Google Website Translator Gadget

joi, 16 februarie 2012

Locotenentul care a protestat în uniformă la Bucureşti, exclus din Armată
15 Februarie 2012
Ofițerul Gheorge Alexandru, exclus din armată (Foto: Hotnews)
 Flotila 71 Aeriană din Câmpia Turzii a confirmat, astăzi, că, în Consiliul de judecată al apelului, reunit în şedinţă, s-a decis cu unanimitate menţinerea hotărârii iniţiale referitoare la locotenentul Gheorghe Alexandru, respectiv "vinovat, cu propunerea de trecere în rezervă", conform Mediafax. 
"Consiliul de judecată al apelului din Flotila 71 Aeriană din Câmpia Turzii, întrunit în şedinţă miercuri, 15 februarie, pentru soluţionarea cererii de apel formulată de locotenentul Gheorghe Alexandru, împotriva Hotărârii Consiliului de judecată al ofiţerilor, pronunţată la data de 6 februarie, a decis menţinerea hotărârii iniţiale - vinovat, cu propunerea de trecere în rezervă", se arată într-un comunicat al Flotilei 71 Aeriană, remis agenţiei MEDIAFAX.
Conform sursei citate, potrivit prevederilor legale, Consiliul a fost format din trei ofiţeri, dintre care doi colegi de unitate ai locotenentului Gheorghe Alexandru şi unul de la Statul Major al Forţelor Aeriene.
"Decizia a fost luată în unanimitate, iar la şedinţă şi la pronunţare a fost prezent ofiţerul care a formulat cererea de apel", se mai arată în comunicat.


Locotenentul Alexandru Gheorghe, care a protestat în uniformă militară în Piaţa Unirii din Bucureşti, afirmă că Statul Major al Forţelor Aeriene a decis, astăzi, excluderea lui din Armată, el susţinând că va ataca decizia în contencios, la Curtea de Apel Cluj, relatează Mediafax.
Consiliul de judecată al Statului Major al Forţelor Aeriene reunit, miercuri, la Flotila 71 Aeriană Câmpia Turzii a judecat apelul formulat de Alexandru Gheorghe la decizia unui Consiliu de judecată care a propus excluderea acestuia din Armată şi l-a respins.
Ion Panaitescu, avocatul lui Alexandru Gheorghe, a declarat corespondentului MEDIAFAX că decizia este ilegală şi că va fi atacată în contencios, la Curtea de Apel Cluj.
"Hotărârile acestor fantomatice colegii de judecată sunt lovite de nulitate, pentru că aceste consilii şi complete s-au întrunit în mod ilegal", a spus Panaitescu.
Alexandru Gheorghe a declarat, la rândul său, corespondentului MEDIAFAX, că apelul său a fost respins, astfel că urmează să fie exclus din Armată.
Până la ora transmiterii acestei ştiri, Ministerul Apărării Naţionale nu a putut oferi nici o informaţie pe această temă.
Consiliul de judecată al ofiţerilor din Flotila 71 Aeriană din Câmpia Turzii a propus, în 6 februarie, cu unanimitate, trecerea în rezervă a locotenentului Gheorghe Alexandru, care a protestat la Piaţa Universităţii, după ce a constatat că acesta a încălcat Legea 80/1995.
Consiliul de judecată al ofiţerilor din Flotila 71 Aeriană din Câmpia Turzii, întrunit în şedinţă pentru a analiza abaterile de la ordinea şi disciplina militară comise de locotenentul Gheorghe Alexandru, a constatat că ofiţerul este vinovat de încălcarea prevederilor Legii nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare şi a altor prevederi ale regulamentelor militare şi a propus trecerea în rezervă a acestuia, se arăta într-un comunicat MApN.
Măsura a fost adoptată în conformitate cu dispoziţiile articolului 85 din Legea nr. 80/1995.
Locotenentul Gheorghe Alexandru a fost găsit vinovat de către Consiliul de judecată al ofiţerilor din Flotila 71 Aeriană de mai multe fapte. Astfel, s-a stabilit că participarea sa, în data de 23 ianuarie, la mitingul din Piaţa Universităţii, este faptă interzisă de regulile militare.
De asemenea, el a fost găsit vinovat de purtarea uniformei militare pe timpul participării, în data de 23 ianuarie, la mitingul din Piaţa Universităţii din Bucureşti, cu nerespectarea prevederilor Regulamentului de ordine interioară în unitate şi Dispoziţia şefului Statului Major General privind unele reguli pentru portul uniformelor militare.
Totodată, el a fost găsit vinovat pentru neînştiinţarea comandantului despre deplasarea şi în alte localităţi pe timpul părăsirii garnizoanei în 23 ianuarie, respectiv în Bucureşti.
Consiliul de judecată al ofiţerilor din Flotila 71 Aeriană l-a mai găsit vinovat şi de "acordarea de interviuri şi declaraţii reprezentanţilor mass-media civilă, fără a păstra echidistanţa politică a armatei şi fără aprobarea comandantului unităţii, şi, totodată, furnizarea unor informaţii exceptate de la liberul acces, respectiv denumirea funcţiei şi a structurii unde se găseşte aceasta".
Consiliul de judecată, format din cinci ofiţeri, cu grade de la locotenent la comandor, colegi de unitate ai locotenentului Gheorghe Alexandru, a propus trecerea în rezervă a acestuia, hotărârea fiind luată în unanimitate. Procedural, această decizie se înaintează spre aprobare comandantului unităţii militare căreia îi aparţine locotenentul şi apoi, pe cale ierarhică, la conducerea Statului Major al Forţelor Aeriene.

