Google Website Translator Gadget

joi, 2 februarie 2012

Dreptul de a fi fericiti !___________________________________by Cvis



                                                    Oare avem acest drept?Ne nastem cu el?Asa cum te nasti cu dreptul la libertate?Sau trebuie sa facem noi cumva sa il avem?Poate putin din amandoua!Dar tind sa cred ca vom fi fericiti atata timp cat vom munci pentru fericirea noastra!Daca astepti sa vina ea la tine in timp ce tu dormi...sa iti lase la marginea patului vreo 2kg de fericire...astepti degeaba!
                       


         Fericirea e peste tot.Trebuie doar sa ai ochi sa o vezi!Trebuie sa inveti sa te bucuri de nimicuri asa cum te bucurai in copilarie de o ciocolata!Tin minte si acum fericirea care se instala in casa cand ne aduceau parintii acasa un kg de portocale,o inghetata sau pufuleti...Era fericire din aia cu gura pana la urechi...Si nu ca ai mei isi permiteau asta foarte rar...Dar de fiecare data bucuria era maxima!
                                        Zilele trecute asta m-a facut si pe mine sa simt fericirea...Aveam o pofta de mandarine...dar cum pe rafturile magazinelor batea vantul la raionul de fructe,din cauza tir-urilor inzapezite...mi-am pus poftele in cui!O zi,doua,trei...Iar dupa vreo saptamana...intrand in magazin...am simtit ca ma cuprinde un sentiment placut...deja zambeam...si ma bucuram maaaaxim cand am vazut mult doritele mandarine la care pofteam de ceva timp!Deja ziua mi se imbunatatise subit...chiar daca mandarinele erau cam inghetate...chiar daca nu au fost cele mai bune mandarine care le-am mancat...Uite asa...niste mandarine inghetate m-au facut fericita!
   Azi,o ciocolata calda cu fetele m-au facut sa ma simt iar fericita!Sa uit o ora de chirii,intretineri,gaz,apa...etc!
  Deci,daca vrei cu adevarat sa fii fericit...poti!De ce sa nu te bucuri cand iti bei cafeaua fierbinte dimineata?Sa savurezi momentul?De ce sa nu te bucuri de soare intr-o zi cand afara e frig?Daca era innourat era mai bine?
  Noi,ne-am obisnuit sa vedem doar jumatatile goale de pahar!Jumatatile pline nu se vad nicioadata!Uitam mereu ca se poate si mai rau! Uitam ca altii nu au nici acel pahar...Ca sa nu mai vorbim de jumatatea plina...Suntem din ce in ce mai hrapareti!Vrem paharul plin mereu...Daca e doar jumatate plin e ca si cum nu ar fi!
                             

      Uitam de sanatate!Uitam sa ii multumim Celui de Sus ca dimineata ne trezim!Uitam de noi!Uitam sa avem grija de noi!Cati dintre voi fac cate un control de rutina pe an chiar daca nu il doare nimic?Cati?Putini sunt sigura!Pe roman pana nu il doare ceva,de nu se mai poate ridica din pat nu isi misca fizicul pana la doctor!
    Vorbeam de fericire si uite am ajuns...Scuze!
   Fericiti putem fi cu totii!Eu sunt fericita ca azi am baut o ciocolata cald cu fetele intr-un bar studentesc de unde am plecat mirosind  a fum de tigara!Altii sunt fericiti ca petrec o zi la shopping si pleaca cu portbagajul de la 4x4 plin cu pungi!Altii sunt fericiti ca au ce manca!Altii sunt fericiti de vacanta care tocmai si-o petrec in Dubai!
                              Deci,toti avem dreptul la fericire...dar trebuie sa cascam ochii sa vedem si fericirea aia din lucrurile marunte!Ca pe aia o uitam!Si acolo sta cel mai adesea...In lucrurile marunte!Ia cumpara-i o floare mamei,sotiei,iubitei...asa fara vreo ocazie...si bucura-te de fericirea de pe fata ei!Si nu te gandi la banii cheltuiti!Iar tu ca fata,lasa-i un mesaj simpatic pe frigider iubitului,sotului,tatalui !Si apoi savureaza-i sclipirea din ochi!Pe mine,una,astea mici ma fac fericita!
                  Tu daca ai uitat...si lucrurile astea ti se par normale...crede-ma ca nu-s normale!Sunt extraordinare!Dar trebuie sa inveti sa le apreciezi!Sa te bucuri de ele!
   Aaa... si invata sa spui mai des "multumesc",iarta-ma", "imi pare rau","Te iubesc"!Cuvintele astea pot face minuni!Cateodata!Din pacate,noi le spunem prea tarziu!
   Deci,daca poti face un om sa zambeasca...de ce sa nu o faci?Nu costa bani!E gratis!Si cel mai probabil te alegi cu un zambet...Si un zambet din partea cuiva drag te poate face fericit!Asta daca vrei!
                    Hai sa fim fericiti mai des ca se poate!Si nu fericiti din cauza ca ni s-a marit salariul cu 2%!Hai sa fim fericiti ca avem un salar!Mic ,mare!Dar il avem!Hai sa ne bucuram de iarna!De un fulg oprit pe-o geana!De un sanius cu copii!De o cana de vin fiert atunci cand esti mai ceva ca o inghetata!
                      Mai stiti sa va bucurati de o masa in familie?Cand e harmalaie in casa?De un remy jucat cu prietenii sambata?Mai stiti?Eu zic ca multi au uitat cum sa fie fericiti...Doar de-ar avea ochi sa vada fericirea in lucrurile mici...Atunci ar fi mai fericiti!Mai cu zambetul pe buze!
     Nu uita...in lume...sunt altii mult mai tristi ca tine!Mult mai suparati!Si poate un zambet al unui om cu adevarat trist ar trebui scos la licitatie!Acel zambet e sincer!Acel zambet valoreaza mult!Mai mult ca 4x4 din garajul vecinului milionar!"


