Google Website Translator Gadget

joi, 1 martie 2012

maimutele danseaza populara:)):)):))

5 comentarii:

  1. Anonim22:43

    mei, mei Cezare ce frumosi sunteti dansind tu, chigru, stelian si curleonu!!! Hi,hi, hi!!!
    Ba, miine mi-s plect cu treburi la capitala si ma intorc simbata! Ati auzit belitilor? Sa fiti cuminti tu-va-n aripa si sa nu faceti prostii, ca altfel Benga v-a luat!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim22:45

      Ba, da cuminti, cuminti ati inteles?

      Ștergere
    2. Anonim09:19

      Era bine daca ne si precizai ce avem voie si ce..nu !
      P.S. (sa tii minte asa se scrie,m-a invatat o oralista buna ,buna ,dar cam NESPALATA) Deci,cand cobori in gara Nord ,sa bagi o piatra in gura!!

      Ștergere
  2. Anonim22:47

    Cezare, da unde doamne iarta-ma e hindusul? Ce s-a suparat? Las ca-i trece...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim03:11

    Am postat la mine, Noul Manifest al militarilor in rezerva din Brazilia. Nu mai gasesc blogul sindicalistilor militari de la noi, unde este? A fost interzis??? Ce parere ai de MANIFEST???? Nu am scris provenienta ca si acolo sunt probleme politice. Dar cred ca poate inspira macar. Sper sa te descurci, caci se traduce prost din portugheza in romana. Pa, Odorica

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!