55 de comentarii:

  1. Eu sunt de acord cu masura luata ,pai daca fiecare militar ar face asa,sau pe front,misiune fiecare ar face cum ii dicteaza constiinta s-ar alege praful de ea ordine si disciplina,sau si in timp de pace la lucrul la tehnica daca untehnic terestru nu ar gresa la timp un lagar ceav ca zice el si asa l-am gresat saptamana trecuta >>>moarte sigura pentru echipaj ,cum s-a intamplat la noi prin 1988 cand un smecher nu a dus buletinul de anakliza la ulei motor ,si dupa ce au murit trei insi in tur de pista sa constata ca avea span peste limitele admise ,deci axule era aproape rupt
    si sa rupt la 200m au murit trei colegi
    pentru un tampit
    .nu asa se face armata sau nu armata are m,isiunea de a se amesteca in conducerea unei tari di atatea milioane de romani s-a gasit el mai cu mot,unde sunt amaratii care sunt nemultumiti sau numai cei cateva sute de Bucuresteni reprezinta "boborul"
    hai sa fim serioasi sau ????

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze pentru text dar am o tastaura infecta,trebuie s-o schimb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca erai nervos!!!!
      Si eu sunt de aceiasi parere !Ma uit la el si imi aduc aminte ce viata de caine duceam la gradul si la functia lui !
      Uita-te la fata lui - alb ca o coala de hartie a4! nu l-a vazut soarele nu l-a batut vantul ,ploile sau viscolul !
      Functie de Mr. de la gradul de slt. salariul peste 3000 lei pentru ca se invartea toooata ziulica intr-un birou cu hartii prafuite clasificate (secrete) cica. Cred ca ci-a mai secreta era aia pe care scria ca la flotila respectiva nu zboara un avion ! Cel putin asa am inteles. E normal ca i s-au incins creierii!!
      De tot hazul sunt fariseii (cu grade babane) pensionari ! Pe civili ii mai inteleg ca nu prea au ideia care-i miscarea cu armata ,dar pe astia? Ti se face greata!!