  

27 de comentarii:

  1. Doamne,ce fericita sunt acum!Am o gura pana la urechi!Multumeeesc!Ci mandra mi-s!Maaaxim! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutam un nou COLABORATOR!
      Felicitari ! Este superb,multumesc !
      PS. Va trebui sa raspunzi si la comentarii !! Asta-i obiceiul..prost pe aici! Succes!!

      Ștergere
    2. Raspund cu cel mai mare drag!Eu nu m-am putut abtine si l-am pus si la mine..dar cu trimitere spre tine! :D Ca aici la tine e mai colorat! :)
      Multumesc eu!Am un zambet tamp pe fata! :D Sunt asa de entuziasmata..ca un copil pus in fata unei jucarii nou noute! :D

      Ștergere
  2. Bravo CVIS,ma simt mandru ca sunt in apropierea ta [spiritual],frumos scris.
    Cezar te rog sa teleportezi consideratiile mele privitor la aceasta epistola de pe blogul lui CVIS.merci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-s cea mai mandra!Imi pare rau! :D eu am locul intai! :))
      Eu va multumesc si ma inclin! O imbratisare calda va trimit!

      Ștergere
  3. Bravo ! Ma bucur sa vad ca sunt si tineri optimisti si stiu ca sunt multi. Felicitari pentru debutul de aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @STELIAN - aveti dreptate ! Dar ala-i material de prima pagina asa ca l-am retinut in rezerva !
      Cred ca recunoasteti ca ,,moldovianca mea draga" are stil !
      O zi super la toooooata lumea!

      Ștergere
  4. @CEZAR
    Recunosc fara rezerve ca fata are viitor si imi parea rau sa-i stric debutul dar m-am cam grabit.
    (Sper sa nu ma concureze ca ma supar cu nervii)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu in schimb strig taaare:hai Cvis , nu te lasaaaa!!!!

      Ștergere
    2. Domnule Stelian,stati fara nici o grija!Nu am cum sa concurez cu dumneavoastra!Multumesc pentru aprecieri!
      Cezare,ti-am zis... mi-e frica sa nu dezamagesc!Asa ca striga si tu mai incet! :D
      O zi calda va doresc!

      Ștergere
  5. 1. Nu incerc sa imit pe nimeni, dar nu sunt fericita deloc . M-am bucurat si inca ma mai bucur de lucrurile marunte, dar dureaza asa putin....Nu este de ajuns doar asta....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca tu iti zici si repeti de zde"mii de ori pe zi ca esti nefericita,vei sfarsi prin a intra in acea stare nenorocita de depresie ! Cred ca ai idee de cum lucreaza subconstientul!!
      Am inteles ca esti studenta si parca imi vine a crede ca esti medicinista !
      Nu te panica acum ca toata lumea-i fericita, doar tu nu!
      Fericirea ii ceva greu de definit! Nici nu stiu daca exista cu adevarat! E mai bine sa vorbim de o oarecare multumire ! Sa fii foarte multumita pentru ca esti sanatoasa si ca ai 20 de ani! Si frumusetea-i relativa ! Conteaza mai mult ce esti tu ca persoana si ce faci sa te inalti spiritual ,profesional etc. Celelalte vin dupa...fara sa-ti dai seama !! Un Ex. M. M. -era frumoasa ! A fost oare si fericita ? Nici pe departe . Sofia L.- mai putin frumoasa ! Prin eruditie , talent ,multa munca stim cu totii cat straluceste si la aproape ....ani! Uff ce mult am scris ! Am facut-o doar pentru Tine!!

