Google Website Translator Gadget

marți, 31 ianuarie 2012

Jaga Jaga - Videoclipul Original

9 comentarii:

  1. Cezare esti tare,dar am o mica intrebare ;ai gustat din "Jaga'moldovineasca sa vezi cat esti di dulshi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai da cum altfel!
      Ii dedicatie pt. Vis ,care mi-a promis ca-mi arata buricu,da numai cu lamba stinsa!!...hi,hi,hi !Vorba lui Dc.

      Ștergere
  2. De ce ?Ca sa nu-ti cante"Mosule ce tanar esti?".

    RăspundețiȘtergere
  3. In moldovineste se spune "Lampa",prin Ardeal"loampa'iar "lamba"este in bulgara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a mai facut mie una acu vre-o doi ani,tot zambea ,facea cu ochiul si cand am raspuns la "comenzi"zice :mai nene du-te si-ti creste nepotii lasa fetele in pace.[hi hi hi vb lui DC]

    RăspundețiȘtergere
  5. Oricum trebuia s-o ...calci cu MI-8 sa tina minte!!

    RăspundețiȘtergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!