      Ștergere
  3. Anonim18:34

    TOP GUN
    Eu sunt de acord si subscriu la cele spuse de Tigri2,dar pana nu-si spune parerea Eminenta Noastra Cenusie ,adica Stelica,da el un raspuns,de ajungem sa vorbim singuri !!!!!
    A,sau el e of-topic si iar ne bantuie existenta cu d-alde Mirciulica sau Valerica!!!!!
    Oricum,, locotenentul a facut o figura frumoasa, dar trebuia sa fie pe cont propriu,deja cand se afiseaza in haine militare, mie-mi suna a anarhie si dezordine,ori alta e ideea de armata,ordine disciplina!!!!
    Stelica,nu iesi din casa ca se lasa cu fracturi de maini si picioare,sau si mai rau....cap spart!!!!Si cu ce se mai mandreste jumatatea ta?????Oricum ,parerea mea,ca n-are cu se mandri, atata timp cat ea a fost cam lipsa din existenta ta,era ca si invizibila in preocuparile tale si nici macar nu va consultati impreuna,cat despre declaratii de dragoste,la naiba nici nu poate fi vorba!!!!
    O ZI EXCEPTIONALA SI,SA FITI IUBITI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @TOP GUN eu propun sa faceti pace,sau macar sa incheiati razboiul rece,tu cu Stelicadeoarece am ramas cativa in "gasca'noastra ca de hoarda lui planox e mai greu sa stai aproape acolo sunt cativa bosorogi ce bas in cizma care sunt prea infumurati macar noi suntem mai apropiati ,mai schimbam o impresie fara a ne "impunge'pe la spate .
    @Cezar,eu am fost repartizat pilot[simplu] functie de Lt.maj.si am stat vreo 5 ani pe acea functie,abia dupa 12 ani am prins functia de maior,asta dupa ce am facut 4 ani de LM,si trei ani de pilotaj si scoala.Bine ca eram ca stanca [la varsta lui ,faceam 50-60 de flotari]bateam 4 ca el-eram cam scandalagiu si "meserias"la batai],vad acuma ca am fost amenintat de un papa-lapte de pe blogul lui planox ,si tremur "de frica lui.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim19:56

    TOP GUN
    Tigrisor2
    Ai dreptate,eu il stimez pe Stelica,decanul de varsta si de morala,il mai necajesc un pic,de amuzament si de destindere a atmosferei,el e suficient de destept si are umorul lui,asa ca nu sunt in nici un razboi rece!!!!!Totul e o chestiune de interpretare si de opinie sau viziune,i-am dat dreptate cu cea postat el pe info.......Pai nu,sa-i dam Cezarului cei al lui,nu,nu pe Cezarica ca el e cerberul,vegheaza si iar vegheaza din lanul de secara!!!!!I,M KIDDING,zau asa!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim19:58

    TOP GUN
    ER I'M KIDDING,nu de alta dar imi da Stelica -n cap cu dex -ul si cu engleza lui perfecta!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Cezare ,chiar nu inteleg,adica incalci regulamentele militare ,sfidezi armata ,si dupa aia faci recurs la curtea de apel adica cum ,pai colegii lui ce zic crezi ca se mandresc cu el.da zic si eu daca in Piatza ar fi fost 100-200.000 de oameni
      si peste tot intara erau milioane de oameni
      atunci da si daca puterea ar fi tras in oameni sau alte chestii dar asa cum iese un grup mai galagios gata ARMATA E CU NOI.Ce Curte de Apel ,civial?Au dreptul sa anuleze niste hotarari interne din Armata
      ? Ca aseara un general zicea ca nu stiu ce L-80 nu este valabila ca n-ar fi trecut prin Monitorul oficial atunci sa dam foc la refgulamente la legi si s-o violam [in voie] pe nepoata-sa.

      Ștergere
    2. Stelian P.06:56

      @tigri2
      Omul e liber sa apeleze si la ONU si asta dovedeste ca la noi e democratie nu dictatura (poate asa se convinge si el si pricep ceva si sutinatorii lui).
      Regulamentele si ordinele interne nu se publica in Monitorul Oficial deoarece nu se aplica pentru tot poporul ci doar pentru cei care au jurat ceva la intrarea in armata si doar ei sunt obligati sa le cunoasca. Generalul (probabil avocatul lui) e platit sa-l apere si omul face si el ce poate cu toate ca stie si el ca minte.
      Ca gluma, as vrea sa vad si eu in Monitorul Oficial modul de recrutare al informatorilor pentru SRI sau SIE si lista lor.

      Ștergere
  7. Anonim20:39

    Eu zic sa-l lasam pe "locotinent" in pace.
    Dupa gargaunii din capul lui e clar ca n-are ce cauta in ARMATA.
    Cine stie, peste 10-15 ani pustiulica de acum va fi un om de afaceri multi milionar si se va felicita ca a plecat din armata(iar niste mosuleti vor spune.Uite ma al naibii a reusit!!)Nu-i mai plangeti de mila!!
    Viata nu inseamna doar un parlit de locotenent cu aere de Che Guevara.
    Cine pune pariu cu mine ca in maxim un an il vedem "mare scula" la PSD si peste 2-3 ani parlamentar si apoi "cu banu' gros"
    Publicitatea e deja facuta,terenul e pregatit,pustiul a gandit-o bine.
    Daca tot nu-mi place armata si vreau sa plec,hai sa-mi pregatesc terenul mai intai.
    S-ar putea sa-i iasa afacerea.
    asta o spune un mafiot nu oricine.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Bine punctat "mafiotzule'.

