a lasat sa munceasca??

    RăspundețiȘtergere
  10. Bai Cezare eu nu am nimic de impartit cu localitatea Parta. daca asa apare la tine , asta e , dar sunt la Km. buni distanta. Multi....deci nu tine cu bla, bla, bla.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu asa stiu de la un revolutionar, ca nu aveau voie sa lucreze si erau obligati sa trimita periodic declaratii ca nu au alte venituri. Daca el m/a mintit, te mint si eu. Plano trebuie sa stie...

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim20:54

    Revolutionarul a fost ZVONACUL, iar tu RASPANDACUL. Dar sa nu-ti faci probleme, o preia Neacsu si o comenteaza cu competenta care-l caracterizeaza.

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Anonim
    Si daca este invers ?
    Bagi mana ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim09:25

    Maimucelor, la arme ..ratale dracului !
    SUNTEM OCUPATI !
    Comunicat Rtv.- Hotelurile de pe Valea Prahovei sunt pline precum cutiile cu sardele!!
    In tara ,la munte sau la.. mare ,nu mai gasesti un loc de cazare !!!
    PE DN.1,2,2,3......n se circula .bara la bara !
    Cine dracului O FII ? Romulanii abia pot sa-si plateasca intretinerea la bloc ,sa puna juma de markket pe masa...deci EXCLUS ! ATUNCI CINE ? SA FIE AGENTURILII......??????????? SNIPERUL ONE
    30 decembrie 2011, 09:19
    PS. La neacsu-punct lovit-cititi dreptul de a manca ..rahat !!
    30 decembrie 2011, 09:23

    RăspundețiȘtergere
  15. A visitor from Tamaseni, Iasi viewed "ARMYIA -: ALEA JACTA EST !!__________________________
    De la Iy.Cvis-vreau neaparat o ..urare si chiar mai ...multe!! La multi ani!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim10:47

    @micutzul
    Esti slab de inger rau de tot!!
    Halesti "orice" de la revolutionarii astia.
    Ex concret.Amicul meu Mihai(misu') este lovi... de la inceput.A stat o noapte in judeteana de partid si acum este cu banutu' si alte beneficii de peste 20 de ani(of ce tineri mai eram).Tot de vre-0 15 ani este admin. parc auto la o firma mare de instalatii HVACR.Ba si salariul il ia neimpozitat(tot pe baza de lovi...)
    Si tot prieteni suntem in continuare.Te-ai prins cum te mint ciupalacii??Naivule:):)
    HVACR=hot-ventilation-air conditioned-refrigeration

    RăspundețiȘtergere
  17. Don Cezărică,
    Pentru corecta informare a publicului cititor, de multe ori spectator, cred că era bine dacă publicai şi răspunsul meu la „pluguşorul” adresat mie, în încheierea rândurilor de mai sus, „pluguşor” pe care l-ai postat, în loc de comentariu, pe blogul meu, la „Pluguşorul 2012”. Nu ai făcut-o,aşa că o fac eu!

    „Aho, aho, nea Cezărică,
    chiar de asta mi-era frică,
    să nu dai cu bâta-n baltă,
    punând vorbele olaltă,
    doar din coadă ca să sune.
    făr` să ai nimic a spune...

    Dar de ce să stric eu orzul pe gâşte? Şi findcă tot vorbim de gâşte, am impresia că ai trecut pe aici (pe blogul meu – n.a.) exact cum trece gâsca prin apă. Chiar dacă nu era recalcularea, nu l-aş fi proslăvit pe matroz. Tot aşa aş fi scris despre el, pentru că nu recalcularea pensiilor militare este răul cel mai mare pe care l-a făcut acestui popor. Iar eu când am criticat pe cineva - folosind, de cele mai multe ori, parodia - nu am făcut-o fiindcă aş fi avut ceva personal cu respectivul. Că mulţi sunt deranjaţi de ceea ce scriu eu, mai mult dacă ar fi cei în cauză, dacă ar citi cele scrise de mine, treaba lor!. Chiar dacă nu merită efortul, am să reproduc aici o parodie scrisă cu mulţi ani în urmă. Cred că o să-ţi dai singur seama. Aşadar:

    Invitaţie la mare

    Aflând el cum că pe strada cu nume de domn - Ştirbei -
    locuiesc în cort un tată, patru plozi şi trei femei,
    matelotul de la cârma Capitalei a decis
    să ajute cetăţenii necăjiţi, cum a promis.
    La un semn, deschisă-i calea şi s-apropie de cort
    un primar ce-n tinereţe a umblat din port în port.
    - Ce-i cu voi aici, în stradă, oameni buni, sunteţi sonaţi?
    - Să trăieşti, boier matale, dar am fost evacuaţi,
    i-a răspuns o bătrânică, molfăind dintr-un covrig,
    dar nu ne purta de grijă, că acum nu mai e frig,
    am stat noi, în toiul iernii, pe trotuar şi n-am crăpat,
    ne-a ţinut de cald doar gândul că toţi patru te-am votat.
    - O, tu nici visezi, bătrâno, câţi în cale mi s-au pus,
    adversarii mei politici multe despre mine-au spus,
    am făcut în viaţă multe, dar cea mai de preţ ispravă
    e că din întreaga flotă n-am păstrat nici o... epavă.
    Hă, hă, hă, vorbii de flotă şi mi-am amintit de mare,
    ia, luaţi-vă cu toţii catrafusele-n spinare
    şi montaţi cortul pe plajă, căci acolo-i locul lui,
    nu-mi faceţi reclamă proastă în buricul târgului,
    sau de vreţi, cu dinadinsul, să nu staţi sub palmier,
    cereţi să vă ia în gazdă domnul nostru premier!
    Cum, băbuţo, nu ştii care? Domnul premier Năstase,
    ăla de-i mai zice lumea „Adrian cu şase case”.

    Dacă nici asta nu te-a convins, îţi recomand să citeşti, tot pe acest blog, parodia după „Scrisoarea III”. O găseşti la arhivă, printre postările din aprilie. Prima variantă a acesteia am scris-o şi am publicat-o în ziarul la care eram redactor şef, tot cu mulţi ani în urmă. Pe vremea când Băsescu şi ai lui nici măcar nu visau la recalcularea pensiilor militare. Eu, nici atât!
    Toate cele bune!”

    Acum, pentru toţi prietenii sau neprietenii din blogosferă, un sincer LA MULŢI ANI!, însoţit de urările de sănătate, prosperitate şi o viaţălungă şi liniştită!
    UN AN NOU, CU BUCURII!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc don Biliuta ! Multumesc pentru vizita si pentru urarile frumoase si sincere !
    Va doresc la fel! Doamne - ajuta !!

    RăspundețiȘtergere
  19. A visitor from Poland viewed "ARMYIA -: Salut vizitatorul din Polonia-a new hapy year!

    RăspundețiȘtergere
  20. Stelian P.07:15

    La multi ani 2012 !

    RăspundețiȘtergere
  21. @ Stelian P. Multumesc !Va doresc la fel, alaturi de toti cei pe care-i iubiti!
    Va astept in 2012, cu o analiza mai ampla a anului ce tocmai se sfarseste!!
    La multi ani!!

    RăspundețiȘtergere
  22. La mulţi ani Cezar !
    La mulţi ani Stelian P !
    La mulţi ani Micutzul ! ... şi nu fi supărat dacă un MM primeşte o pensie mai mare decât un Cdt.U (probabil te referi acolo unde funcţia era de maior sau lt.col, nu şi-n cazul coloneilor cu vechime integrală), pentru dacă s-a calculat după contributivitate, respectivul MM avea/are acoperire în salariu ... conform statului de plată lunar semnat de Cdt. de unitate şi sigur a fost în grupă şi categorie specială !
    La Tuzla aveam/avem MM care ridica lunar între 6500 lei şi 8900 lei, dar şi la GNFORCE segvei care ridică peste 4000 lei !

    RăspundețiȘtergere
  23. Anonim13:34

    Ba , ze IQ=9
    Si atunci de ce dracu se mai cheama comandant ala cu solda mai mica ? De ce nu raspunde de "intreaga cosmelie" ala cu solda mai mare ... ca de-aici ar rezulta ca este si cel mai destept ?

    RăspundețiȘtergere
  24. Anonim spunea.1 ianuarie 2012, 13:34

    Chiar îmi pare rău că nu îţi pot "destupa" mintea!
    Urmăreşte firul discuţiilor, cenectează-te şi deliberează în cunoştinţă de cauză. Abordarea ta este superficială şi nu ajută ;)...atâta timp cât eşti cantonat în paradigme dogariene !

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim15:45

    @bazel09
    Te-ai convins??
    N-ai cu cine dom'le n-ai cu cine....Nu-i intereseaza adevarul....ca 'ala' o fi fost comandant de cand l-a facut ma-sa sau doar vre-o 3-4 luni.Statele de plata spun de fapt ce si cine a fost "ala" de-a lungul carierei.L164 spunea ce a fost doar in ultima luna
    "Daaaa si mie sefu' un spor ceva sa ies la pensie luna viitoare"Si sefu' "dadea" ca nu dadea de la el.
    Ca despre cariera si chinurile suportate de-a lungul carierei nu se discuta.
    Am o droaie de exemple de birocrati pe care pot sa-i dau exemplu de la contabili in uniforma pana pe la "jurizde".Dar ii gasesti si pe bloguri......mamaaaa ce gura au!!
    Hai noroc cu sanatate,hac!

    RăspundețiȘtergere
  26. @ Bazel 09 ,@D.C.-multumesc de vizita si uraturi! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!