      Ștergere
    2. Eu azi daca mai aud pe cineva ca zice ca e nefercit/a...doar dintr-un motiv din asta inventat ,eu,cu manutza mea de moldovianca il iau la bataie!!!Azi sunt suparata!Azi vreau 2 kg de sanatate ptr cineva drag!Are sa imi dea si mie cineva? :(

      Ștergere
  6. TOP GUN
    CV
    Felicitari ptr.postare!!!!!Adevarul e ,ca ai facut un mare pas de la comenturile de dincolo,parca-i altceva aici!!!!!!Uite Stelica,e fericit ca 'pres' a comandat medalii si decoratii, VALELEU DE BANII STATULUI bani multi,precis ca o sa primeasca si el o medalie ....de platina ptr.merite deosebite si erijari in lup moralist si dirijari portocaliiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!
    WEEKEND EXCELENT SI,SA FITI IUBITI!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,TOP GUN!Intradevar e un pas mare...Un weekend excelent si tie!

      Ștergere
    2. TG
      Te roade viermele invidiei ? Ai si de ce. Dicta...aaaa....nu dau nume, becherul e persoana importanta, mi-a promis STEAUA PORTOCALIE A ROMANIEI cu spade si diamante si cu insemne de razboi si pace.
      Da, decoratia e din platina, dar diamantele..eeeeeeeeeee, din ce sunt facute ?
      I-am cerut doua bucati. Una vreau s-o port cind ma trimite sotia dupa piine si cealalta o pun pe pijama.
      SA FIU IUBIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ștergere
  7. PE APROAPE...NU CHIAR MEDICINA, DAR FACULTATEA DE ASISTENTE MEDICALE :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. @CEZAR
    Buna dimineata ! Daca vrei sa publici gluma cu gindacii iti trimit mai jos o versiune imbunatatita.
    Incerc in doua trimiteri.

    RăspundețiȘtergere
  9. DOGARIENII SI GINDACII PORTOCALII

    Un dogarian, col. (nu plin, dar asa suna mai frumos) rez., este terorizat noapte de noapte de mii si mii de gindaci. A incercat toate metodele ca sa scape de vizitatori, de la renumitul spray rusesc la momelile cu caviar elvetian, de la blesteme si injuraturi cazone la soborul de vrajitoare, a ars portretul lui Base si al Elenei Udrea noaptea la intrarea in cimitirul evreiesc, dar degeaba, in apartamentul lui gindacii prospera mai ceva ca politicienii. Disperat, fostul colonel (acum asistat, la mila guvernantilor si al blestematului ala de punct) are o revelatie. Dimineata, in timp ce isi face inviorarea aruncind cu baioneta pumnal in portretul lui Base, se gindeste printre injuraturi sa apeleze la colegii de sindicat. Zis si facut.
    - Baaa da portocaliu mai esti - ii spune un general care a absovit „magna cum fraude” Academia de inalte studii social-politice (inainte de a-si da bac-ul la „special”) – tu n-ai auzit ca gindacii are organizare militara ? Da-le ordin sa atace apartamentul vecin si ai scapat de ei. Definitiv si irevocabil !
    Fericit, inainte de a suna „stingerea”cu vuvuzeaua si de a cobori Drapelul de pe dulap pe dusumea, dogarianul isi pune centura cu diagonala pe pijama (are si tocul de la pistol, pe care l-a „imprumutat” inainte de a-si cere trecerea in rezerva pe motive de NATO) si trece la programul „somn de voie”. Cind gindacii isi incep si ei programul de noapte, domnul col. rez. aprinde lumina si urla ca pe vremurile cind altii ii faceau cizmele:
    - Atentiuneeeee ! Surprinsi, dar cu reflexele bine antrenate, gindacii incremenesc in pozitia „drepti”.
    - Comandantul la mine !, racneste fericit de reusita viitorul general.
    Un gindac durduliu (gen Dogaru) se prezinta in pas de defilare si pocneste regulamentar cu toate calciiele:
    - Ordonati, sa traiti !
    - Atacati apartamentul vecin ! tuna ordinul viitorului maresal.
    - Am inteles !, vine prompt raspunsul si in citeva secunde gindacii dispar ordonat, gloata cu gloata. Generalissim-ul ii priveste multumit si isi spune in sinea lui:
    - Avea dreptate pirlitul ala de general. Ca sa vezi pe ce se dau gradele in armata romana, pe organizarea gindacilor. Vai de mama ei !
    Dupa ce isi admira cu deosebit respect tinuta in oglinda, dogarianul adoarme multumit si tocmai cind visa ca il aresteaza pe Base cu haremul lui cu tot, il trezeste o multime incredibila de gindaci care i-au ocupat din nou apartamentul.
    Furios, viitorul presedinte cheama la raport gindacul sef:
    - Cretinilor, v-am ordonat sa atacati apartamentul vecin !
    - Raportez – spune micul Dogaru – am executat ordinul dvs. si am luat 20.000 de prizonieri !