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim08:07

    Steli p-ule ... iar te bagi unde habar n-ai ... iar prostimea te crede mare destept ...
    Ia de-aicea idiotule , si taci dracului din gura ...

    Ministerul Apararii Nationale
    Regulamentul din 6 martie 2009 (Regulamentul din 2009)

    - al disciplinei militare

    Publicat in Monitorul Oficial 187 din 25 martie 2009 (M. Of. 187/2009)

    RăspundețiȘtergere
  10. Stelian P.08:51

    Numai pentru prostime:
    Unde s-au publicat in Monitorul Oficial ordinele pe baza carora se recruteaza informatorii pentru SRI, SIE, etc.
    Unde s-au publicat in Monitorul Oficial tabelele de convorbiri secretizate ?
    Unde s-au publicat in Monitorul Oficial statele de organizare ale SRI ?
    Pentru prostime nu am dat denumirea exacta a acestor documente dar pot sa dau mai multe exemple.

    RăspundețiȘtergere
  11. Stelian P.09:03

    Numai pentru prostime:
    Ai vazut in Monitorul Oficial expresia "lista (documentul) se comunica unitatilor interesate" ?
    Banuiesti ce inseamna ea ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim09:15

    Imi pare rau dar nici "regulamentul de tragere cu RAA nu este publicat"
    Oare o fi valabil??:))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stelian P.10:24

      Nasol ! M-am documentat si ai dreptate. Acuma dupa mintea unor dogarieni asta inseamna ca voi nici nu ati existat.

      Ștergere
  13. @Stelian P,cam dur in exprimari,ce-i aia"prostime"?Adica cine nu stie niste amanunte despre publicarea documentelor si legilor ,este prost?O fi daca zici tu atunci zic si eu ca cine nu stie sa demonstreze formula redusa a lui Laplace sau prepararea reactivului Feehling ori ce reprezinta fenomenul Flutter sau cat de adanc este vaginul este mai prost ca un organ[care stie precis].

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stelian P.09:21

      Nu obisnuiesc sa fiu dur dar expresia nu imi apartine, am copiat-o de la comentator.

      "AnonimFeb 16, 2012 10:07 PM

      Steli p-ule ... iar te bagi unde habar n-ai ... iar prostimea te crede mare destept ...
      Ia de-aicea idiotule , si taci dracului din gura ..."

      Ștergere
  14. Anonim09:17

    ....si "culmea nesimtirii" mai este si secret(d-ala cu 2 de zero in fata)
    E clar, e dictatura tovarasi:)))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Stelian P.09:19

    Numai pentru prostime:
    “*Ordinul ministrului apararii nationale nr. M.70/2000 nu a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, deoarece avea ca obiect reglementari din sectorul de aparare a tarii si securitate nationala.”

    Ai vazut undeva fraza de mai sus ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim09:23

    @tigri2
    daaaa de exprimarea "anonimului" de la ora 10.07PM(a ma-sii ) nu zici nimic?
    Nu vezi ca "aluia" ii apartine sintagma "prostime" pe langa alte 2-3 jigniri inghesuite in 5 cuvinte?
    Pai ala-i om?

    RăspundețiȘtergere
  17. Pai nu stiu ce au TG si cu Stelian P.,eu le-am propus impacarea sau macar mutarea scandalului pe bloaga lui Planux ca acolo se poarta"ura de rasa"[umana].

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim09:47

      Va rog fiti intelegatori! Odata cu apropierea ,,Revizuirii" toate animalutele au glanda marita !! sniper one

      Ștergere
    2. Stelian P.09:47

      Am luat papara de la Neacsu si m-am conformat. Daca cel care ma injura nu are taria sa-si asume un nick atunci n-are decit sa incaseze sub anonim.
      La Plano nu pot sa ma cert cu nimeni. Dupa ce am recunoscut la cererea lui expresa ca sunt pro-base mi-a interzis accesul.

      Ștergere
    3. Anonim11:37

      PS. Erata-REGULARIZARE!! sniper one

      Ștergere
    4. Anonim09:27

      steli p-uleo ... daca peste tot "iei papara" ... nu crezi ca tu esti cel anormal ? ... doar n-or fi toti ceilalti nebuni sa nu-ti valideze timpeniile ...
      Aici mai esti primit pentru ca singurii si unicii tai adulatori , motanelul si cur lonul , sint si singurii vizitatori ai "bloagei" ...

      Ștergere
  18. Anonim11:19

    Asa cum era de asteptat , si cum ii este obiceiul , steli p-ul a luat-o "prin balarii" , despre cu totul altceva decit despre ce spune el la inceput : "Regulamentele si ordinele interne nu se publica in Monitorul Oficial " de la "Stelian P.Feb 16, 2012 08:56 PM" ... Acesta-i "individul" pe care-l lauda si sustin acolitii lui de pe aici (armya cetzarushului)...
    Hai , cetzarushule , macar tu , care uneori esti normal la cap , recunoaste ca "Colaboratori :
    1. STELIAN - senior editor * *" este un nimeni care da bine din clanta ... si ca numai clanta este de el ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da chiar-se publica regulamentele militare in monitorul oficial?

      Ștergere
    2. Stelian P.12:52

      Fraza de mai jos este copiata din Monitorul Oficial.
      Iti spune ceva ?

      “*Ordinul ministrului apararii nationale nr. M.70/2000 nu a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, deoarece avea ca obiect reglementari din sectorul de aparare a tarii si securitate nationala.”

      Ștergere
    3. Anonim18:48

      Steli p-ule ...Feb 17, 2012 02:52 AM
      Spui ca : "Fraza de mai jos este copiata din Monitorul Oficial."
      Poti sa dai o adresa ... ceva ?...Ca prea multe minciuni spui tu ca sa te credem "pe cuvint" ...
      Ca si eu "am gasit in MO" ca tu esti "cel mai cel" ... dar nu am nici-o dovada ca as fi gasit asa-ceva ....

      Ștergere
    4. Stelian P.19:48

      Incearca mai jos sub

      Bucuresti, 6 martie 2009.
      Nr. M.26.

      http://www.legislatie.3pedia.ro/lege_M_26_---Ordinal-ministrului-ap-ar-arii-nationale-pentru-aprobarea-Regulamentuluidiscipli_57475.html

      Ștergere
    5. Stelian P.19:50

      Dupa ce te documentezi da-mi si mie link-ul ala cu mine din MO.

      Ștergere
    6. Anonim20:24

      steli p-ule ... da si tu o adresa VALIDA ...
      Eu ti-am spus ca nu am dovezi ... dar poti incerca la :http://www.legislatie.3pedia.ro/lege/stelian

      Ștergere
    7. Stelian P.21:38

      Adresa este valida si am verificat-o inainte s-o postez. Roaga pe cineva sa te invete cum se scrie o adresa in browser si mai ales incearca sa nu pui cele doua puncte inainte de http. Nu ai si tu vreun prichindel prin bloc ca ei se descurca cu tehnica asta ? Ceva despre selectare,...tab nou..... Ctrl+V....ai auzit ?

      Ștergere
    8. Anonim22:19

      steli p-uleo daca acel inscris iti este dovada ... nu-i de mirare ca esti crezut de cei care mai sinteti pe aici ... Miine-poimiine o sa spui (drept dovada) ca nici Regulamentul cavaleriei (de pe vremea lui Carol al II-lea) nu este publicat in MO ... deci regulamentele militare nu se publica (in prezent) in MO ...

      Ștergere
    9. Anonim23:13

      MAI ANONIM KKT 12:19
      tu esti mai prost decat prevede legea.
      sigur apari in guiness book ca in MO n-ai sanse
      Ce prost esti!!!!!!!!!!!
      (secretariatul tehnic)hi,hi

      Ștergere
  19. @ AnonimFeb 17, 2012 01:19 AM
    Intra intr-o polemica pe o tema liber aleasa -cu don Stelian si apoi... poporul sa aprecieze!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim11:49

      cetzarushule ... de exemplu : //www.dsclex.ro/legislatie/2009/martie2009/mo2009_187.htm#o26