    RăspundețiȘtergere
  10. VOCABULAR:

    DOGARIANUL este un pensionar militar (fara grade ca i le-a furat cineva) care plateste un colonel fara scoala militara ca sa fie incadrat intr-o gloata, ca sa fie intrebat daca are macar un dram de creier, ca sa i se spuna ca nu are ONOARE si PATRIE, ca sa i se spuna cum sa voteze, ca sa i se spuna ca e un disperat ,ca sa auda: zăbăucilor, amorțiților, loazelor, vaci proaste și slugoi ratați, dar lași, tîrfe, milogi și proști bîtă, pe de-asupra., si ca sa fie mintit cit mai frumos.
    „Trăiască România! Moarte FMI!”

    P.S. Nu toti sindicalistii sunt dogarieni. Unii cred sincer ca Dogaru e scutul lor impotriva legii.
    ***************

    “In 2012, salariile militarilor activi se vor alinia la salariile omologilor lor din NATO. Iata de ce se destructureaza din nou armata, iata de ce vor fi date afara 18.000 de cadre (pentru ca sunt militari activi) de la jandarmi si pompieri. Ca sa se plateasca la cat mai putini noile salarii.”
    “Daca mai aveti un dram de creier, un strop de virtute romana, si daca va mai intereseaza soarta copiilor vostri, a Romaniei ca stat si a natiunii romane, va asteptam alaturi de noi, marti, 1 Martie, la orele 14.00, cand vom ajunge in mars la Piata Victoriei.”
    18.02.2011
    ***************
    “Dorim sa dezmortim gloatele Capitalei, inclusiv pe membrii filialelor noastre din Bucuresti, sa-si regaseasca, cu ajutorul SCMD, constiinta de popor, ca sa stie pentru ce se vor bate pe 16 martie.”
    11.03.2011
    ***************
    “Este adevarat, avem multi disperati intrati in randurile SCMD doar de frica pierderii cuantumului pensiei.”
    06.04.2011

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce ţi-i cu fetele astea!

    Scris de ... mine .....by Stelian P.
    Joi, 02 Februarie 2012 13:14
    Eu mi-am zis pãrerea în legãturã cu ce vor fetele şi nu mi-o schimb. Ele vor sã fie importante. Eu apreciez ca meritorie aceastã dorinţã a lor. Doar cã nu ştiu exact cum anume vor ele sã fie importante. Adicãtelea, cum se manifestã când sunt importante. Una din manifestãri este aceea pe care am descris-o în secvenţa care m-a ajutat pe mine sã descopãr aceastã dorinţã a lor. Este cea prezentatã aici . Dar mai mult? Cã, n-or sta toate fetele din lume în aşteptarea acelui “Daţi-mi un …”!
    Zilele astea, o fatã m-a ajutat sã descopãr şi alte împrejurãri în care ele pot fi importante şi cum anume se manifestã. Mi-a trimis câteva rânduri care, deşi ea nu se aştepta, probabil, au vãzut “lumina tiparului albastru”. Stiţi care-a fost reacţia ei? Inima-i bãtea sã-i sarã din piept (mã rog, eu, rãutãcios, am zis cã era sã sarã cãmaşa de pe ea!), se învârtea prin camerã, îşi pusese palmele pe obraji, şi ţopãia de bucurie. Nu o cunosc pe acea fatã, poate trecem unul pe lângã altul pe stradã fãrã sã ne ştim. Poate este o fetiţã, poate este o bunicã, poate este directoarea bãncii pe care o înjur eu. Manifestarea ei, însã, îmi permite sã generalizez şi sã le spun fetelor cã ele sunt importante mai ales pentru cã se manifestã aşa. Sã nu uite asta! Cã noi, bãieţii, nu ştim şi nici nu putem sã ne manifestãm aşa. Si asta ne lipseşte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant! Ai putea sa detaliezi...pe prima pagina !Parerea mea!

      Ștergere
    2. Ati descris perfect reactia! :) Despre mine era vorba? :)

      Ștergere
    3. Desi am zis ca nu mai postez pe blogul lui Cezar dupa ce mi-a sters un comentariu, acum nu ma pot abtine: INTREBARE - cuvintele de mai sus ii apartin lui STELIAN P.? Acela obsedat de Dogaru si de SCMD? Adica poate sa emita si "altceva" decat ... Dogaru, dogarieni, sindicat etc.? Nu pot sa cred!

      Ștergere
    4. Salve Elena ! Bine ai revenit ! Te asteptam cu ceva de prima-pagina!
      Lasa ce a fost ..mai demult!! Doar eram ..in razboi !!

      Ștergere

HAI, UIMITI - MA !
Comentariul va evidentiaza starea..naturala si capacitatea de analiza si sinteza!