      Ștergere
    2. Anonim12:06

      #
      AnonimFeb 17, 2012 02:05 AM

      Un sfat pentru toti cei care ..mergeti la mareeee,la soare si plaja:
      Pana trece Regularizarea fiti foooooarte atenti la ...glanda !!!!! Sniper one

      Ștergere
  20. Stelian P.13:25

    Imi fac datoria si le raspund celor care imi dau lectii de drept. ITERPRETAREA LEGILOR adica "citirea si intelegerea lor" este o materie distincta care se invata timp de citeva luni in facultatea de drept. Nu este valabila aici replica pe care mi-a dat-o un general la raportul prin care ceream aprobare sa dau examen la facultate:
    - orice prost stie sa citeasca o lege. Nu este nevoie de mare scoala pentru asta.
    Un principiu elementar spune ca atunci cind citesti o lege trebuie sa o faci de la A la Z (adica toata legea) si sa iei in calcul toate modificarile suferite de legea respectiva. Sa dau un exemplu din memorie.
    Mult bocita lege 164/2001 spunea la un articol ca pensiile se actualizeaza ori de cite ori se modifica soldele cadrelor in activitate. Suna frumos dar....citeva luni mai tirziu a aparut o OUG care printre multe alte prevederi care nu aveau nicio legatura cu pensiile militare spunea ceva de genul "prevederile art....din Legea 164/2001 se aplica la o data ulterioara stabilita prin hotarire de guvern".
    Atunci aveam un program special de legislatie care mi-a modificat automat articolul dupa care pling si acuma dogarienii. Ei insa sunt mai specialisti decit mine si nu stiu asta.
    Multi fac trimitere la RESPINGEREA RIL promovat de doamna Kovesi dar nu stiu sa citeasca ce scrie acolo in limba romana. Mult trimbitata atunci infringere definitiva a dictaturii era in realitate infringerea dogarienilor.
    Poate un singur dogarian sa ma contrazica cu fluturasul de pensie in mina ?
    Ce pensie a primit in ianuarie, cea veche, cea revizuita sau pensia de 3000 de euro promisa de specialistii in drept ai lui Dogaru ?
    Cine avea dreptate voi sau "prostii" ca mine ?

    RăspundețiȘtergere
  21. Stelian P.13:27

    Erata:
    INTERPRETAREA LEGILOR

    RăspundețiȘtergere
  22. Stelian P.13:36

    Astazi pe un alt blog pe care lupta specialistii dogarieni a aparut o trimitere la CEDO care suna astfel:

    "CEDO despre scaderea unor pensii speciale. Aplicarea principiului egalitatii armelor"
    17 February 2012 - Anca ACHIM

    Va redau doar ultima fraza, cea mai concludenta:

    "Curtea, reiterând că autoritățile naționale sunt mai bine plasate în a decide care este interesul general, a acceptat că adoptarea legii nr. 243/04 a urmărit interesul general de a armoniza sistemul de pensii, tratând toate persoanele în mod egal."

    Cazul se refera la alta tara dar intelegeti concluziile ?

    RăspundețiȘtergere
  23. Anonim17:08

    TOP GUN
    Stelica ,
    Mai tu esti on a 'killing spree',sa-nteleg ca n-ai spart capul,nici vreun alt organ,nu de alta dar obiectul muncii bag seama ca-i foarte pretios,nici acul de la medalia priponita-n pijama n-a avut efectul scontat,nici macar otravit nu era......!!!!!Valeleu Stelica,ai noroc ca la manej e ocupat cu lei ,animalute mai de soi,ca altfel tu bananaiai pe acolo
    Speram eu,dar se pare ca degeaba!!!!
    ATUNCI,WEEKEND EXCEPTIONAL SI,SA FITI IUBITI!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. La piovra vivere !( sau vipere? )

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim12:44

    AnonimFeb 17, 2012 11:27 PM

    steli p-uleo ... daca peste tot "iei papara" ... nu crezi ca tu esti cel anormal ? ... doar n-or fi toti ceilalti nebuni sa nu-ti valideze timpeniile ...
    Aici mai esti primit pentru ca singurii si unicii tai adulatori , motanelul si cur lonul , sint si singurii vizitatori ai "bloagei" ...

    RăspundețiȘtergere
  26. Anonim17:16

    Or fi aia singurii vizitatori ,dar tu esti singurul idiot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prostule ,uita-te dreapta sus !Vezi contorul? Ce-ti spune??

      Ștergere
    2. Anonim08:17

      tantalaule ... contorul spune ca ai 150 de vizitatori (neunici) pe zi ... caca-maca ... Spune citi comentatori (unici) ai ... fara a numara si fatucile alea care si-au incercat norocul unui oarece cistig pe aici (vezi ca daca "n-ai iesit la interval" cu nimic ... au zburat si pasaricile ?)

      Ștergere
    3. Tolomac cu cap mic si sec!50 de coment.la aceasta postare!!!
      Da-mi adresa blogului tau ...sa vad cum face un ..meserias(ha,ha,ha-ce gluma buna!!)

      Ștergere
  27. CONCLUZIE IMPORTANTA:
    TISMANEANU, PATAPIEVICI, UNGUREANU NU SUNT EVREI CREDINCIOSI
    BIBLIEI……. CI CREDINCIOSI LENINISMULUI ROSU COMUNIST.
    VREAU UN PRESEDINTE ROMAN PENTRU ROMANIA
    PE NUME
    ALEXANDRU GHEORGHE !

    RăspundețiȘtergere
  28. GRIGORE ALEXANDRU VIITORUL PRESEDINRE AL ROMANIEI !
    Locotenentul trecut in rezerva poate fi un potential candidat la o functie importanta in stat. Este un om cinstit si deosebit de inteligent. El se bucura de aripa patriotica din armata romana.
    Ar fi potrivit dupa cele intamplate, cu simpatia castigata si cu sprijinul celor care vor sa schimbe raul care este in tara asta. Clasa politica actuala a dat faliment.
    Daca are sustinere, numai oameni noi, ca el pot face ca tara asta sa nu mai fie ceea ce a ajuns.
    Numai sa candideze si atunci vom vedea si o sa vada si marele Oprea si Basescu si altii cum pot fi rasi cu totii si tarsi la raspundere pentru tot raul care l-au facut.
    El ai are in buzunarul de la vesta vechii uniforme pe asa numitii lideri ai opozitiei.
    Spaima mare in randurile vechiturilor politice dambovitene……si bine meritata.

    RăspundețiȘtergere
  29. Postez o opinie cu care sunt absolut de acord .
    livia februarie 24, 2012
    ALEXANDRU GHEORGHE UN EROU AL ROMANIEI
    Locotenent Alexandru Gheorghe este ofiterul roman condamnat de lichelele criminal securiste ale teroristului international Traian Basescu pentru ca si-a aparat prin viu grai tara.Pentru cine a uitat Alexandru a spus clar si raspicat ca „s-a săturat de batjocura din această ţară”. Locotenentul Alexandru Gheorghe a vorbit şi despre degradarea valorilor din societatea românească, susţinând că „omul de bun-simţ, muncitor, e batjocorit în ultimul hal” şi „deasupra lui s-au ridicat nulităţile absolute”. Cea mai mare nulitate care l-a condamnat pentru curajul de a apara libertatea pe locotenentul roman,Alexandru gheorghe, este carpa securista Ungureanu Mihai Razvan,un gunoi subuman creatie a securitatii ceausiste aduse acum in fata romanilor de criminalul international Traian Basescu Inteligentei,curajului ,demnitatii locotenentului Alexandru Gheorghe i se opune nemernicia javretei ordinare securiste Ungureanu Mihai,cel care a fost transformat dintr-un fan al lui Stalin si al elenei ceausescu ,in “deplomat “si “telectual” basist,in fapt fara nici o preagtire intelectuala,toate diplomele lui MRU sunt date de “partid”

    http://www.napocanews.ro/2012/02/portret-de-premier-utecist-la-tinerete-m-r-ungureanu.html

    Locotenentul Alexandru Gheorghe reprezinta armata romana,onoarea si demnitatea ofiterilor romani si locul acestui tanar ofiter roman este in armata.Va rog sa nu exagerati si sa nu transformati politic faptele ofiterului Alexandru gheorghe, fapte demne de respectul fiecarui roman.Viitorul presedinte al Romaniei se afla in urmasii exilului anticomunist romanesc,el este un intelectual desavarsit care va readuce Romania in randul civilizatiei occidentale.Mai este foarte putin timp pana cand toate leprele si javrele ordinare de la Basescu la Ungureanu Mihai Razvan si toti complicii lor vor dispare de pe pamant romanesc.Nu este doar un ideal, ci este un fapt;cu toti ar trebui sa observati ca in cei 62 de ani de ocupatie stalinist -comunista PCR-PDL-FSN-ista aceste jigodii nu au pus doua paie cruce,doar au distrus si omorat.

    RăspundețiȘtergere
  30. SOS
    IN ATENTIA ARMATEI ROMANE. SECURITATEA PREIA PUTEREA PE FATA IN
    ROMANIA . ELTIN LA NUMIT PE PUTIN IAR BASESCU PE UNGUREANU.
    DEMOCRATIA IN PERICOL DE MOARTE !


    UN URIAS SCANDAL AL QUEDA ROMANIA !
    PRIMUL MINISTRU RAZVAN UNGUREANU DAT PE MANA SERVICIULUI
    FRANCEZ !
    http://devanewyork.blogspot.com/
    Consulat Général de France à New York
    Philippe Lalliot
    Consul général
    Excelenta
    Ma numesc Robert Horvath. Sunt ziarist de investigatii.
    in SUA. Specialitatea mea Terorismul International si Contrabanda de Armament.
    Va rog sa-mi acordati urgent o audienta. Subiectul este activitatea organizatiei teroriste AL Queda in Romania si pericolul pe care al reprezinta pentru Franta si aliatii sai. Informatiile sunt confidentiale . Sper ca la intalnire sa participe un agent Direction Générale de la Sécurité Extérieure, or DGSE.
    Va trimit in advans Dosarul Razvan Ungureanu fost sef al Serviciului Extern actual
    Prim Ministru al Romaniei. Dosarul reliefeaza o intelegere secreta intre serviciul romanesc si organizatiile teroriste inclusiv sprijin logistic . El a fost obtinut de zeci
    de specialisti arabi ramasi in organizatie depe timpul lui Ceausescu.
    Mentionez ca am cerut oficial o intalnire cu reprezentantii romani dar am fost refuzat. Documentez legaturile directe al actualului Prim Ministru cu Al Queda si
    eliberarea unei celule teroriste. Dosarul reliefeaza faptul ca BUCURESTIUL A DEVENIT CENTRUL OPERATIONAL SI FINANCIAL AL QUEDA.

    DESCHIDETI PENTRU CONTINUARE


    UN URIAS SCANDAL AL QUEDA ROMANIA !
    PRIMUL MINISTRU RAZVAN UNGUREANU DAT PE MANA SERVICIULUI
    FRANCEZ !
    http://devanewyork.blogspot.com/
    Consulat Général de France à New York
    Philippe Lalliot
    Consul général
    Excelenta
    Ma numesc Robert Horvath. Sunt ziarist de investigatii.
    in SUA. Specialitatea mea Terorismul International si Contrabanda de Armament.
    Va rog sa-mi acordati urgent o audienta. Subiectul este activitatea organizatiei teroriste AL Queda in Romania si pericolul pe care al reprezinta pentru Franta si aliatii sai. Informatiile sunt confidentiale . Sper ca la intalnire sa participe un agent Direction Générale de la Sécurité Extérieure, or DGSE.
    Va trimit in advans Dosarul Razvan Ungureanu fost sef al Serviciului Extern actual
    Prim Ministru al Romaniei. Dosarul reliefeaza o intelegere secreta intre serviciul romanesc si organizatiile teroriste inclusiv sprijin logistic . El a fost obtinut de zeci
    de specialisti arabi ramasi in organizatie depe timpul lui Ceausescu.
    Mentionez ca am cerut oficial o intalnire cu reprezentantii romani dar am fost refuzat. Documentez legaturile directe al actualului Prim Ministru cu Al Queda si
    eliberarea unei celule teroriste. Dosarul reliefeaza faptul ca BUCURESTIUL A DEVENIT CENTRUL OPERATIONAL SI FINANCIAL AL QUEDA.

    CONTINUARE
    http://devanewyork.blogspot.com/2012/02/un-urias-scandal-al-queda-romania.html

    RăspundețiȘtergere
  31. Anonim14:37

    @rh cu cruci in sange=pozitiv
    of,of,of!.....iar nu ti-ai luat pastilele de cap!!
    fi mai atent ca te tampesti de tot,hi,hi

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!